Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, jongens!
Dank! Ja, schema bevalt goed, al neem ik er iets meer vrijheden in deze keer. Bij de volgende strength cyclus wordt het weer wat strakker allemaal.De PR's vliegen hier ook lekker voorbij, goed bezig man!Bevalt dit schema een beetje?
Wat is trouwens competition bench? Doe je paused?
Ga het zeker proberen. Hoewel het met deads wel zo is dat je hem bij 5 KG meer soms ineens niet of nauwelijks meer omhoog krijgt. Even kijken hoe het loopt!Lekker Star. Als ie keihard omhoog vloog dan minimaal 180 volgende keer. Dus over een week of 3 ~ 4 zie ik je bij RPB dan denk ik als het zo door gaat![]()
Dat denk ik ook, volgende week 3x5x145.Goede DL man, ik zou de komende tijd gewoon opwerken naar 3x5x150, dan pak je die 180 sowieso wel.
Nice! Gaat hard omhoog de deadlift
Bij mij gaat er niets hard omhoog.. gelukkig is ze snel tevreden

Hehe, beltless squats zou een VPR kunnen zijn, maar telt nog niet echt denk ik. Gaat wel steeds beter met squaten zonder riem op hoger gewicht.
Dat kan alleen als ik daar blijf trainen, maar zolang ik dat blijf doen gooi ik ze er wel in.Nice, hou die GHR's er in, je gaat carry over merken in je dl en sq.
Nou, wie weet, volgende training weer! VPR op dumbbell curls met 4 kg!
Haha, thanks man!Kater of niet gewoon gaan met die banaan!! DIE HARD 3.0![]()
Haha, thanks man!
Ik ben inmiddels begonnen met de press template: 4 dagen per week met een optie voor 3 dagen. Met deze template verwacht ik mijn deadlift naar de 200 te brengen en mijn OHP eindelijk eens flink op te krikken. Merk dat mijn lichaam het afgelopen half jaar steeds meer volume aankan, ook voor de lower back, allemaal dankzij de schema's van Ben Pollack, Andy Baker en nu Barbell Medicine.
Link met een omschrijving van de template: http://www.barbellmedicine.com/product/presstemplate/

Ach ja, je moet er wat voor over hebben. Het viel me erg mee trouwens. Al die mensen die piepen dat ze splits moeten volgen omdat je geen twee dagen full body achter elkaar kunt doen, terwijl de meeste PL schema's dit gewoon hebben.Heb je nu twee dagen achter elkaar getraind, uitslover?![]()
Ik ook, zie trouwens dat ik op de UB competition lifts 5 sets van 4 had moeten doen! Nou ja, volgende keer beter!Benieuwd naar wat die press template je gaat brengen![]()