- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Ja, voor de templates moet je gewoon betalen, maar met alle gratis info die BBM verder uitbrengt vind ik dat geen probleem.Nice! Leuke training stijl lijkt me wel. Na mijn sheiko cycle weer ff wat hypertrophy gericht trainen en mss ook eens kijken naar deze. Heb je voor moeten betalen dachr ik?

Haha, volgens mij had hij het zelf wat verkeerd ingeschat. Hij heeft er een week last van gehad volgens mij.Nou ja, Austin staat dan wel weer MYO reps met meer dan 140 kg te doen op squats. Ik zal er zelf soms ook een ademteug boven zitten af en toe, maar het effect blijft hetzelfde volgens mij.

Precies, het is een vorm van rest pause training, met een activatie set en kort erop de extra sets. Zolang je binnen bepaalde parameters blijft zal de uitkomst hetzelfde zijn.Netjes bezig.
Ik overweeg dezelfde template te gaan volgen na mijn verlof.
Haha, volgens mij had hij het zelf wat verkeerd ingeschat. Hij heeft er een week last van gehad volgens mij.
Jordan zegt elke keer net wat anders als hem tijdens de live Q&A's wordt gevraagd hoe het nu zit met die MYO reps. Hij heeft ook al 20sec rust en tot 2 reps zakken gezegd. Zo heel erg veel maakt het dus blijkbaar niet uit.
Precies. Het lijkt me dat die twee ook in verband met elkaar staan. Als je tot 6-8 ademteugen gaat, gaan je iedere herhalingsset 1 of 2 reps meer doen. De netto outcome is dan een wat hoger totaal volume, maar het principe blijft gelijk.Precies, het is een vorm van rest pause training, met een activatie set en kort erop de extra sets. Zolang je binnen bepaalde parameters blijft zal de uitkomst hetzelfde zijn.
Heerlijke oefening en reken maar dat je daar een flinke pomp van krijgt in je armen!Kettlebell towel curls... Klinkt als een oefening die ik echt een keer moet gaan proberen. Krijg je daar een goede pomp van?
Jawel, maar heb even geen tijd/zin om alles te loggen.
Waaaat?Jawel, maar heb even geen tijd/zin om alles te loggen.

Kleine break maar, hoor. Na mijn vakantie weer! Heb er geen trek in nu.

Heerlijke oefening en reken maar dat je daar een flinke pomp van krijgt in je armen!
Jawel, maar heb even geen tijd/zin om alles te loggen.
, waar kan ik mijn karma reclameren !!?Jawel, maar heb even geen tijd/zin om alles te loggen.
mag dat allemaal zomaar dan ?

Dan is het goed
Basma heeft er geloof ik ook geen zin meer in, wel lekker meelezen![]()

Ik maak nog steeds verschrikkelijk leuke posts her en der natuurlijk!

Jazeker, die rare snuiter @droopyy heeft het ook gedaan!
Jazeker, die rare snuiter @droopyy heeft het ook gedaan!

Vanaf oktober weer knallen en loggen en keihard naar die 200 DL toewerken.

Ik betwijfel of het ook maar iets met bejaarden gymnastiek te maken heeft, Droopster!dat had niks met tijd/zin te maken
moet nog een paar weken rustig aan doen, misschien dan het loggen weer oppakken, maar ik weet niet zeker of ik nou bejaarden gymnastiek moet gaan loggen.
Tof, heb ik zin in!Mooi, tegen die tijd ben ik ook wel weer fit en aan het deadliften. Zal voor mij een regain worden naar 200+ dl tegen die tijd, dus dan kunnen we mooi samen bij RPB beide 200 pullen![]()
Goeie vakantie man!Morgen op vakantie! Even twee weken bijna niets doen. Af en toe ff de hotelgym in om de boel bij te houden.
Van de week nog een beltless deadlift VPR van 12x130 gedaan, voelde heerlijk!