- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg een GZCL schema, lijkt goed te werken. OH Press is hier puur op kracht later in de week doe ik dan 7x3x50.Lekker weer. Waarom van die korte setjes? Vooral bij OHP.
Ja, volume is best behoorlijk inderdaad, maar voelt wel lekker. Ook lekker dat ik weer sterker wordt en tegelijk een stuk leaner.Mag ook wel zwaar aanvoelen... kijk een naar totaal volume man.. en dat met die gewichten netjes hoor
Ja, de basisoefeningen blijf ik altijd doen, maar sommige kleinere oefeningen gooi ik er zonder pardon weer uit. Daarom zal ik ook nooit kunnen BB-en.Er bestaan wat methodes zeg
Goed om regelmatig een oefening uit je lijstje te gooien en door een andere te vervangen!
Haha, ik zal er rekening mee houden! Ik vind het wel een heerlijke oefening en als ik deze een beetje onder de knie heb wordt de muscle snatch de volgende om eens te proberen.Wel oppassen met high pulls, heb m'n tanden er eens bijna mee uitgeslagen![]()
Mijn kuiten zijn redelijk vol, dus maak me er niet echt druk om ook. Pak ze trouwens toch wel mee met die high pulls ook.Ik vind kuit training ook echt super saai. Ik doe het wel (want ja ecto kuitjes)![]()
Thanks, Freak! Merk best resultaat van dit hogere volume dan normaal.
Thanks! Welkom, sarge!
Nope, gaat echt prima (even afkloppen!). Lijkt op den duur toch te gaan verdwijnen hoop ik.Allemaal mooie gewichten hoor. De elleboog aids is niet meer terug gekomen?