- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe een beetje afzetten, maar het meest waren het losse reps. Zware shit hoor....Als dat echt GH raises zijn en geen negatives of met de handen afgestoten, dan zeg ik![]()
Petje af hoor!Af en toe een beetje afzetten, maar het meest waren het losse reps. Zware shit hoor....
.Thanks Neetje!
Heb het in het BBM forum gevraagd, even kijken wat ze zeggen.Hier ook wat posts weg sinds gisteravond na 23.00 maarre heb je antwoord nog gelezen Star. Zou kunnen dat die rack pulls in dat press template zitten vanwege de overload op de upper back. Upper back gains zorgen weer voor meer stabiliteit met pressen als het goed is..maargoed vraag Feigenbaum & friends maar even.
Bij BBM programeren ze niet specifiek op weak points. Wel een interessant antwoord BTW: https://forum.barbellmedicine.com/f...ion-about-the-rack-pull-in-the-press-templateHier ook wat posts weg sinds gisteravond na 23.00 maarre heb je antwoord nog gelezen Star. Zou kunnen dat die rack pulls in dat press template zitten vanwege de overload op de upper back. Upper back gains zorgen weer voor meer stabiliteit met pressen als het goed is..maargoed vraag Feigenbaum & friends maar even.
Dat denk ik ook. Er valt er zeker wat voor te zeggen dat je door "gewoon" the trainen je in het algemeen vanzelf sterker en efficiënter zou moeten worden in alle posities van een lift, zonder telkens alle aandacht aan weak points te moeten schenken.Das inderdaad een interessant antwoord... iets om over na te denken. Ookal denk ik dat ze toch beiden hin plaats vinden.
Zo is dat! Hoewel ik niet erg bij ben gekomen van deze trainingen!ff n paa dgn minder met het warme weer...kunnen we bijkomen![]()

Ja, en dit zijn alleen maar de werksetjes. Als ik hier niet sterker van wordt dan weet ik het ook niet meer!
Als ik hier niet sterker van wordt dan weet ik het ook niet meer!

Bij BBM programeren ze niet specifiek op weak points. Wel een interessant antwoord BTW: https://forum.barbellmedicine.com/f...ion-about-the-rack-pull-in-the-press-template
. Persoonlijk denk ik dat het per individu verschilt welke variatie/assitance oef. het best werkt en is idd afhankelijk vaak van leverages en techniek. Zoals met zoveel dingen in krachtsport, do what works for you. Laatst had Brian Alsruhe ook zo'n qotw waarbij ie vroeg naar beste assistance movements voor deadlift en de uitkomst was zeer verdeeld als ik me goed herinner.Thanks, man!
Zo'n vermoeden had ik al.

Ja, zag dit antwoord ook niet direct aankomen. Maar gezien de resultaten op krachtgebied bij zichzelf en anderen is het duidelijk dat het werkt. Nou werkt er een heleboel natuurlijk en Greg Nuckols (een andere slimmerik) is dan wel weer meer van weak points training dmv specifieke lifts.Thanks Starx om die vraag te stellen, interessante uitkomst inderdaad. Dus eigelijk maakt het geen f*ck uit welke variatie je doet als je hem moet geloven. Persoonlijk denk ik dat het per individu verschilt welke variatie/assitance oef. het best werkt en is idd afhankelijk vaak van leverages en techniek. Zoals met zoveel dingen in krachtsport, do what works for you. Laatst had Brian Alsruhe ook zo'n qotw waarbij ie vroeg naar beste assistance movements voor deadlift en de uitkomst was zeer verdeeld als ik me goed herinner.
Thanks Starx om die vraag te stellen, interessante uitkomst inderdaad. Dus eigelijk maakt het geen f*ck uit welke variatie je doet als je hem moet geloven. Persoonlijk denk ik dat het per individu verschilt welke variatie/assitance oef. het best werkt en is idd afhankelijk vaak van leverages en techniek. Zoals met zoveel dingen in krachtsport, do what works for you. Laatst had Brian Alsruhe ook zo'n qotw waarbij ie vroeg naar beste assistance movements voor deadlift en de uitkomst was zeer verdeeld als ik me goed herinner.

Squat rack bicep curls!The best excecise, is the exercise you love to do consistently![]()