AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

Is dit eigenlijk met percentages of RPE?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.044
En zit er ook conditioning bij?

Die strongman dingen zijn altijd wel leuk :)
Op wat farmerwalks na eigenlijk niet, maar is redelijk gemakkelijk toe te voegen imo. Denk dat je er prima de standaard BBM conditioning bij kunt doen bijvoorbeeld.

• Like
Waarderingen: Pren
  • #4.045
Vandaag het nieuwe 5x5 schema van Andy Baker gekregen van een maat. Uiteraard meteen uitproberen. Het is een upper/lower split van 3 dagen per week, dus kon hem meteen aan de trainingen vastplakken. Ik hou er nog wel wat strongman achtige dingen als farmer walks en zercher carries in voor mijn off days. Maar ik heb voor de main lifts behoefte aan meer structuur. En niet de ene week een gewone deadlift en de andere week een deficit deadlift, hoe leuk dat ook moge zijn.

Deadlift
5x60
5x100
3x120
2x140
5x155 PR

High Bar Squat
10x20
5x60
5x80
5x105
5x105
5x105
5x105
5x105
10x85

Snatch Grip Barbell Shrugs
10x60
10x100
10x100

Kettlebell Swings
15x24
10x32
10x32
10x32
15x32

Nice! PR op deadlift, ondanks de redelijk zware deficits van 2 dagen geleden! Shrugs gedaan in plaats van chinups (jaja, die zitten bij lowerbody!), omdat ik er gisteren al een berg had gedaan.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit vriend!

Sterke deadlift man

• #4.049
Thanks, maatje!

Zeker nice. Ieder PR moet je zo langzamerhand koesteren :)
Zo is dat! Er gaan wel wat PR's aankomen denk ik de komende tijd.

Thanks, had er waarschijnlijk best 8 of 10 reps mee kunnen doen normaal gesproken, maar was nog aardig gaar van de deadlifts van 2 dagen terug. Op naar de 200!

lekker pr hoor, maar daar zit natuurlijk wel meer in.:D
op naar de 200 idd
had het 5x5 schema van andy baker ook al voorbij zien komen

• #4.053
lekker pr hoor, maar daar zit natuurlijk wel meer in.:D
op naar de 200 idd
had het 5x5 schema van andy baker ook al voorbij zien komen
Ja, die 200 lonkt! Gaat goed komen.

Anders E-statten we ze er gewoon in. :D

Heb jij ook een reeks leuke mails van BBM ontvangen?
Ja, massale update voor alle templates zie ik, dat is mooi!

• #4.055
Yep, en redelijke updates in de templates zelf. Dus niet enkel esthetisch/praktisch maar ook in de programmatie.
Volgens mij geen tempo sqauts meer in de HLM. :cheer:
Geen temposquats? Da's een slechte zaak, Rik. Ik ga wel even klagen dat die er weer in moeten komen! ;)

Geen temposquats? Da's een slechte zaak, Rik. Ik ga wel even klagen dat die er weer in moeten komen! ;)
Uit onderzoek bleek dat tempo variaties wel eens veel minder strength en hypertrofie gains kunnen opleveren dan wanneer je een lift uitvoert op "normaal" tempo. Dus ik denk dat BBM die tempo variaties enkel nog gaat voorschrijven als load management voor rehab.

• #4.057
Uit onderzoek bleek dat tempo variaties wel eens veel minder strength en hypertrofie gains kunnen opleveren dan wanneer je een lift uitvoert op "normaal" tempo. Dus ik denk dat BBM die tempo variaties enkel nog gaat voorschrijven als load management voor rehab.
Maar ik vind het gewoon heel leuk als je erover klaagt! :D

• #4.059
Training van vandaag:

Strict Press
10x20
5x30
3x40
3x45
5x52,5

Bench Press
5x40
5x60
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Dips
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

Kettlebell One Arm Shrugs
10x40
10x40
10x40

Band Face Pull
3x15

Band Tricep Pushdown
3x10

Poosje geen flat bench gedaan, maar gingen best OK! Dips volgende keer met wat gewicht.

Edit: tricep pushdowns vergeten te loggen :P

Laatst bewerkt:
Lekker bezig maat

Terug
Naar boven