MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Ligt je PR met riem een stuk hoger dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
OK, laat ik het specifieker vragen: hoeveel kilo is je PR met riem hoger?
Op 5 reps? Geen idee op dit moment. Maar op basis van mijn recente PR op 1 rep denk ik zo rond de 160. Maar dat is en blijft een schatting natuurlijk.

Je gaat echt een stuk harder op kracht de laatste tijd, gaat goed!! Ben benieuwd hoe dat werkt icm je cut.

Ik gebruik zelden een belt bij deadlift, het is niet prettig om te bukken met dat ding om. Maar het helpt wel, da's een ding dat zeker is.

Heb graag men belt losjes aan bij deadlift. Zo heb je iets om tegen te duwen maar stoort het niet echt

• #3.312
Ik gebruik zelden een belt bij deadlift, het is niet prettig om te bukken met dat ding om. Maar het helpt wel, da's een ding dat zeker is.
Ja, ik moet hem echt een stuk hoger doen dan bij squats. Beltless voelt beter, maar een belt lat je wel wat meer trekken.

Heb graag men belt losjes aan bij deadlift. Zo heb je iets om tegen te duwen maar stoort het niet echt
Ja, superstrak kan niet. Dat is niet lekker.

Thanks man!

ik op zoek naar de log lift van starx……….. maar je bedoelde wat anders :)

je gaat op een gegeven moment steeds meer ''durven'' zonder belt, het vertrouwen dat het goed gaat wordt steeds groter.
Log lifts wil ik ook gauw eens doen! Goed idee! :D

Beltless squaten en deadliften is wel echt een kwestie van het aandurven. Die belt geeft toch wat extra zekerheid.

Log lift zijn erg leuk..mooie variant met OHP...altijd met plezier gedaan....lekker lucht happen!!! :p

• #3.314
  • #3.315
Training van vandaag:

Bench
70x5 @6
75x5 @7
80x5 @8
80x5 @8,5

High Bar Squat (Beltless)
100x8
102,5x8
105x8

Hammer Grip Chinups (8 minutes)
40xBW

Man Makers
10x with 6kg DB's

Hogere reps op beltless squats is toch even wennen, maar was goed te doen. Man makers voor wat extra conditiewerk.

Die Man Maker past nog wel bij een light treen......
of doe je ze elke keer?
wel een leuk afsluitertje...lucht happen ;)

• #3.320
Terug
Naar boven