- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat was wel DOM. Spierpijn in mijn traps gaf me een hersenkramp denk ik.![]()

uhu, op naar de tempo squats van morgen

Thanks buddy!
Thanks. Ab wheel gewoon vanaf de knietjes. Gecontroleerd rollen en constant spanning op je core houden. Meer dan genoeg om ook die diepe buikspieren goed te pakken. Ga ze wel weighted doen binnenkort.Lekkere training! Hoe doe je die Ab Wheels? Vanuit staande positie en tot gestrekt en met/zonder knieën op de grond?
Morgen lekker ekte upperbody bro training! Ze blijven inderdaad zwaar die paused frontsquats, maar merk dat mijn core serieus sterker wordt.uhu, op naar de tempo squats van morgen
zijn toch wel ernstig pittig, front squats met 3 sec doodzit.
I.p.v. weighted zou ik ze 'gewoon' niet met knieën doen (waarom 'gewoon'Thanks. Ab wheel gewoon vanaf de knietjes. Gecontroleerd rollen en constant spanning op je core houden. Meer dan genoeg om ook die diepe buikspieren goed te pakken. Ga ze wel weighted doen binnenkort.
?) en dan langzaam aan proberen ze geheel vanuit stand tot aan gestrekt te doen. Het zal wel even duren voordat je dat goed onder de knie heb. Als ik mijn knieën gebruik, voel ik er echt geen reet van. Net zoiets als opdrukken met je knieën op de grond.Ik zal het eens proberen. Als ik maar niet met mijn kin op grond klap! Maar goed, mijn core is al aardig aangesproken na alle paused frontsquats, gewone squats en zerchers zonder belt, dus hoop dat me dan nog lukt.I.p.v. weighted zou ik ze 'gewoon' niet met knieën doen (waarom 'gewoon'?) en dan langzaam aan proberen ze geheel vanuit stand tot aan gestrekt te doen. Het zal wel even duren voordat je dat goed onder de knie heb. Als ik mijn knieën gebruik, voel ik er echt geen reet van. Net zoiets als opdrukken met je knieën op de grond.
Lekkere training. Nu alweer zin in de training van morgen.
Om dat te voorkomen, kan je een blok tegen de muur leggen aan het einde van je uitslag. Dan wordt je altijd door het blok gestopt als je het niet meer zelf kan houden aan het eind.Ik zal het eens proberen. Als ik maar niet met mijn kin op grond klap!
Precies. Met je kin tegen de grond klappen zal overigens echt niet gebeuren. Ik heb deze oefening een tijdje gedaan (momenteel al lang niet meer) en rolde tot aan de muur en probeerde iedere week wat verder te komen. Helemaal gestrekt gaan zonder muur, is echt heavy en lukte met nooit.Om dat te voorkomen, kan je een blok tegen de muur leggen aan het einde van je uitslag. Dan wordt je altijd door het blok gestopt als je het niet meer zelf kan houden aan het eind.
Aye Aye!
Dat is wel een goeie denk ik, heb geen zin om met elastieken te klooien.Om dat te voorkomen, kan je een blok tegen de muur leggen aan het einde van je uitslag. Dan wordt je altijd door het blok gestopt als je het niet meer zelf kan houden aan het eind.
Ik zal eens kijken hoe ver ik kom! Ga jij ook weer beginnen dan?Precies. Met je kin tegen de grond klappen zal overigens echt niet gebeuren. Ik heb deze oefening een tijdje gedaan (momenteel al lang niet meer) en rolde tot aan de muur en probeerde iedere week wat verder te komen. Helemaal gestrekt gaan zonder muur, is echt heavy en lukte met nooit.

Ja, dat is ook een beetje mijn probleem. Na een vracht aan zware squats, deadlifts, Zercher lifts en loaded carries is mijn core meestal al vermoeid. Zelfs de ab wheel vanaf de knieën voel ik al behoorlijk, terwijl ik er een tijdje terug gemakkelijk 40 achter elkaar deed. En dat terwijl mijn core juist sterker is dan ooit. Blijf toch maar even op knieën voorlopig in dit schema.Ik heb speciaal voor jou die ab roll-outs weer eens geprobeerd. Eerst zonder knieën, wel met ondersteuning van de muur (anders kan ik niet gestrekt gaan) en daarna gedropt met knieën om nog even leeg te gaan. Ik weet gelijk weer waarom ik deze oefening niet meer pak. Als ik al anderhalf uur aan het trainen ben, heb ik niet genoeg concentratie en coördinatie meer. Dit is wel nodig als ik niet deze oefening zonder knieën wil pakken. Met knieën kan ik lang doorgaan, maar voel ik niet veel.
Ik ga dan liever voor andere oefeningen (Leg Raises, Machine, oefeningen op een bankje) waarbij ik gewoon snel leeg kan gaan en m'n abs goed voel branden.
Iets van 5 cm, dat is vrij standaard voor de deficit deadlift. Maakt wel een flink verschil met je gewone deadlift btw.hoeveel lager pak je die deadlift dan? echt veel lager dan normaal of maar cm-tjes
wel mooi pr btw