MuscleMeat

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

K vraag me af of die mensen dat zelf geleerd hebben of een opleiding voor gehad hebben. SUPERSNEL:eek:
zijn wel opleidingen waar je dit aangeleerd word, vrienden van mij doen iets met tekenen en kunst enzo en die leren ook photoshoppen.

dat is ATL, waar is die kerel gebleven eigenlijk? (overigens is dat geen beachboy, hij heeft een gruwelijke rug)

doe gozer kan dan meteen op de cover (als zijn kop ook goed is). echt toppie lichaam.

ontopic: natuurlijk wordt er wel gephotoshopped, maar bladen hebben liever zo min mogelijk fotoshop = is minder kosten.

Opvallend is natuurlijk ook dat het zwart-wit fotos zijn waardoor het lichaammeestal toch beter uitkomt.

Desalniettemin zijn het goede lichamen.

Kijk maar eens naar het model van deze maand. Die ziet er toch aardig gespierd uit.

Laatst bewerkt:
Maak er ff een poll van en ik laat het je wel weten.

Ja is zeer zeker erg moeilijk.

Ik heb nu na 1.5 jaar trainen een goed fysiek maar
het is nog steeds niet atletisch te noemen ben benieuwd hoe lang en hoe hard je daarvoor moet trainen en dieten.

Sommigen bereiken het zelfs nooit waaronder ikzelf misschien maar ik hoop
dat het nog eens gaat lukken werk er hard genoeg voor dacht ik zo!

volledig mee eens..
als je hier je foto post verwachten ze dat je na 2 jaar een fysiek moet hebben van 90KG en 6% met een lengte van 1.75

en oko niet iedereen traint hier om er wedstrijdklaar uit te zien
hangt gewoon van je eigen doelstellingen af

Ho! Dat denk ik niet, hoe beter de foto hoe meer mensen het blad gaan kopen hoe meer geld er wordt verdient ;)

Onzin, Loekie heeft 100% gelijk. Jullie kunnen allemaal wel denken en twijfelen, maar zo gaat dat nou gewoon eenmaal in dat modellenwereldje. En om maar een argument te geven, bij American's next topmodel zitten ze ook altijd te b**chen als iemand zn huid niet goed genoeg is.

kerels hebben een prima body, waar menig DBB´er een puntje aan kan zuigen!
daarnaast word er vaak gezegd.."een kuurtje genomen" maar nog niet zoveel om 110+ kgs te wegen. het is een Utopie om te denken dat iedereen zomaar 110 kg+ buffed kan worden zelfs met gear! dan ben je dikwijls een genetisch bevoordeeld mens..afhankelijk van je lengte en basisgewicht.

veel van deze jongens trainen net zo zwaar als BB´ers,gebruiken en cardioen 5 dagen in de week!ik ken namelijk 2 a 3 van deze kerels, waarvan 1 ook wel eens op de frontpage van de MH heeft gestaan!

genen spelen hierbij dus een belangrijk punt..

Onzin, Loekie heeft 100% gelijk. Jullie kunnen allemaal wel denken en twijfelen, maar zo gaat dat nou gewoon eenmaal in dat modellenwereldje. En om maar een argument te geven, bij American's next topmodel zitten ze ook altijd te b**chen als iemand zn huid niet goed genoeg is.

Ik kom nogal eens bij de grote internationale reclame-buro's over de vloer en neem van mij aan:
ALLES wordt gePhotoshopt.

Soms op het waanzinnige af:
ik zag eens bij een Amsterdamse vestiging van zo'n reclameburo een foto van een UPS busje waar een chauffeur in UPS uniform net uitgekomen was met een pakketje. Hij liep op de camera af. Guess what: het busje was in Frankrijk gefotografeerd en de chauffeur in Australie! En in Amsterdam wordt het in elkaar geschoven. Make sense ???

Dat gebeurt inderdaad bij dit soort foto's ook. Zelfs bodyparts worden bij elkaar geplakt. Maar goed dan nog hebben veel van die gasten een goede fysiek, alleen wordt het dan nog wel aangedikt voor het magazine.

het interessantste is dan nog dat ze die fysiek op de koop toe verkrijgen door met enkel een elastiekje te trainen (stond ooit eens in een artikel van MH)

Idd, Loekie heeft gelijk.
Fotoshoppen gebeurt inderdaad altijd, maar hoe beter iemand eruit ziet hoe minder ze ervoor hoeven doen... = minder kosten. Ze nemen liever iemand met een gave huid dan met puisten op zo'n foto.

Terug
Naar boven