- Waardering
- 437
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Een beetje buff zijn helpt al aardig als zelfverdediging
Maar lijkt me eigenlijk vooral gewoon leuk om te doen en ook wat conditietraining on the fly. Veel gasten die ik ken die toch wel wat gevechtservaring hebben op verschillende gebieden zijn er wel gecharmeerd van. Maakt denk ik ook wel uit waar en bij wie je les neemt.
Haha, Israelische vechtsport, he! Nee die zijn daar niet te vinden.Sta je dan niet tussen allemaal opgefokte marokaantjes van 17 die gekapt zijn met school, of valt dat wel mee?
Israelisch? Verrassend. Ik zal er eens wat over lezenHaha, Israelische vechtsport, he! Nee die zijn daar niet te vinden.

Welkom! Maar hou je ook van bier?In! Je bent op papier mijn spiegelbeeld: oud, 180 cm en tot voor kort woog ik ook 91 kg (ben aan het cutten)![]()

Ik krijg er al trek in als ik er naar kijk, gauw weer even een biercafé bezoeken!Of ik van bier hou? Ik ben wel eens naar de abdij gereden om een kistje Westvleteren te scoren!
Yup, zeker leuk om te doen. Heb mijn schema wat omgegooid (Voor bench en BOR doe ik geen tier 1 meer in het GZCL schema) en kan nu makkelijker 3x per week trainen, nadruk ligt dan op Squat, OH Press en Deads. Werd anders een beetje te veel van het goeie!Tof dat je proefles Krav Maga je goed beviel. Ben benieuwd hoe je squats en deads vandaag zijn gegaan!
Thanks! Ja, meestal voel ik deads best nog wel na afloop, sinds ik high pulls doe na mijn deads voel ik me veel beter. Ook een heerlijke oefening voor je schouders/rug/traps en je hele posterior chain tot aan je kuiten toe doet ook mee.Mooie training weer. Dat semi olympische gesnatch en zo bevalt ook wel?
Aye, welkom! Je overige superieure lichaamseigenschappen compenseren ruimschoots voor het niet-bierdrinken.In, geen bierdrinker maar wel 1.78 lang en +/- 90 kg en oude baas.