Damn! Ik wou dat ik zo met photshop overweg kon!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zijn wel opleidingen waar je dit aangeleerd word, vrienden van mij doen iets met tekenen en kunst enzo en die leren ook photoshoppen.K vraag me af of die mensen dat zelf geleerd hebben of een opleiding voor gehad hebben. SUPERSNEL![]()
dat is ATL, waar is die kerel gebleven eigenlijk? (overigens is dat geen beachboy, hij heeft een gruwelijke rug)
ontopic: natuurlijk wordt er wel gephotoshopped, maar bladen hebben liever zo min mogelijk fotoshop = is minder kosten.

ontopic: natuurlijk wordt er wel gephotoshopped, maar bladen hebben liever zo min mogelijk fotoshop = is minder kosten.
Ho! Dat denk ik niet, hoe beter de foto hoe meer mensen het blad gaan kopen hoe meer geld er wordt verdient![]()

Ho! Dat denk ik niet, hoe beter de foto hoe meer mensen het blad gaan kopen hoe meer geld er wordt verdient![]()
Onzin, Loekie heeft 100% gelijk. Jullie kunnen allemaal wel denken en twijfelen, maar zo gaat dat nou gewoon eenmaal in dat modellenwereldje. En om maar een argument te geven, bij American's next topmodel zitten ze ook altijd te b**chen als iemand zn huid niet goed genoeg is.

Onzin, Loekie heeft 100% gelijk. Jullie kunnen allemaal wel denken en twijfelen, maar zo gaat dat nou gewoon eenmaal in dat modellenwereldje. En om maar een argument te geven, bij American's next topmodel zitten ze ook altijd te b**chen als iemand zn huid niet goed genoeg is.