MuscleMeat

Stefanovich back in business

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd man, doe het nu 4/5 weekjes en bevalt zeker die 100reps op squat :)
Heb de Yohim nogsteeds niet he hhaha :P

Mij heeft het iig flink geholpen om de benen goed bij te trekken. En kapot gaan van de burn is ook wel lekker moet ik bekennen :o

Vandaag voor het eerst het nieuwe schema/protocol gevold..

Deadlift
5x100
5x120
5x140
5x160
1x170

HIIT
5 minuten opwarmen
5 minuten interval stairmachine
5 minuten chillen :cool:
20 minuten fietsen
5 minuten interval stairmachine
5 minuten uitlopen relaxt op loopband

KAPOT!! Hartslag zat op gegeven moment rond de 170!

hehe lekker als een hijgend hertje geindigd :D

Lekkere deadlifts man. Wel lekker in de cut om te deadliften en erna nog een flinke hiit. Misschien tegen die tijd ook eens zoiets erin gaan gooien.

hehe lekker als een hijgend hertje geindigd :D

Vooral gestapt haha, z'n stairwalker is best pitten op HIIT :o Ben iig erg benieuwd of dit protcol icm carb cyclen gaat zorgen voor die laatste vetjes.

Lekkere deadlifts man. Wel lekker in de cut om te deadliften en erna nog een flinke hiit. Misschien tegen die tijd ook eens zoiets erin gaan gooien.

Thank! Over me deadlifts ben ik altijd wel happy geweest :) Het is ook een training opzich want tis een aanslag op je lichaam haha en zo kwam ik precies mooi uit met me schema.

Wat een goed idee in de cut! Ik hoop voor je dat het de gewenste resulataten oplevert :)

Vandaag weer voor het eerst fullbody gedaan, was alleen door 4x achter elkaar 4uur me bedje uit niet echt mezelf :P

Opzich wel aardig getraind maar de kilo's waren niet indrukwekkend oid :o

Hiit is echt doodgaan maar geeft wel super veel voldoening :D

Jaloers op je Deadlift.

En hoe staat het ervoor? :D

Hiit is echt doodgaan maar geeft wel super veel voldoening :D

Jaloers op je Deadlift.

Haha thanks, mag vandaag weer :D

Gaat allemaal wel ze gangetje eigenlijk, nieuwe studie, overplaatsing (in het belang van me ontwikkeling) en een nieuw appartement. Samengevat in 1 woord DRUK denk ik haha. Vandaar ook de training even naar fullbody omdat ik simpelweg geen tijd heb momenteel om 4/5 daags split te doen.

Gewicht blijft gelukkig wel lekker stabiel, probeer gewoon zo te blijven om dan 1 februari een cut erin tot gooien tot ik tevreden ben.

Zag dat je eerst bij Special Sports trainde? Ik train al jaren bij All Sports in Amstelveen, alleen die zijn nu ook overgenomen door Health City. Na aankomend jaar dus opzoek naar een nieuwe Gym(Het wordt 90 eu/pm waarschijnlijk), heb vroeger een tijdje bij Tenfit in Amsterdam buitenveldert gesport, maar vind die afstand niet ideaal.

Waar sport jij nu?

90 euro p/m :O what?

belachelijk duur vind mijn 50 euro p/m al duur

Lol ik train voor 19.80p/m bij een van de beste gyms van NL

Zag dat je eerst bij Special Sports trainde? Ik train al jaren bij All Sports in Amstelveen, alleen die zijn nu ook overgenomen door Health City. Na aankomend jaar dus opzoek naar een nieuwe Gym(Het wordt 90 eu/pm waarschijnlijk), heb vroeger een tijdje bij Tenfit in Amsterdam buitenveldert gesport, maar vind die afstand niet ideaal.

Waar sport jij nu?

Hoe vond jij het bij Tenfit? Ben nu bij F4F :)

OT: zal btw weer gaan loggen vanaf februari :)

Laatst bewerkt:
Hoe vond jij het bij Tenfit? Ben nu bij F4F :) OT: zal btw weer gaan loggen vanaf februari :)

Tenfit vond ik geweldig, alleen een vriend van mij die er recenter daar gesport heeft(voor mij is het al zo een 6 jaar geleden), zegt dat het er daar niet op vooruit is gegaan.

F4F heb ik ook een jaar bij gezeten maar daar was het altijd zo overvol dat ik er zelfs twee keer weg ben gegaan omdat letterlijk elk toestel bezet was en alle dumbels ook gebruikt werden. Je zit bij de F4F in Bovenkerk neem ik aan?

Health City naast het zwembad bevalt tot nu wel, nieuwe spullen van technogym zijn prima(op een paar na). Ik heb ook van goede bronnen vernomen dat er twee basic fits worden geopend in Amstelveen(Health city heeft dezelfde eigenaar). Daar ben ik wel benieuwd naar :)

Terug
Naar boven