Fitness Seller

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

Ho! Dat denk ik niet, hoe beter de foto hoe meer mensen het blad gaan kopen hoe meer geld er wordt verdient ;)

Not. Een kennis van me heeft een modellenburo en hij zegt dit zelf. Hoe minder tijd, rolletjes, fotoshop je nodig hebt hoe beter.

Een goede foto wordt ook geshopped hoor, maar minder dan een slechte. Logisch toch!?

anders kan IEDEREEN model worden en flink fotoshoppen. Don't think so.

Ik kom nogal eens bij de grote internationale reclame-buro's over de vloer en neem van mij aan:
ALLES wordt gePhotoshopt.

Soms op het waanzinnige af:
ik zag eens bij een Amsterdamse vestiging van zo'n reclameburo een foto van een UPS busje waar een chauffeur in UPS uniform net uitgekomen was met een pakketje. Hij liep op de camera af. Guess what: het busje was in Frankrijk gefotografeerd en de chauffeur in Australie! En in Amsterdam wordt het in elkaar geschoven. Make sense ???

natuurlijk wordt alles geshopped, maar zoals ik al zei: hoe minder ze hoeven te fotoshoppen hoe beter.

Ze hebben liever 5 foto's die meteen goed zijn en een beetje bewerking nodig hebben dan een reeks middelmatige die geshopped moeten worden. Ook in dat wereldje is TIJD = GELD.

Wel lachen, op die manier zou je het perfecte meisje kunnen kweken en daarmee goddelijk rukmateriaal op de planken zetten.

Ik ga akkoord met de TS.

Hoe dan ook, Loekie heeft gelijk! :p

mijn einddoel is toch ook iets meer..
maar je hebt gelijk, al die pipo's die denken omdat ze op een BB-forum zitten zulke fysieken te moeten afbreken terwijl ze zelf geen zak voorstellen naturel!
ik heb momenteel een perfecte men's health fysiek en misch wel tikkeltje meer massa (allemaal naturel) en kan je verzekeren dat ik er al 3 jaar alles voor over moet hebben!

Idd, zoiets mag je niet zomaar roepen! Met datum van de dag erbij graag ;)

Ik lijk op cutler, iets meer massa maar ik kan je wel verzekeren dat ik al zeker 3 jaar alles er voor over heb!

mijn einddoel is toch ook iets meer..
maar je hebt gelijk, al die pipo's die denken omdat ze op een BB-forum zitten zulke fysieken te moeten afbreken terwijl ze zelf geen zak voorstellen naturel!
ik heb momenteel een perfecte men's health fysiek en misch wel tikkeltje meer massa (allemaal naturel) en kan je verzekeren dat ik er al 3 jaar alles voor over moet hebben!

prove it, biaaaaatch :whip: :D

heb hier vorig jaar al pics proberen te plaatsen, maar die wilden niet uploaden of zoiets, ben niet zo'n pc-wonder hoor..
maar zal binnenkort nog es proberen, dan zien we wel..

Gayer than the first five rows at a NSYNC concert

yup dildo heeft een punt

Ik zou meteen tekenen voor zijn fysiek hor, mooie massa, droog, niet te zwaar en goeie conditie, als stoere ''echte'' bodybuilders dan de neiging zouden hebben om me een beachboy te noemen zou ik daar alleen maar om kunnen lachen

Terug
Naar boven