AndroidHealthClinic

Stem en maak kans op uitnodiging BBQ

Jolande nijmegen staat eerste :(
Ik heb een idee: we stemmen via proxys op hem en dan sturen we een mail naar de wedstrijdleiding en zeggen we dat. Jolande gediskwalificeerd en courtisane terug op nummer 1!
:trollface: jolande

Laatst bewerkt:
Gestemd, helaas maar 1x, mag geen proxies gebruiken. :(

Jolande nijmegen staat eerste :(
Ik heb een idee: we stemmen via proxys op hem en dan sturen we een mail naar de wedstrijdleiding en zeggen we dat. Jolande gediskwalificeerd en courtisane terug op nummer 1!
:trollface: jolande

Hahah die zal zich k*t voelen

• Topic Starter Topic Starter
Thanks everyone!!! :kiss:

Staat het trouwens al op je Facebook pagina? Alle beetjes helpen lijkt me. :)

Ja daar heeft iedereen persoonlijk al bericht gehad. Alleen de meeste daar zijn buitenlands en vertrouwen het dan weer niet. Dus ja... ;)

heeft iemand het al op bodybuilding.com gezet ?

Waarom zou een Amerikaans/internationaal forum voor Courtisane stemmen? Ik krijg de indruk dat daar nogal wat trollen zitten die voor de lol net een andere deelnemer zouden kiezen.

Waarom ziet de nieuwe nummer 1 eruit als een man maar heeft de naam van een vrouw? ??? Of is het normaal da mannen Jolanda heten in NL? Wordt een travestieten barbeque :p

120 votes achter :((((

Vreemd toch hoe zo'n flapdrol zoveel stemmen kan verzamelen. Je zou haast denken dat hij met proxies op zichzelf zit te stemmen...

• Topic Starter Topic Starter
:( Ja durfde al bijna niet meer te kijken. Maar dat proxy gevote is niet te achterhalen toch?

:( Ja durfde al bijna niet meer te kijken. Maar dat proxy gevote is niet te achterhalen toch?
Volgens mij kan je niet eens stemmen met proxy, lukte me iig niet met anoniem-surfen.nl. Maar best om het spel eerlijk te spelen, je weet nooit. Titel van topic aangepast trouwens.

done x 8

worden de trouwe stemmer trouwens beloond met een uitnodiging op je bbq als je wint?

staan we al 1e?

bestaat die gozer eigenlijk wel in het echt

heb nog nooit van een gozer die jolanda heet gehoord

wat een nicht

Een nicht die waarschijnlijk de barbeque gaat winnen :trollface:

LOL is dit een sticky geworden

Je hebt wel een oogje op Courtisane of niet, T? :p

Er mogen 80 stemmers uitgenodigd worden voor de BBQ, dus leek me leuk voor DBB. ;)

Terug
Naar boven