Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Tijd om weer wat te gaan doen met de zomer al zo vroeg in aantocht!

Thanks!
Misschien blijf ik hem wel doen voorlopig, tot nu toe vind ik het erg leuk!Zeer gevarieerd schema. Lijkt me leuk om uit te voeren als je er weer wat wil in komen.![]()
Komt goed, Vissertje!Nu weer lekker opbouwen en er wat moois van maken, maar dat gaat vast wel goed komen, ik zal je draadje in de gaten houden![]()

Ik moet wel lekker jacked worden natuurlijk!
Bikiniseizoenbangheid?
Was je weg dan?

That!
Ja, meer dan een maand niks gelogd en beetje getraind. Paused fronts zijn inderdaad zo nasty als ze klinken.Was je weg dan?
Pauzed front squats lijken me marteling![]()

Thanks, Visser! Tikt inderdaad lekker aan zo met 5x5.Die deadlifts zijn zeer netjes, lekker stuk volume ook.
Soort van vrijdag avond borrel meer eigenlijk.Ik was niet de enige die vrijdag 'iets' te diep in het glaasje heeft gekeken begrijp ik!
Gewoon een vrijmibo, of carnaval gevierd?
Goed dat je weer aan het trainen bent en het loggen opnieuw hebt opgepakt.
Leuke trainingen ook zo!

Schrijf niet "DOM's", maar "DOMS".Meh, nou weet ik waarom ik deze deze training eigenlijk 2 dagen na de deadlift en farmerwalksessie van gisteren had moeten doen: onderarmen, traps, onder- en bovenrug hebben behoorlijke DOM's en zal ook wel wat met mijn CNS gedaan hebben.

Ja, dat was wel DOM. Spierpijn in mijn traps gaf me een hersenkramp denk ik.Schrijf niet "DOM's", maar "DOMS".
DOMS is geen meervoud ofzo.
Delayed Onset Muscle Soreness.
![]()