Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.261
De formule is 1RM*0,77*0,7, dus circa 97,5 kg in mijn geval. Lijkt me goed te doen, hoor.
OK, dat is 0.539 x 1RM. Dat gaat idd nog wel, maar toch denk ik dat de rug goed zal verzuren.... sterkte!
Die 10x10 squats die ik deed moesten op 0.6 x 1RM, dat was wel een paar dagen spierpijn op de trap :o

• #4.263
OK, dat is 0.539 x 1RM. Dat gaat idd nog wel, maar toch denk ik dat de rug goed zal verzuren.... sterkte!
Die 10x10 squats die ik deed moesten op 0.6 x 1RM, dat was wel een paar dagen spierpijn op de trap :o
Meestal wel een aardige onderrugpomp, verder zal ik er weinig last van hebben denk ik. De 10x10 squats met straks 3 minuten tussen de sets wordt interessant!

• #4.265
squats en 10x10 deadlifts is no bueno.... Gisteren keihard mijn enkel verzwikt en hoopte dat het vandaag wel zou gaan lukken met trainen, maar heb erg veel last, ga maar even een weekje rustig aan doen dan en dan van het weekend kijken hoe het allemaal gaat. :(

squats en 10x10 deadlifts is no bueno.... Gisteren keihard mijn enkel verzwikt en hoopte dat het vandaag wel zou gaan lukken met trainen, maar heb erg veel last, ga maar even een weekje rustig aan doen dan en dan van het weekend kijken hoe het allemaal gaat. :(
Altijd maar weer die enkel :(

Ach, denk dat het bij jouw ellende vergeleken maar weinig voorstelt. Gewoon een domme misstap gemaakt en de boel verrekt.
Ja idd ....overdrijven is ook een vak :o ijspack eromheen ed 10-15min ben je dr zo vanaf...ff in de gaten houden dat ie niet (erger) gaat zwellen en de pijn afneemt dan zal het wel meevallen....stomme pech dus ...beterschap!! :)

Ff rustig aan doen maat! Waarom eigenlijk squats en dl op 1 dag? En helemaal dat volume

• #4.270
Ja idd ....overdrijven is ook een vak :o ijspack eromheen ed 10-15min ben je dr zo vanaf...ff in de gaten houden dat ie niet (erger) gaat zwellen en de pijn afneemt dan zal het wel meevallen....stomme pech dus ...beterschap!! :)
Nou ja, dat icepack heeft nou ook niet direct wonderen verricht gisteren, ik zal het gewoon even uit moeten zingen en beetje mank lopen. Thanks man!

Ff rustig aan doen maat! Waarom eigenlijk squats en dl op 1 dag? En helemaal dat volume
Squats waren lichte setjes geweest, denk om gewoon te blijven squaten. Maar goed, van heel veel volume naar geen volume nu dus.....

Altijd klote zulke dingen:(

dat is dan weer waardeloos natuurlijk, doe je niks aan, geduldig afwachten dan maar
beterschap met de enkel

Da's niet mooi. Drank misbruik? :D
Sterkte iig en een weekje rustig doen....

Beterschap Star

• #4.276
  • #4.277
Pff, eindelijk weer getraind! Mijn poot is weer aardig op orde, waarschijnlijk dankzij het niet trainen. Deep Water laat ik nog even voor wat het is, maar wil ik van de zomer zeker gaan doen. Voorlopig weer even terug naar een oude bekende (als noob gedaan...): 5/3/1.

Ik heb gekozen voor de S.V.R.. II template, waarvan ik 2 leaders en 1 anchor ga doen, dat zijn bij elkaar 9 weken.

S.V.R.. II C1W1D1

High Bar Squat
10x20
5x60
3x80
5x102,5
5x117,5
5x130
15x102,5 PR!

T-Bar Rows
5x70
5x80
5x80
5x80
5x80

T-Bar Shrugs
25x80

Pushups
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW
10xBW

Good Mornings
10x40
10x40
10x40
10x40
10x40

Lekker om weer wat te doen na ruim een week! Enkel voelde goed aan en gelijk een PR gemaakt op squat. Pushups en goodmornings als een superset gedaan.

Laatst bewerkt:
Boh dikke repout PR man! nice

Pwoaah!

Die ga je voelen.

Terug
Naar boven