Fitness Seller

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

dit lichaam zou ik maar al te graag bereiken.liefst binnen de drie maand:D
nee zal me wel enkele jaartjes kosten. staan ook tips op zijn site over voeding enz. maar ik denk niet dat er iets staat dat jullie nog niet weten.

Gregg Avedon

mijn einddoel is toch ook iets meer..
maar je hebt gelijk, al die pipo's die denken omdat ze op een BB-forum zitten zulke fysieken te moeten afbreken terwijl ze zelf geen zak voorstellen naturel!
ik heb momenteel een perfecte men's health fysiek en misch wel tikkeltje meer massa (allemaal naturel) en kan je verzekeren dat ik er al 3 jaar alles voor over moet hebben!

Gast waar blijven die fotos nou? We hadden toch een weddenschapje? ;) :D

Helemaal gelijk. Denk ook dat de mensen die op de cover van de MH staan wel serieus moeten trainen en dat dat niet zozeer breezers of supahdudes zijn of zoiets. Of ze trainen echt veel te lang en bereiken pas laat resultaat.

Voor een Mens Health fysiek zou ik een moord plegen.

Zelfmoord, als ik mezelf zo in de spiegel zag.

Kan je uitleggen waarom? En wat vind jij aan je huidige fysiek beter dan een die van een men's health covermodel?

Laat ik het zo stellen: wat daar op de cover staat is, zeg, 1.80 en 85 kg? Dat was ik na 2-3 maanden trainen op mn 16e. Als ik zo licht zou moeten worden, dan moet ik echt alle VVM die ik heb opgebouwd kwijt raken. Lijkt me geen plezant vooruitzicht. Wat is er nu leuk aan als je je helemaal uit moet kleden voordat mensen kunnen zien dat je weleens een gewicht optilt? Ik ben misschien (lees: zeker) niet zo ripped, maar bij mij is er geen twijfel mogelijk dat ik train. Toch zonde als je hard werkt en niemand ziet het. Wie wil er hard werken om er als middenmoter uit te zien?

Dus wat ik beter vind aan mijn fysiek (let wel: PLer, geen BBer): massa. Krachtige uitstraling. Daadwerkelijk bruikbare kracht in het dagelijks leven.

Ik kan echt niet goed inschatten wat een mens health fysiek is qua kg/cm verhouding...

Is 1.96 op 110kg op 8% vet een mens health fysiek?

Laat ik het zo stellen: wat daar op de cover staat is, zeg, 1.80 en 85 kg? Dat was ik na 2-3 maanden trainen op mn 16e. Als ik zo licht zou moeten worden, dan moet ik echt alle VVM die ik heb opgebouwd kwijt raken. Lijkt me geen plezant vooruitzicht. Wat is er nu leuk aan als je je helemaal uit moet kleden voordat mensen kunnen zien dat je weleens een gewicht optilt? Ik ben misschien (lees: zeker) niet zo ripped, maar bij mij is er geen twijfel mogelijk dat ik train. Toch zonde als je hard werkt en niemand ziet het. Wie wil er hard werken om er als middenmoter uit te zien?

Dus wat ik beter vind aan mijn fysiek (let wel: PLer, geen bodybuilder): massa. Krachtige uitstraling. Daadwerkelijk bruikbare kracht in het dagelijks leven.

Zeer goede post!!!

Vind het ook altijd beetje sneu als mensen zeggen: Die gast is kei gespierd als hij zijn shirt uit doet.
Nee mother****er je moet ALTIJD gespierd zijn. We trainen hier voor massa en niet om er alleen zonder shirt met olie in goede belichting goed uit te zien. Ik wil er altijd huge uitzien ALTIJD.

Dus wat ik beter vind aan mijn fysiek (let wel: PLer, geen bodybuilder): massa. Krachtige uitstraling. Daadwerkelijk bruikbare kracht in het dagelijks leven.

Ik geef je geen ongelijk hoor phreak, maar 5 kg boven je eigen lengte met laag vet na 2-3 maanden, dan zag jij er dat je 16 was zo uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan best voor een hardcore look gaan, maar om te zeggen dat mensen die 5-10 kg boven hun lengte staan met 8-10% vet twijfelachtig er uitzien vind ik niet echt fair. En bovenstaand fysiek is voor velen naturel al moeilijk te halen denk ik.

Ik geef je geen ongelijk hoor phreak, maar 5 kg boven je eigen lengte met laag vet na 2-3 maanden, dan zag jij er dat je 16 was zo uit:

Je kan best voor een hardcore look gaan, maar om te zeggen dat mensen die 5-10 kg boven hun lengte staan met 8-10% vet twijfelachtig er uitzien vind ik niet echt fair. En bovenstaand fysiek is voor velen naturel al moeilijk te halen denk ik.
99%

Zeer goede post!!!

Vind het ook altijd beetje sneu als mensen zeggen: Die gast is kei gespierd als hij zijn shirt uit doet.
Nee mother****er je moet ALTIJD gespierd zijn. We trainen hier voor massa en niet om er alleen zonder shirt met olie in goede belichting goed uit te zien. Ik wil er altijd huge uitzien ALTIJD.

Dus met andere woorden, jij traint voor anderen, zodat anderen zeggen zo hey dat is een brede kerel. Dat denken ze ook als mijn ecto neef in zijn drie delig pak met schoudervulling rondloopt.

Bij mij gaat het er echt niet om of ik gespierd lijk in een trui hoor bij mij gaat het om de juiste proporties en de juiste verhoudingen. Mooie spiermassa met een laag vetpercentage. En dat ik mijn lichaam er goed uit vind zien als ik in de spiegel kijk. En of ik nou niet breed lijk in een trui, who cares.:rolleyes:

Ik train voor mezelf, en de foto die Juriaan plaatst die gast vind ik echt een mooi fysiek hebben echt waar. Dat is ook mijn streven. Ook al lijk ik mischien niet breed als ik een trui aan heb.

Dus met andere woorden, jij traint voor anderen, zodat anderen zeggen zo hey dat is een brede kerel. Dat denken ze ook als mijn ecto neef in zijn drie delig pak met schoudervulling rondloopt.

Bij mij gaat het er echt niet om of ik gespierd lijk in een trui hoor bij mij gaat het om de juiste proporties en de juiste verhoudingen. Mooie spiermassa met een laag vetpercentage. En dat ik mijn lichaam er goed uit vind zien als ik in de spiegel kijk. En of ik nou niet breed lijk in een trui, who cares.:rolleyes:

Ik train voor mezelf, en de foto die Juriaan plaatst die gast vind ik echt een mooi fysiek hebben echt waar. Dat is ook mijn streven. Ook al lijk ik mischien niet breed als ik een trui aan heb.

Jij leest wat je wil lezen he...
Ik zeg IK WIL altijd groot zijn. IK WIL er altijd gespierd uitzien.

Want laten we eerlijk zijn als je voor andere mensen traint dan is het slimmer om een men's health fysiek na te streven. Maak je het jezelf makkelijker mee.

Maar ik train omdat IK er altijd huge uit wil zien. Ik kan nu een losse slobber XXXL trui aan doen en toch zie je dat ik behoorlijk getraind bent. Dat is wat IK WIL heeft niemand anders op deze wereld iets mee te maken.

Volgens mij ben je beetje op je teentjes getrapt omdat jij wel een men's health fysiek nastreeft en dat is jouw goed recht. Maar ik zeg eerlijk ik ben hier omdat ik een Bodybuilder ben met wedstrijdambities en me volspuit met rotzooi want ik vind het mooi om groot te zijn.

Jij leest wat je wil lezen he...
Ik zeg IK WIL altijd groot zijn. IK WIL er altijd gespierd uitzien.

Want laten we eerlijk zijn als je voor andere mensen traint dan is het slimmer om een men's health fysiek na te streven. Maak je het jezelf makkelijker mee.

Maar ik train omdat IK er altijd huge uit wil zien. Ik kan nu een losse slobber XXXL trui aan doen en toch zie je dat ik behoorlijk getraind bent. Dat is wat IK WIL heeft niemand anders op deze wereld iets mee te maken.

Volgens mij ben je beetje op je teentjes getrapt omdat jij wel een men's health fysiek nastreeft en dat is jouw goed recht. Maar ik zeg eerlijk ik ben hier omdat ik een Bodybuilder ben met wedstrijdambities en me volspuit met rotzooi want ik vind het mooi om groot te zijn.

Waarom neem je dan niet gewoon schoudervulling als je er toch breed uit wil zien:D

Je zegt wel dat je het voor jezelf doet, maar ik vraag me af waarom je dan serieus zo hard traint alleen maar omdat je altijd kan zien dat je breed bent??

Btw waarom vind je het sneu dan als mensen over iemand met een health fysiek zeggen dat ze er breed uitzien als ze hun shirt uittrekken. Daarmee grijpt de mening van een ander je dus wel aan. Je wilt dus eigenlijk niet dat mensen dit over jouw gaan zeggen en daardoor wil je er zo huge mogelijk uitzien.

Iemand heeft een keer een psychologie cursusje gevolgd ofzo...

Ik vind dat men duidelijker moet worden in de scheidingslijn tussen Bodybuilder en Fitnesser. Bodybuilding is de sport waarvan ik hou en dat draait om zoveel mogelijk (proportionele) massa op je frame plakken. Tegen het cartoony-achtige aan.

Mensen die Men's health achtige fysieken nastreven behoren voor mij in een andere categorie. Ik heb respect ervoor als mensen die ambieeren en als dat hun doel is maar word er wel moe van dat mensen Fitnessers en Bodybuilder in een bak gooien. Want er is een gigantisch wezenlijk verschil tussen die 2. Nee dat is niet alleen maar AAS.

De reden dat ik zo hard train om er altijd groot uit te zien is heeeeel simpel. Ik vind het mooi. Wat meer nobel en respectabel dan de uiterste grenzen van je genetisch potentieel opzoeken? Dat is mijn visie. Het is overduidelijk uit jouw responses dat jij niet opdezelfde lijn zit en verwacht dus ook neit dat wij hier ooit eens gaan worden.

Je opmerking over schoudervulling is hopelijk echt een grapje. Groot uitzien wil je wel doen door met bloed zweet en tranen verdiende spieren. Anders ging ik wel Synthol sputien en 3 truien aandoen.

• Topic Starter Topic Starter

Idd je bent wel erg aan het overdrijven Phreak.

@Jamesss

Ik wordt er ook moe van dat mensen fitnessers en bodybuilders op 1 hoop gooien. Maar ja het is voor iedereen anders, voor mij is een dergelijke mens health fysiek wat Juriaan poste een doel waar ik echt keihard voor moet trainen

Vooral omdat ik heel mager ben begonnen, maar ik zal zeker deze massa bereiken. En dan ben ik tevreden. En ik hoop dat ik daar geen kuurtje voor nodig ben. Dan duurt het voor mij maar wat langer, en mijn opvatting over bodybuilding is een mooi lichaam die symetrisch is met droge massa en een laag vetpercentage. Daar liggen onze meningen dus ook ver uit elkaar.

En die opmerking over schoudervulling was zeker niet serieus bedoeld;)

@Jamesss

Ik wordt er ook moe van dat mensen fitnessers en bodybuilders op 1 hoop gooien. Maar ja het is voor iedereen anders, voor mij is een dergelijke mens health fysiek wat Juriaan poste een doel waar ik echt keihard voor moet trainen

Vooral omdat ik heel mager ben begonnen, maar ik zal zeker deze massa bereiken. En dan ben ik tevreden. En ik hoop dat ik daar geen kuurtje voor nodig ben. Dan duurt het voor mij maar wat langer, en mijn opvatting over bodybuilding is een mooi lichaam die symetrisch is met droge massa en een laag vetpercentage. Daar liggen onze meningen dus ook ver uit elkaar.

En die opmerking over schoudervulling was zeker niet serieus bedoeld;)

Cool bro..

Ik vind zo'n Men's Health fysiek ook zeker wel wat hebben hoor. Maar het is het simpelweg niet voor mij. Ik weet ook dat vooral de Naturals onder ons een Men's Health fysiek ambieeren en dat is dan een mooi streven.

Maar ik hou van bodybuilding en dan van de freaky kant van bodybuilding en daar hoort nu eenmaal veel AAS bij en monsters van 120+ kg Ik kan me voorstellen dat ik over jaar of 10 stop met AAS en alles en dan probeer te trainen naar een mooi men's health fysiek waar de vrouw dan wat blijer mee is ;)

Terug
Naar boven