AndroidHealthClinic

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

Wat iedereen vergeet nogmaals is dat daar allerlei soorten mensen op de cover staan. tennissers, voetballers etc.
Je kunt daarom niet zeggen: dit is een typisch menshealth fysiek.
Verder worden die foto's vaak ook nog eens behoorlijk bijgewerkt.

Idd je bent wel erg aan het overdrijven Phreak.

Valt mee, 85kg in 2 maanden worden bij lengte van 1.80 is niet zo moeilijk als je aanleg hebt.Ik had ongeveer dezelfde stats na 3 maanden trainen, alleen was ik toen 18 ipv 16.

Maar gewicht zegt verder niet veel, zijn(net geposte foto) spierkwaliteit is heel goed en hij is goed droog.Maar ik denk dat als zijn borst wegvalt er dan toch weinig overblijft van zijn fysiek.

Vergeet ook niet dat de foto goed gemaakt is.

Ik geef je geen ongelijk hoor phreak, maar 5 kg boven je eigen lengte met laag vet na 2-3 maanden, dan zag jij er dat je 16 was zo uit:
Nee, ik had veel minder massa op mijn bovenlichaam. Aan de andere kant: ik hoefde dus ook niet altijd wijde broeken aan om spillebenen te verstoppen.

Je kan best voor een hardcore look gaan, maar om te zeggen dat mensen die 5-10 kg boven hun lengte staan met 8-10% vet twijfelachtig er uitzien vind ik niet echt fair. En bovenstaand fysiek is voor velen naturel al moeilijk te halen denk ik.
Het is niet zozeer dat ze er twijfelachtig uitzien. Wat ik zo jammer vind, is dat een hoop mensen dit als einddoel hebben. Dat betekent dat je jezelf al enorm limiteert. Zoals het spreekwoord gaat: "Shoot for the moon: if you miss, you will still end up among the stars.". Oftewel: men moet niet altijd zulke lage doelen stellen, want dat wordt bijna altijd een self-fulfilling prophesy.

als ik zo fysiek kan bereiken zoals mijn avatar en onderstaande foto is mijn doel bereikt... meer hoeft niet voor mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik zo fysiek kan bereiken zoals mijn avatar en onderstaande foto is mijn doel bereikt... meer hoeft niet voor mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik mik hiervoor... maar meer dan dat hoeft ook niet voor mij :p

KevinLevrone.jpg

Dan zou ik wat hoger mikken dan je avatar. Met goede genen moet dat binnen jaartje of hooguit 2 wel te behalen zijn.

ik heb paar jaar getraind maar wel altijd proberen het max eruit te halen, dus kletsen deed ik na mijn training:p moet wel zeggen dat ik niet op mijn voeding lette, ik at wel gezond maar meer niet... het enige dat ik bijpakte was weipoeder. maar door blessures kon ik niet meer trainen daardoor ben ik fel verzwaard vooral buikvet:( .

knappe jongen als je dat binnen 2 jaar voor elkaar krijgt.

ligt natuurlijk wel aan je basis en genen.

Als je 31 bent heb je sowieso al veel meer spierkwaliteit en muscle matureness. Hij zegt goede genen te hebben dan is da tniet zo'n probleem. Want laten we eerlijk zijn beetje borst heeft ie en is droog verder is het niks denderends ofzo

Als je 31 bent heb je sowieso al veel meer spierkwaliteit en muscle matureness. Hij zegt goede genen te hebben dan is da tniet zo'n probleem. Want laten we eerlijk zijn beetje borst heeft ie en is droog verder is het niks denderends ofzo

ik zie alleen nergens zijn stats staan...? ben ik wel benieuwd naar.

ligt er natuurlijk aan wat je basis is. ken mensen die een basis hebben van 60kg bij 1.80 maar ook van 80 kilo bij 1.80mtr.

voor die eerste categorie zal het niet eenvoudig zijn. anders zouden hier op het forum wel meer van soortgelijke gasten rondlopen, maar die zie ik hier niet.

ligt er natuurlijk aan wat je basis is. ken mensen die een basis hebben van 60kg bij 1.80 maar ook van 80 kilo bij 1.80mtr.

voor die eerste categorie zal het niet eenvoudig zijn. anders zouden hier op het forum wel meer van soortgelijke gasten rondlopen, maar die zie ik hier niet.

1m69 en 82 kg,

De reden dat je die hier niet ziet is simpel. DBB lijkt soms meer een kleuter forum dan een serieus bodybuild forum. Ik woog 97kg bij 1,74 voor ik OOIT me ingeschreven had op een bodybuilding forum. Als ik niet aan de AAS was gegaan had ik me hoogstwaarschijnljk nooit ingeschreven op een forum.
Ik zeg niet dat ik super genen heb ofzo maar zeker geen slechte. Mensen met echt goede genen hebben geen forum nodig. Die lezen wat artikels op internet paar boekjes over voeding en zijn huge.

en droog. nette stats hoor als je het mij vraagt.

nee niet droog, dacht niet dat ik dat had vermeld in eerdere post, buikje weg en het is al voor 75 % inorde ik zou wel nog wat meer massa willen hebben dat ik nu al heb. ik denk dat ik een jaar nodig heb maar zal mijn bloed en zweet kosten maar daar doen we het voor

Laatst bewerkt:
mijn bouw is ongeveer zoals die gast uit de eerste post onder die mens health foto. maar mijn vet % is te hoog en mss nog iets meer massa eruit persen

Ik ben ook liever groot dan dat fitnessachtige maar heb zeker wel respect voor die gasten.

Vooral op die abs ben ik erg jaloers.:D

Terug
Naar boven