Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

f**k die squats ziek man lol

Wat een squatvolume :emo:

Merk je wel dat je aan je techniek kan werken met dergelijke lage gewichten voor deadlifts? Ik zou dat zelf heel moeilijk vinden denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.243
Pff idd lekker volume en gewicht...
Ja, volgende week is het andersom, lichte squats op techniek en daarna 10x10 deads. Schijnt minder zwaar te zijn dan de squats. De week erop gaat de rusttijd naar 3 minuten....

Yup, thanks!

f**k die squats ziek man lol
Tis best veel geef ik toe, maar gelukkig vind ik squaten nog steeds erg leuk.

Wat een squatvolume :emo:

Merk je wel dat je aan je techniek kan werken met dergelijke lage gewichten voor deadlifts? Ik zou dat zelf heel moeilijk vinden denk ik.
Ik ben inmiddels gelukkig vrij goed geworden in het behouden van mijn vorm, ook al ben ik vermoeid. Twee jaar terug had ik er zeker een back tweak aan overgehouden, nu alleen wat spierpijn. Ik vind het ook gemakkelijker om op een licht gewicht met meer reps goede vorm te houden, maar dat moet je inderdaad wel trainen.

Hoop volume ja, ik ken die 10x10 squats, daar ga je idd van strompelen een paar dagen :P

ik geloof oprecht dat ik het niet meer zou redden 10x10 met serieus gewicht op de stang

dat is ook mijn ervaring, er moet wel een beetje weerstand op zitten

• #4.247
Hoop volume ja, ik ken die 10x10 squats, daar ga je idd van strompelen een paar dagen :P
We gaan het zien, intussen gewoon verder trainen uiteraard.

ik geloof oprecht dat ik het niet meer zou redden 10x10 met serieus gewicht op de stang
Ik heb de formule van het programma aangehouden om het werkgewicht te bepalen en het viel me eigenlijk nog best mee. Denk dat het straks met 3 minuten rust tussen de setjes weer anders wordt, maar ik denk dat ik best blij mag zijn met mijn huidige werkcapaciteit.

10x10 Squats
10x10 deadlifts

Wat bende gij nou aan het doen?
Hou ouwer hoe gekker! :loony:

je metabolisme krijgt ook een boost.....vreten man!! ;)

• #4.249
je metabolisme krijgt ook een boost.....vreten man!! ;)
Ik heb nog steeds een buikje, dus niet te gek! En morgen weer een paar pilsies bij de wedstrijd... :rolleyes:

Deep Water Week 1 Dag 2:

Pullups
6xBW
6xBW
7xBW
8xBW

Barbell Row
10x40
10x60
10x70
10x70
10x70
10x70

Clean Pull (techniek)
10x70
10x60
10x60

Superset zonder rust:
Plank 30 seconden: 3x30 seconden x BW
Ab Mat Situps: 3x20xBW

Clean pulls niet meer gedaan sinds oly liften, dus beetje terug in gewicht voor de techniek. Pullups gingen vrij goed, blij mee. Supersetje abs was afzien...

Beetje last van mijn pols, dus morgen even langs de sportfysio.

Laatst bewerkt:
nog zo een pullup master :D
lekkere rows ook

Pullups is altijd een gevecht met circa 95 kg, rows daarentegen gaan me altijd makkelijk af. :)
same here, doe zelf als ze in mijn schema zitten chin ups, die zijn zelfs nog wat makkelijker maar is altijd een dingetje met mijn 90kg.
rows gaan bij mij ook altijd wel lekker.

• #4.254
Pff, hele arm beurs gekneed bij de fysio, maar mocht gelukkig wel blijven trainen. Vandaag pushpress 10x10!

Deep Water Week 1 Dag 3

Push Press (Beltless en 4 minuten rust tussen sets)
5x20
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35

Dumbbell Rear Lateral Raises
10x8
10x8
10x8

Barbell Curls
10x20
10x20
10x20

Superset zonder rust:
Goodmornings: 3x20x22,5

Dat ging veel gemakkelijker dan ik had verwacht. Beurse arm voelde ik wel bij de curls, dus 3 setjes gedaan ipv 5. Volgende week strict presses 10x10.

Lekker bezig baas!!

leuk push press, die zie je niet zo vaak voorbij komen in de reguliere schema's

een voetbalclub waarvan wij de naam niet uitspreken, staat 2-0 voor in de rust :D

lekker volume..

• #4.258
Thanks man!

leuk push press, die zie je niet zo vaak voorbij komen in de reguliere schema's

een voetbalclub waarvan wij de naam niet uitspreken, staat 2-0 voor in de rust :D
Ik vind ze erg leuk, misschien ook wat voor in jouw schema?

Laten we het maar niet meer over voetbal hebben, wat een drama....:mad:

Ja, het is lekker pompen zo.

-----------------------------------------------------------------

Deep Water Training W1D4

Chest bro day! Incline bench eruit gehaald, want weet dat mijn schouders niet van heel veel benchvolume houden, maar er bleef meer dan genoeg over!

Bench Press
10x20
5x40
3x60
10x70
10x70
10x70

Close Grip Bench Press
10x60
10x60
10x60

Dips
10xBW
8xBW
7xBW

Pushups
12xBW
8xBW
8xBW (hier was de koek echt wel op, vrienden...)

Band Pull Aparts
3x20

Superset:

Planks
3xBWx40 seconden

Ab Mat Situps
3x20xBW

Bench voelde wel OK, ondanks de 10x10 pushpresses van gisteren. Band pull aparts zaten niet in het schema, maar is goed voor mijn schouders, dus doen we gewoon. Nu 3 dagen rust met wat cardio erin en maandag 10x10 deadlifts.

Pff, hele arm beurs gekneed bij de fysio, maar mocht gelukkig wel blijven trainen. Vandaag pushpress 10x10!

Deep Water Week 1 Dag 3

Push Press (Beltless en 4 minuten rust tussen sets)
5x20
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35

Dumbbell Rear Lateral Raises
10x8
10x8
10x8

Barbell Curls
10x20
10x20
10x20

Superset zonder rust:
Goodmornings: 3x20x22,5

Dat ging veel gemakkelijker dan ik had verwacht. Beurse arm voelde ik wel bij de curls, dus 3 setjes gedaan ipv 5. Volgende week strict presses 10x10.
Toch nog een lange sessie met 4min rust....genoeg tijd voor een bakkie :p

Terug
Naar boven