- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, volgende week is het andersom, lichte squats op techniek en daarna 10x10 deads. Schijnt minder zwaar te zijn dan de squats. De week erop gaat de rusttijd naar 3 minuten....
Yup, thanks!
Tis best veel geef ik toe, maar gelukkig vind ik squaten nog steeds erg leuk.
Ik ben inmiddels gelukkig vrij goed geworden in het behouden van mijn vorm, ook al ben ik vermoeid. Twee jaar terug had ik er zeker een back tweak aan overgehouden, nu alleen wat spierpijn. Ik vind het ook gemakkelijker om op een licht gewicht met meer reps goede vorm te houden, maar dat moet je inderdaad wel trainen.Wat een squatvolume
Merk je wel dat je aan je techniek kan werken met dergelijke lage gewichten voor deadlifts? Ik zou dat zelf heel moeilijk vinden denk ik.
dat is ook mijn ervaring, er moet wel een beetje weerstand op zittenMerk je wel dat je aan je techniek kan werken met dergelijke lage gewichten voor deadlifts? Ik zou dat zelf heel moeilijk vinden denk ik.
We gaan het zien, intussen gewoon verder trainen uiteraard.Hoop volume ja, ik ken die 10x10 squats, daar ga je idd van strompelen een paar dagen![]()
Ik heb de formule van het programma aangehouden om het werkgewicht te bepalen en het viel me eigenlijk nog best mee. Denk dat het straks met 3 minuten rust tussen de setjes weer anders wordt, maar ik denk dat ik best blij mag zijn met mijn huidige werkcapaciteit.ik geloof oprecht dat ik het niet meer zou redden 10x10 met serieus gewicht op de stang
Hou ouwer hoe gekker!10x10 Squats
10x10 deadlifts
Wat bende gij nou aan het doen?

Ik heb nog steeds een buikje, dus niet te gek! En morgen weer een paar pilsies bij de wedstrijd...je metabolisme krijgt ook een boost.....vreten man!!![]()

Pullups is altijd een gevecht met circa 95 kg, rows daarentegen gaan me altijd makkelijk af.

same here, doe zelf als ze in mijn schema zitten chin ups, die zijn zelfs nog wat makkelijker maar is altijd een dingetje met mijn 90kg.Pullups is altijd een gevecht met circa 95 kg, rows daarentegen gaan me altijd makkelijk af.![]()

Thanks man!
Ik vind ze erg leuk, misschien ook wat voor in jouw schema?leuk push press, die zie je niet zo vaak voorbij komen in de reguliere schema's
een voetbalclub waarvan wij de naam niet uitspreken, staat 2-0 voor in de rust![]()

Ja, het is lekker pompen zo.
Toch nog een lange sessie met 4min rust....genoeg tijd voor een bakkiePff, hele arm beurs gekneed bij de fysio, maar mocht gelukkig wel blijven trainen. Vandaag pushpress 10x10!
Deep Water Week 1 Dag 3
Push Press (Beltless en 4 minuten rust tussen sets)
5x20
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
Dumbbell Rear Lateral Raises
10x8
10x8
10x8
Barbell Curls
10x20
10x20
10x20
Superset zonder rust:
Goodmornings: 3x20x22,5
Ab Mat Situps: 3x20xBW
Dat ging veel gemakkelijker dan ik had verwacht. Beurse arm voelde ik wel bij de curls, dus 3 setjes gedaan ipv 5. Volgende week strict presses 10x10.

Oef... dat klinkt niet fijn. Dat moet op een behoorlijk lage intensiteit denk ik, anders gaat je rug kapot.