- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
misschien mooi moment om je Bench extra aandacht te geven met een 2x/wk benchprogramma
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bench al 2x per week.misschien mooi moment om je Bench extra aandacht te geven met een 2x/wk benchprogramma

Ik heb geen idee hoe dat aan zou moeten voelen. Wel flink mijn linkerbil gefoamrolled, want daar lijkt een pijnlijke plek in te zitten.Rust roest inderdaad misschien ook eens je onderrug/bekken laten onderzoeken bij een fysio op triggerpoints. Die dingen kunnen namelijk je trainingen flink omzeep helpen, en je rug ook.![]()
Nee, zit gewoon in mijn bil. Lijkt wel een spierknoop. Heb er overigens verder geen last van, maar voelde hem bij het foamrollen.Blijft het bij je linkerbil hangen of trekt het verder door naar je been?
misschien mooi moment om je Bench extra aandacht te geven met een 2x/wk benchprogramma
!Eens, het volume moet ik langzamer opbouwe en ik vind het sons heel moeilijk in te schatten hoeveel reps ik in de tank heb, wat vrij belangrijk is bij RP, dus ben geneigd om snel te veel te doen.I hate to be that guy... maar toen je na je korte Sheiko-uitspatting toch iets anders wilde omdat je je zo goed voelde, suggereerde ik dat dat mischien zo was omdat je niet zo zwaar trainde. En inderdaad kamp je nu weer met probleempjes.
Zeg niet dat je terug naar Sheiko moet, maar misschien moet je wel meer tijd inruimen om aan een bepaalde belasting te wennen.
Eens, het volume moet ik langzamer opbouwe en ik vind het sons heel moeilijk in te schatten hoeveel reps ik in de tank heb, wat vrij belangrijk is bij RP, dus ben geneigd om snel te veel te doen.
Ik wil best je held zijn hoor, je hoeft het maar te vragen

Komt wel goed, ik kom er wel uit. Ben iets te enthousiast van start gegaan, volgende week is een deload week, daarna weer een krachtbouwfase.Ik zeg het nog een keer: luister voortaan nou maar meteen naar mijIk wil best je held zijn hoor, je hoeft het maar te vragen
![]()
P.S. Aan rpe waag ik me ook niet. Gelukkig kun je ook anders autoreguleren.
Heb ik gedaan!Misschien ga ik ook nog zoiets doen vandaag.... mild voor de rug iig
Rustig aan met dat verhuizen he?
Volgens mij gaat het wel weer, morgen deload traininkje. Verder ook erg druk met andere dingen.Verhuizen, altijd goed voor de cardio. Balen van de rugpijntjes nog steeds. Hopelijk snel weer hersteld!
Nee, dat heb ik deze keer mooi af kunnen wimpelen. Kon hem uit de vrachtwagen halen en afgeven aan de voordeur.En? Heb je in je eentje de wasmachine de trap op getild en lig je nu plat?

Hoe gaat het hier dan? Pijntjes in de rug voorbij of weer vol aan de bak?