Fitness Seller

Stel je rekent iets af, en krijgt 5 eurocent wisselgeld terug...

Peiling Peiling Ik zeg...

• Totaal stemmers
    56
ligt eraan hoeveel klein geld ik in me portomonee heb. Heb vaak genoeg gehad dat ik net 5 cent te kort kom en weer met een briefje moet betalen of pinnen.

waarom zou je een supermarktketen rijker willen maken dan ze al zijn?:roflol:
neem het dan aan en fl**ker het buiten in de riool (of geef het aan de stereotype zwerver die buiten winkels rondhangt) als je het niet wil hebben

+++
Als ik maar een paar centen terugkrijg gooi ik het altijd op de parking over m'n schouder.

Ik zeg hou maar. Dan geef ik m'n nummer en zeg ik erbij: kan je me een keertje voor sms'en ;)

wtf man gewoon die 5 cent aanemen, op langer termijn wordt is het serieus veel. stel je voor, je koopt gemiddeld 7 keer iets per week, dat is dan al 7x5= 35 cent. Doe je dit 1 jaar is het 35 cent x 52 = rond de 18 euro, doe je dit 10 jaar heb je al rond de 180 euro, doe je dit tot aan je pensioen, dan heb je zowat een vakantie naar de bahamas gespaard... Denk de volgende keer dus goed na als je 5 cent tegoed krijgt... Kan je later een luxe vakantie naar de bahamas van nemen fags

wtf man gewoon die 5 cent aanemen, op langer termijn wordt is het serieus veel. stel je voor, je koopt gemiddeld 7 keer iets per week, dat is dan al 7x5= 35 cent. Doe je dit 1 jaar is het 35 cent x 52 = rond de 18 euro, doe je dit 10 jaar heb je al rond de 180 euro, doe je dit tot aan je pensioen, dan heb je zowat een vakantie naar de bahamas gespaard... Denk de volgende keer dus goed na als je 5 cent tegoed krijgt... Kan je later een luxe vakantie naar de bahamas van nemen fags

ik heb dan een slim plan. als je ipv 7 keer per week, 100x7 keer per week iets koopt heb je na 1 week 100x7x5cent = 35euro, doe dit 1 jaar is het 35euro x 52 = rond de 1800 euro.
Dus door meer naar de winkel te gaan en telkens die 5 cent op te sparen kan je elk jaar gratis naar de bahamas.

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou je een supermarktketen rijker willen maken dan ze al zijn?:roflol:
neem het dan aan en fl**ker het buiten in de riool (of geef het aan de stereotype zwerver die buiten winkels rondhangt) als je het niet wil hebben

Omdat er soms nog wel eens geflirt aan gepaard gaat Angelus, maar daar snap jij natuurlijk niks van ;)

Neem het terug.
Heb thuis zo'n bokaal waar ik wisselgeld in gooi. Als je het eens telt kom je toch soms aan 10 à 20€.

Terug
Naar boven