- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Heb ze heel lang niet gedaan, dus binnen kort weer eens proberen.Mooi, die OHP!
Mij bevallen de Pendlay rows eigenlijk wel.
Een jaar geleden lukte 45kg zonder belt me maar nauwelijks, merk dat mijn rug en buik echt een stuk sterker geworden zijn.Lekker hoor die PR op OHP, en dat zonder belt.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thanks bro!
Dank, maat!
Geen idee, nog nooit gemaxed eigenlijk. Vind dat een beetje risky op mijn leeftijd
en kan de bar ook niet laten vallen in mijn homegym. Denk dat ik 160 of 170 wel omhoog krijg eerlijk gezegd.Geen mock meet ambities?Dank, maat!
Geen idee, nog nooit gemaxed eigenlijk. Vind dat een beetje risky op mijn leeftijden kan de bar ook niet laten vallen in mijn homegym. Denk dat ik 160 of 170 wel omhoog krijg eerlijk gezegd
Ja, misschien wel. Is wel eens leuk om met gelijkgezinden wat te liften en te lachen.
160 moet zeker lukken, maar werk er lekker langzaam naar toe.Nette training, 160 zal er op z'n minst wel inzitten imo.
Zal snel genoeg gaan, ik ga lekker langzaam op dit schema! Wel lekker veel volume.Damn gaat lekker hier, ik moet flink aan de bak om je straks weer bij te benen
Thanks! Denk dat muscle snatches en high pulls voor jou ook best interessant kunnen zijn. Ze zijn niet heel technisch als je het deadliften en pressen al beheerst.Goeie training. Explosief werk is bij veel mensen (iig mezelf) onderontwikkeld. Dus goed bezig![]()
Dank! OHP gaat best hard nu, ben ik ook erg blij mee, want dat is en blijft voor de meesten toch een lastige om op vooruit te komen. Yup, Krav Maga is inderdaad een zelfverdedigingssport. Maandag proefles meedraaien, maar ik verwacht dat ik het gewoon heel leuk ga vinden en het 1 dag in de week blijf doen.Lekker die VPR op je OHP, 2de (V)PR deze week! Krav Maga is een soort zelfverdedigingssport toch?