Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Percentages worden wel gegeven voor de main lifts of anders opbouwen naar een 5 RM bijvoorbeeld.
Percentages worden wel gegeven voor de main lifts of anders opbouwen naar een 5 RM bijvoorbeeld.

Op wat farmerwalks na eigenlijk niet, maar is redelijk gemakkelijk toe te voegen imo. Denk dat je er prima de standaard BBM conditioning bij kunt doen bijvoorbeeld.En zit er ook conditioning bij?
Die strongman dingen zijn altijd wel leuk![]()
Zeker nice. Ieder PR moet je zo langzamerhand koesteren

Thanks, maatje!
Zo is dat! Er gaan wel wat PR's aankomen denk ik de komende tijd.Zeker nice. Ieder PR moet je zo langzamerhand koesteren![]()
Thanks, had er waarschijnlijk best 8 of 10 reps mee kunnen doen normaal gesproken, maar was nog aardig gaar van de deadlifts van 2 dagen terug. Op naar de 200!
Eerst zien dan gelovenZo is dat! Er gaan wel wat PR's aankomen denk ik de komende tijd

Ja, die 200 lonkt! Gaat goed komen.lekker pr hoor, maar daar zit natuurlijk wel meer in.
op naar de 200 idd
had het 5x5 schema van andy baker ook al voorbij zien komen
Anders E-statten we ze er gewoon in.

Ja, massale update voor alle templates zie ik, dat is mooi!Heb jij ook een reeks leuke mails van BBM ontvangen?
Yep, en redelijke updates in de templates zelf. Dus niet enkel esthetisch/praktisch maar ook in de programmatie.Ja, massale update voor alle templates zie ik, dat is mooi!

Geen temposquats? Da's een slechte zaak, Rik. Ik ga wel even klagen dat die er weer in moeten komen!Yep, en redelijke updates in de templates zelf. Dus niet enkel esthetisch/praktisch maar ook in de programmatie.
Volgens mij geen tempo sqauts meer in de HLM.![]()

Uit onderzoek bleek dat tempo variaties wel eens veel minder strength en hypertrofie gains kunnen opleveren dan wanneer je een lift uitvoert op "normaal" tempo. Dus ik denk dat BBM die tempo variaties enkel nog gaat voorschrijven als load management voor rehab.Geen temposquats? Da's een slechte zaak, Rik. Ik ga wel even klagen dat die er weer in moeten komen!![]()
Maar ik vind het gewoon heel leuk als je erover klaagt!Uit onderzoek bleek dat tempo variaties wel eens veel minder strength en hypertrofie gains kunnen opleveren dan wanneer je een lift uitvoert op "normaal" tempo. Dus ik denk dat BBM die tempo variaties enkel nog gaat voorschrijven als load management voor rehab.

Maar ik vind het gewoon heel leuk als je erover klaagt!![]()