MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Lekker Star. Als ie keihard omhoog vloog dan minimaal 180 volgende keer. Dus over een week of 3 ~ 4 zie ik je bij RPB dan denk ik als het zo door gaat ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382

de pr train dendert maar door hier :D
lekker hoor
Thanks, jongens!

De PR's vliegen hier ook lekker voorbij, goed bezig man! :D Bevalt dit schema een beetje?

Wat is trouwens competition bench? Doe je paused?
Dank! Ja, schema bevalt goed, al neem ik er iets meer vrijheden in deze keer. Bij de volgende strength cyclus wordt het weer wat strakker allemaal.

Competition bench is met een hele korte pauze onderin voor mij, ondanks dat ik eigenlijk helemaal geen wedstrijden doe.

Lekker Star. Als ie keihard omhoog vloog dan minimaal 180 volgende keer. Dus over een week of 3 ~ 4 zie ik je bij RPB dan denk ik als het zo door gaat ;)
Ga het zeker proberen. Hoewel het met deads wel zo is dat je hem bij 5 KG meer soms ineens niet of nauwelijks meer omhoog krijgt. Even kijken hoe het loopt!

Goede DL man, ik zou de komende tijd gewoon opwerken naar 3x5x150, dan pak je die 180 sowieso wel.

• #3.385
  • #3.386
Training van vandaag bij Train More Zuid. Licht gebenched want alle racks waren bezet, dus moest op een bankje zonder catchers, bovendien kan mijn schouder dan wat rust krijgen. Daarna was er gelukkig weer een rack vrij voor squats. GHR's gingen ietsje makkelijker deze keer!

Ook dips toegevoegd voor wat extra triceps werk.

Bench
60x5
65x5
70x5
75x5
75x5
75x5

BW Chinups
25xtotal

Beltless Squat
80x8
90x8
100x8
105x8
105x8

Glute Ham Raises
BWx10x2

Dips

BWx8x5

Band Face Pull
bandx15x3

Conditioning
5 minutes airbike

Verder nog een half uur gefietst.

Nice, hou die GHR's er in, je gaat carry over merken in je dl en sq.

We willen ROOD zien in je log Starremans!! :wl: :D

• #3.391
  • #3.392
Training van vanmorgen @homegym:

Competition Squat (High Bar)
130x1
135x1
120x5
120x5
120x5
120x5

Competition Press
55x1
42,5x5
42,5x5
42,5x5
42,5x5
42,5x5

Incline CG Bench
40x10
50x10
52,5x10
55x10
47,5x10

Band Pull Apart
bandx10x3

Hammer Grip Chinups

BWx3
BWx3
BWx3
BW+5x3
BW+10x3
BW+10x3
BW+10x3

Hanging Leg Raises
BWx10x3

We gaan de presses weer langzaam opbouwen. Squats iets rustiger aan, omdat deads nu even prioriteit hebben.

Laatst bewerkt:
  • #3.393
Training @ Train More Zuid

Competition Deadlift

140x1
150x1
160x1
170x1
132,5x5
132,5x5
132,5x5
132,5x5
132,5x5

Competition Bench
77,5x5
77,5x5
77,5x5
77,5x5

High Bar Squat
70x10
80x10
90x10
85x10

Seated Cable Row
65x10
70x10
75x10

Prima training, zelfs na de training van gisteren en met een lichte kater!

Laatst bewerkt:
Kater of niet gewoon gaan met die banaan!! DIE HARD 3.0 :cool:

• #3.395
Kater of niet gewoon gaan met die banaan!! DIE HARD 3.0 :cool:
Haha, thanks man!

Ik ben inmiddels begonnen met de press template: 4 dagen per week met een optie voor 3 dagen. Met deze template verwacht ik mijn deadlift naar de 200 te brengen en mijn OHP eindelijk eens flink op te krikken. Merk dat mijn lichaam het afgelopen half jaar steeds meer volume aankan, ook voor de lower back, allemaal dankzij de schema's van Ben Pollack, Andy Baker en nu Barbell Medicine.

Link met een omschrijving van de template: http://www.barbellmedicine.com/product/presstemplate/

• Like
Waarderingen: Pren
Haha, thanks man!

Ik ben inmiddels begonnen met de press template: 4 dagen per week met een optie voor 3 dagen. Met deze template verwacht ik mijn deadlift naar de 200 te brengen en mijn OHP eindelijk eens flink op te krikken. Merk dat mijn lichaam het afgelopen half jaar steeds meer volume aankan, ook voor de lower back, allemaal dankzij de schema's van Ben Pollack, Andy Baker en nu Barbell Medicine.

Link met een omschrijving van de template: http://www.barbellmedicine.com/product/presstemplate/

Ja das mooi man...je bent op de goede weg lijkt mij...mooie oefening hé die OHP en die DL komt echt wel als je zo lekker gaat
thnxs voor de link staat in mn favorieten zometeen ff bestuderen ;)

Heb je nu twee dagen achter elkaar getraind, uitslover? ;)

Benieuwd naar wat die press template je gaat brengen :)

• #3.399
Heb je nu twee dagen achter elkaar getraind, uitslover? ;)
Ach ja, je moet er wat voor over hebben. Het viel me erg mee trouwens. Al die mensen die piepen dat ze splits moeten volgen omdat je geen twee dagen full body achter elkaar kunt doen, terwijl de meeste PL schema's dit gewoon hebben.

Benieuwd naar wat die press template je gaat brengen :)
Ik ook, zie trouwens dat ik op de UB competition lifts 5 sets van 4 had moeten doen! Nou ja, volgende keer beter! :D

lekkere training hoor
veel ook, vooral op je dl lijkt me behoorlijk werken

Terug
Naar boven