- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Had die gegoogled, kwam op deze foto uitmaar dat is rear lateral raise. Snap nu wel welke je bedoelt, my bad!
![]()
Wel goeie om je rears goed te isoleren!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had die gegoogled, kwam op deze foto uitmaar dat is rear lateral raise. Snap nu wel welke je bedoelt, my bad!
![]()
Vandaag weer 25 minuten HIIT gedaan icm wat core oefeningen, merk echt dat ik hier sterker in word!
Kwam erachter dat het in me schema past dus net weer even heerlijk genoten
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Merk dat me benen niet volledig herstellen door me FB en me HIIT cardio. 
geniet van je weekeinde!
gek is dat, jij voelt dat je benen niet helemaal herstellen door FB en HIIT...
ik merk juist dat als er twee dagen tussenzit ik veel meer spierpijn heb, dan als ermaar één dag tussen de trains zit.
mooie gladde beentjes trouwens![]()
Ik voel gewoon tijdens de crosstrainer dat ik ze best wel erg voel al na 5minuten
Komt gewoon daardoor denk ik...? Heb ook al tijdje non-stop getraind zonder rustdagen 
Nou moet gewoon werken (collagas vrij etc maja) maar thanksIk voel gewoon tijdens de crosstrainer dat ik ze best wel erg voel al na 5minuten
Komt gewoon daardoor denk ik...? Heb ook al tijdje non-stop getraind zonder rustdagen
![]()

Wat is dit juist? Elk ei apart gebakken el dan op elkaar gegooid?
Staat je nieuwe split hier al ergens?

geniet dan maar extra van despierpijn die volgen zal
bummer van het werken btw

Toch wel lekker en benieuwd wat dit me nu gaat brengen. Heb voordat ik naar de gym ga het aantal sets die ik wil doen maar niet de reprange, dat zie ik wel als ik er ben. Let echt op me uitvoering, me ROM en MMC. Rust ligt tussen de 60 en 120 seconden. 
Goede training, ben benieuwd of dit schema je bevalt!
Split waarbij ik alles 2 keer per week pak gaat me wel bevallen denk ik