XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

Nice PR op je overhead, gaat lekker zo.
Persoonlijk geen fan van krav maga, imo zijn de meeste fullcontact gevechtsporten beter geschikt als het om zelfverdediging gaat. Moest je het voor die reden doen natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! Een beetje buff zijn helpt al aardig als zelfverdediging :cool:

Maar lijkt me eigenlijk vooral gewoon leuk om te doen en ook wat conditietraining on the fly. Veel gasten die ik ken die toch wel wat gevechtservaring hebben op verschillende gebieden zijn er wel gecharmeerd van. Maakt denk ik ook wel uit waar en bij wie je les neemt.

Thanks! Een beetje buff zijn helpt al aardig als zelfverdediging :cool:

Maar lijkt me eigenlijk vooral gewoon leuk om te doen en ook wat conditietraining on the fly. Veel gasten die ik ken die toch wel wat gevechtservaring hebben op verschillende gebieden zijn er wel gecharmeerd van. Maakt denk ik ook wel uit waar en bij wie je les neemt.

Als conditietraining zeker leuk om te doen maar ik vind het zwaar overrated.
Maar wel vermakelijk idd.

Sta je dan niet tussen allemaal opgefokte marokaantjes van 17 die gekapt zijn met school, of valt dat wel mee?

In! Je bent op papier mijn spiegelbeeld: oud, 180 cm en tot voor kort woog ik ook 91 kg (ben aan het cutten) :)

In! Je bent op papier mijn spiegelbeeld: oud, 180 cm en tot voor kort woog ik ook 91 kg (ben aan het cutten) :)
Welkom! Maar hou je ook van bier?

Vandaag proefles Krav Maga gedraaid en toch best veel geleerd, onder andere dat mijn conditie zuigt. Ik kwam soms serieus adem te kort en stond te hijgen als een postpaard, dus dit wordt mijn wekelijkse cardio! Veel grondgevechten geoefend en daar volgens mij best wat over opgestoken in die anderhalf uur.

Morgen squats en deads, hoop dat ik het overleef na vanavond...:o

Of ik van bier hou? Ik ben wel eens naar de abdij gereden om een kistje Westvleteren te scoren!
Ik krijg er al trek in als ik er naar kijk, gauw weer even een biercafé bezoeken!

Training van vandaag, beetje stram van de Krav Maga!

Shoulder dislocations
2x10

Goodmornings

2x10x20

OH Press

5x20
5x30
3x40
3x52,5
2x55
2x55
3x57,5

Bench Press
10x20
10x50
5x72,5
5x72,5
5x72,5
5x72,5
5x72,5

Deadlift
5x60
5x100
3x120
5x130
5x130
5x130

Snatch Grip High Pull
5x40
3x50
3x50
3x50
3x50
3x50

Ab Mat Sit Ups
2x10xBW+10kg

Klaar! Pff!

Laatst bewerkt:
Tof dat je proefles Krav Maga je goed beviel. Ben benieuwd hoe je squats en deads vandaag zijn gegaan!

edit:
we posten tegelijk haha! Gewoon een nette training zo te zien, nice!

Tof dat je proefles Krav Maga je goed beviel. Ben benieuwd hoe je squats en deads vandaag zijn gegaan!
Yup, zeker leuk om te doen. Heb mijn schema wat omgegooid (Voor bench en BOR doe ik geen tier 1 meer in het GZCL schema) en kan nu makkelijker 3x per week trainen, nadruk ligt dan op Squat, OH Press en Deads. Werd anders een beetje te veel van het goeie!

Mooie training weer. Dat semi olympische gesnatch en zo bevalt ook wel?

Mooie training weer. Dat semi olympische gesnatch en zo bevalt ook wel?
Thanks! Ja, meestal voel ik deads best nog wel na afloop, sinds ik high pulls doe na mijn deads voel ik me veel beter. Ook een heerlijke oefening voor je schouders/rug/traps en je hele posterior chain tot aan je kuiten toe doet ook mee.

In, geen bierdrinker maar wel 1.78 lang en +/- 90 kg en oude baas :D.

Ja Boo is de sterkste ouwe lul op dit moment denk ik, niet? :D

Mooie training Star, welk schema volg je eigenlijk?

Hoe oud is iedereen eigenlijk? Ik 54 btw. Volgens mij moet je leeftijd activeren in je profiel voordat anderen dat kunnen zien. Ik heb wel eens vaker gezien dat iemand zich een oude lul noemt, en dan 37 blijkt te zijn of zo. Dat telt niet als ouwe lul :D

Ik ben 38, maar heb 25 jaar gerookt dus lichamelijk zit ik boven die 80 :P

Terug
Naar boven