MuscleMeat

Stem en maak kans op uitnodiging BBQ

Vergeet niet dat het om hun imago gaat met die posters. Dus het moet een beetje cool en zoals ze zeggen : origineel en creatief zijn. Kan me dus perfect voorstellen dat gewoon je gezicht niet genoeg is en ze iets meer verwachten van de winnaar. Meer een combinatie stemmen + jury beoordeling dus.

ja daar heb je wel goed punt. ..:(

kinky milf> [Link niet meer beschikbaar]

2 lekkere tieners> [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Vergeet niet dat het om hun imago gaat met die posters. Dus het moet een beetje cool en zoals ze zeggen : origineel en creatief zijn. Kan me dus perfect voorstellen dat gewoon je gezicht niet genoeg is en ze iets meer verwachten van de winnaar. Meer een combinatie stemmen + jury beoordeling dus.

Ik heb contact gehad met de campagneleidster naar aanleiding van mijn verwijdering en die bevestigde mijn vraag dat de winnaar met de meeste stemmen niet per definitie op een poster komt. Je hebt dus aan de ene kant kans om op zo'n poster te komen en aan de andere kant maak je met de meeste stemmen kans op die bbq t.w.v. 9k. Plus, als je in de top 10 eindigt met je stemmen, krijg je een bbq van Weber.

Dus er zijn zeg maar 3 manieren waarop je iets kunt winnen: Een van de 40 posters/ bbq van Weber/ bbq t.w.v. 9 k

Ok op die fiets, dan kan je idd sowieso nog kans maken op die BBQ t.w.v. 9K.

Ik vond je 1e foto beter, eerlijk gezegd. Of veranderd steeds de foto?

• Topic Starter Topic Starter
Ok op die fiets, dan kan je idd sowieso nog kans maken op die BBQ t.w.v. 9K.

Ik mag dan wel opschieten met het op orde krijgen van mijn tuin wil ik die 80 man nog kwijt kunnen :D

Electra is vandaag gelegd. Morgen het water.

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 18:59 ----------

[/COLOR]
Ik vond je 1e foto beter, eerlijk gezegd. Of veranderd steeds de foto?

Die veranderd alleen als je verwijderd wordt en je opnieuw mag beginnen ;)

Laatst bewerkt:
hoe wil je daar 80 man in kwijt :roflol:

Voor 2k kan ik wel een plekje voor 80 man regelen (weilanden genoeg hier)

Hahah lijkt me wel tof zon bbq

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 19:29 ----------

Tot wanneer is die competitie eigenlijk?

Done;)

die gekke turk komt wel dichtbij

En wanneer weten we de uitslag?

Courtisane waar woon je ergens eigenlijk?

Terug
Naar boven