Huh?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja indd, laat maar die pics zien, dan maak ik ook wel een fototje van mezelf, kijken wie de meeste stemmen krijgt! Durf zelfs een foto uit de ouwe doos te pakken.......
Maar als iemand het zo hard schreeuwt wil ik hem graag uitdagen, dat was me punt eigenlijk 
heb hier vorig jaar al pics proberen te plaatsen, maar die wilden niet uploaden of zoiets, ben niet zo'n pc-wonder hoor..

heb hier vorig jaar al pics proberen te plaatsen, maar die wilden niet uploaden of zoiets, ben niet zo'n pc-wonder hoor..
maar zal binnenkort nog es proberen, dan zien we wel..

Veel mensen die MH fysieken lopen te kraken kijken of alleen op de weegschaal, hebben een hoog vet (en denken dat ze dus groot zijn) of zijn jalours. Mensen vergissen zich in kwaliteit van de spieren en letten teveel op kwantiteit. Guns van 42 cm met 7% is beachboy maar als ze zelf op de 42 zitten met 15% zijn ze ''buffel'' want ze gaan door tot ze ''huge'' zijn.
Dan hebben we nog de: ''ow allemaal photoshop''. Zoals een goede vriend van me in de gym eens zei 'Je lijkt groter in de spiegel?, wat er niet is kan je zien dus je bent het weldegelijk zelf'
Ik vind het toch een zeer goed fysiek op de cover van de TS.
Hier op DBB ben je pas huge met 15% vet.
Wat voor voordeel heeft bodybuilding behalve dat je meer spiermassa hebt?Het hele leven gaat om keuzes maken, Gorilla-Man.
Beide fysieken/leefsTen hebben voor- en nadelen, het is maar net wat je ervoor over hebt.
Ik doelde meer op voordelen van bodybuilding tegen over een men's health fysiek...Wat dacht je van regelmaat, discipline, zelfvertrouwen en voor de meeste mensen een veel betere
Wat dacht je van regelmaat, discipline, zelfvertrouwen en voor de meeste mensen een veel betere gezondheid?
Je 2de punt, geef ik je gelijk in. Je hoort teveel kritiek van mensen, en als je een mens health typ post dan komen de eerste reacties;
- Oh paar maanden werk, gewoon wat borst/biceps en buik trainen
- Dit is voor iedereen haalbaar
- Waar zijn de benen
En als je dan om foto's van de desbetreffende personen vraagt, of die bekijkt. Denk je; Dude, get a life.
Ik zie het als 2 verschillende dingen, ik zie een 'Mens Health Fysiek' (wat ik Beachboy noem) als een tussenstop op de weg naar een fysiek vol met massa. Een 'beachboy' fysiek is niet voor heel veel mensen weggelegd, het laatst genoemde al helemaal niet. Heb zelf een keer op 5.8% gestaan, en het beviel mij echt niet. Slecht humeur, geen energie, erg vatbaar griep/verkoudheid, snel koud en weinig kracht.Ik doelde meer op voordelen van bodybuilding tegen over een men's health fysiek...
Heb je zeker gelijk in B, maar in bovenstaande reply spreek ik vanuit mijn eigen standpunt en mijn eigen resultaten.ik ben van het idee afgestapt dat bodybuilding per se goed is voor je gezondheid is. Als je goed voor je gezondheid wilt zorgen, moet je vroeg beginnen met sporten en niet ontzettend intensief sporten.
Tov van de sedentaire mens biedt BB natuurlijk sterke voordelen, maar die gaan vaak hand in hand met onkunde, waardoor het per saldo nogal negatief kan uitpakken.

- mensen die hun hele omgeving vergeten/verwaarlozen, en die helemaal flippen als ze 1x in het jaar uitgaan en vervolgens hun eiwitreep wordt afgepakt door de portier. Omdat ze dan in een 'katabole staat' geraken....![]()
herkenbaar, maar zodra je wat langer bodybuild kom je er wel achter dat het niet zoveel uitmaakt.