Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm, maar wat je niet leuk vindt is vaak wel goed voor je...Daar moet ik niet aan denken! 8 reps achter elkaar is al oncomfortabel, ha ha.

Ga eigenlijk weer omlaag volgende keer, want RPE 8,5 was eigenlijk te hoog. Zal eens kijken of ik een filmpje kan maken.Nice DL pr weer, als je 180 gaat doen (neem aan binnekort?) ff filmen als je wilt..
Ik ga gewoon mijn volgende template doen en weer progressie maken. Gewoon met RPE, dus soms kan er wat meer en soms wat minder. Ik ga wel weer even een mini cut doen, want wil mijn vet % nog wat omlaag brengen.Wat ga je dan doen nu, met de DL? Je kunt toch lekker +2,5 kg/week melken?
Die (voormalige) starting strength coaches weten wel waar ze mee bezig zijn.Yes! Lekkerrr!
Een goed schema en een redelijk voedingspatroon.

Dit dus! Ik ben heel anders naar trainen gaan kijken!Een goed schemaDie (voormalige) starting strength coaches weten wel waar ze mee bezig zijn.
Ik ben dol op eten en drinken. Af en toe moet even de rem erop!Eten kan 'ie waarschijnlijk ook goed
Lekker gebuffeld weer hoor!
. Ik zou daar persoonlijk wel moeite hebben om me daar strak aan te houden elke keer maar ik kan niet anders concluderen dat het werkt voor je..so keep it up Als de temp. stijgt ...dan ook de gewichten omhoog!! haha nice PR![]()
Als powerlifter is het rempedaal soms wat lastig te vinden!Herkenbaar, alhoewel die rem bij mij soms wel goed ingeduwd mag worden

Thanks! Donderdag 28 graden, we gaan het zien...Als de temp. stijgt ...dan ook de gewichten omhoog!! haha nice PR![]()

Dat denk ik wel, maar ik doe het niet.Squat PR, altijd nice . 145 kg begint serieus te worden. Heb je nou nooit met RPE dat je denkt dat ..ja leuk er staat opwerken naar single op RPE 8 oid..maar f**k it RPE, it ik doe gewoon een dubbel met dat gewicht want het voelt veel lichter dan verwacht?. Ik zou daar persoonlijk wel moeite hebben om me daar strak aan te houden elke keer maar ik kan niet anders concluderen dat het werkt voor je..so keep it up
![]()
Daarna komen nog voldoende sets om me op uit te kunnen leven die uiteindelijk meer bijdragen aan progressie dan die ene rep extra for shits and giggles.Het is nog niet 100%, maar het voelt wel alweer een stuk beter.Goed bezig. lekker rusten en hopen dat het idd niks voorstelt!
vet is kracht !