- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal waar! maar wil van het vet nog wel wat kwijt!

Lekkere oefening inderdaad, vanavond ook weer gedaan. Geen idee van mijn VP eigenlijk, ik ga vooral op de spiegel af en hoe mijn kleding valt.Sinds ik die hanging knee raises doe...komen er wel lijntjes op mn buik...probeer op onderhoud eten of ietsje minder
dan valt je krachtverlies wel mee hoor...schommel nu rond de 15 met 80BW
Lekkere oefening inderdaad, vanavond ook weer gedaan. Geen idee van mijn VP eigenlijk, ik ga vooral op de spiegel af en hoe mijn kleding valt.
. Strength over abs Star! Vet kwijt raken doe je maar nadat je 200 hebt getrokken 
Zichtbare abs krijg ik toch niet, maar ik heb absoluut geen zin om richting de 100 te gaan. Ik verwacht overigens geen kracht te verliezen, hoor.Lol dat zeg ik ook altijd, bij de elite korpsen van defensie wordt deze wijsheid ook gepredikt trouwens. Strength over abs Star! Vet kwijt raken doe je maar nadat je 200 hebt getrokken
![]()

Zichtbare abs krijg ik toch niet, maar ik heb absoluut geen zin om richting de 100 te gaan. Ik verwacht overigens geen kracht te verliezen, hoor.![]()
Als het vetpercentage acceptabel blijft.Dat laatste zal waarschijnlijk wel een puntje zijn....Niks mis met 100 kg toch?Als het vetpercentage acceptabel blijft.

Zichtbare abs krijg ik toch niet, maar ik heb absoluut geen zin om richting de 100 te gaan. Ik verwacht overigens geen kracht te verliezen, hoor.![]()
Voorzichtig hoor, cutten zonder krachtverlies vind ik echt heel moeilijk.Ik ga niet als een gek omlaag in de KCals, ik doe er vooral meer cardio en conditioning bij. En de gewichten blijven als het goed is zwaar.Richting de 100 ga je altijd, ook als je 75 weegt en aankomtVoorzichtig hoor, cutten zonder krachtverlies vind ik echt heel moeilijk.
Ik ben niet van plan om er een lange cut van te maken. Hoogstens 4 tot 6 weken om een beetje op te drogen.Niet te snel willen cutten, doet sowieso wonderen qua krachtbehoud. Maar als je op een gegeven moment langer bezig bent, ontkom je wss niet meer aan krachtverlies.
Nope, dat ben ik ook zeker niet van plan. 4 tot 6 weken en daarna weer door met bouwen.en niet te veel/ te lang willen cutten, opdelen in periodes, kan ook nog wel helpen.
het vennijn zit hem meestal in de laatste weken, daar ging ik zelf de laatste cut ook helemaal de mist in.
heel frustrerend was dat.

Na afloop kwam ik achter de oorzaak: had ik als een echte gym noob gewoon keihard de verkeerde plates geladen!![]()

Thuis weet ik alles precies te pakken, hier vond ik het wat verwarrend af en toe!Hahaha, ik ben dus niet de enige die dat overkomt
Is dot trouwens ook weer een bepaald schema? Of is het een eigen creatie?

Ja, dat is lekker hoor!
Thanks, ik was ook wel een beetje blij verrast. Ik heb nog geen harnas of zoiets ontdekt daar om dat ding te trekken, zal het eens vragen. Maar duwen vind ik ook al heerlijk.Haha dat zijn de mooiste pr's met een te hoge misload. Watch out for the prowler flu...there's no vaccination. Volgende keer ff zwaar sled pullen nadat je gesquat hebt![]()
Thanks, ik was ook wel een beetje blij verrast. Ik heb nog geen harnas of zoiets ontdekt daar om dat ding te trekken, zal het eens vragen. Maar duwen vind ik ook al heerlijk.