AndroidHealthClinic

Sterkste Limburger 2010

Ik zal hier mn verslagje ook even neerzetten :)

Sterkste Limburger 2010

OH-medley: 65kg keg + 80kg log + 50kg thomas inch dumbbell + 100kg log + 90kg keg + 110kg axle + 120kg log

ik zat er meteen lekker in, de 1ste 3 onderdelen gingen vlot omhoog, toen kwam ik aan bij de 100kg log, clean ging ****ing easy maar met het uitstoten kwam ik keihard tegen mn kin op, toen nog een attemp gedaan maar niet meer kunnen duwen, was wel balen want ik had gedacht tot aan de 110 axle te raken

Tractorwheel deadlift

Mn PR op deze hoogte was 240kg(?) maar omdat ik niet zeker was van wat ik ging trekken gewoon met het openingsgewicht begonnen en alle stappen meegedaan

1x200
1x210
1x220
1x230
1x240
1x250 PR
1x260 PR
1x270 PR
0x280 kwam geen beweging meer in, was op, wel super tevreden, ik meen 4de plek hierop!

Medley: 110kg farmers + 280kg yoke + 3 flips 350kg tire

Timbers gingen vlot, yoke voelde licht maar door te snel te willen gaan 2x gedropt, 1ste flip op de tire ging goed, 2de flip slechte grip en 3de flip redelijk vlot omgekregen => 1.16min, volgens mij dik PR

Loadrace: 90kg keg + 110kg treinas + 75kg postzak + 95kg(?) scheepsketting

Godverdegodverdepotverdomme, met deze laadrace heb ik mn punten weggeven :(

90kg keg ging vlot, plan was dan voor de postzak te gaan maar omdat die achter de treinas lag tegen beter weten in eerst de as gepakt, en natuurlijk kreeg ik dat k*tding er weer niet op, man, man, man, hier heb ik echt van gebaald

Aambeeld wandelen turn @15m

155kg => 23.5m

man, man, man, wat was me dat een k*tding zeg, bij het opnemen sneed het meteen mn adem af en was het op karakter elke meter pakken die ik kon krijgen, redelijk tevreden hierover

Atlasstones

90 @1.55m
100 @1.45m
120 @1.35m fail tegen de rand, jammer, had echt gedacht deze te laden maar zat er gewoon totaal door

Uiteindelijk 10de plaats gepakt van de 12, klein beetje teleurgesteld maar al bij al was het toch wel de zwaarste wedstrijd die ik gedaan heb en de tegenstanders waren ook niet van de minste, ondanks de wat tegenvallende ranking dus toch wel tevreden

Dikke props voor Alex want deze wedstrijd was echt wel 100% inorde qua organisatie, dit mag zeker gezegd worden!

Zo, net uit een heet bad (had ik echt ff nodig) en buikje rond van de McDonalds.. :D

Jongens, jongens, wat was dit een spannende wedstrijd zeg. Heel veel deelnemers erg aan elkaar gewaagd en ik heb moeten vechten voor een 2de plek. Was niet makkelijk. 1e zat er helaas niet in vandaag, Teun was gewoon net dat beetje sterker. Een verdiende 1e plek dus voor Teun Moors.

Ben echt kapot nu en heb alles gegeven wat er in zat. Complimenten voor Alex en de rest van de organisatie. Zat erg strak in elkaar, vlot schema, publiek werd door Alex (microfoon) er erg goed in betrokken (Alex, speaker is jou op het lijf geschreven!!!) en was voldoende materiaal en kans om je op te warmen en voor te bereiden. Nice jongens!

Zal zo effe mn verslagje typen..

weet iemand wanneer de opnames op tv komen en bij welke zender?

Ik zal hier mn verslagje ook even neerzetten :)

Sterkste Limburger 2010

OH-medley: 65kg keg + 80kg log + 50kg thomas inch dumbbell + 100kg log + 90kg keg + 110kg axle + 120kg log

ik zat er meteen lekker in, de 1ste 3 onderdelen gingen vlot omhoog, toen kwam ik aan bij de 100kg log, clean ging ****ing easy maar met het uitstoten kwam ik keihard tegen mn kin op, toen nog een attemp gedaan maar niet meer kunnen duwen, was wel balen want ik had gedacht tot aan de 110 axle te raken

Tractorwheel deadlift

Mn PR op deze hoogte was 240kg(?) maar omdat ik niet zeker was van wat ik ging trekken gewoon met het openingsgewicht begonnen en alle stappen meegedaan

1x200
1x210
1x220
1x230
1x240
1x250 PR
1x260 PR
1x270 PR
0x280 kwam geen beweging meer in, was op, wel super tevreden, ik meen 4de plek hierop!

Medley: 110kg farmers + 280kg yoke + 3 flips 350kg tire

Timbers gingen vlot, yoke voelde licht maar door te snel te willen gaan 2x gedropt, 1ste flip op de tire ging goed, 2de flip slechte grip en 3de flip redelijk vlot omgekregen => 1.16min, volgens mij dik PR

Loadrace: 90kg keg + 110kg treinas + 75kg postzak + 95kg(?) scheepsketting

Godverdegodverdepotverdomme, met deze laadrace heb ik mn punten weggeven :(

90kg keg ging vlot, plan was dan voor de postzak te gaan maar omdat die achter de treinas lag tegen beter weten in eerst de as gepakt, en natuurlijk kreeg ik dat k*tding er weer niet op, man, man, man, hier heb ik echt van gebaald

Aambeeld wandelen turn @15m

155kg => 23.5m

man, man, man, wat was me dat een k*tding zeg, bij het opnemen sneed het meteen mn adem af en was het op karakter elke meter pakken die ik kon krijgen, redelijk tevreden hierover

Atlasstones

90 @1.55m
100 @1.45m
120 @1.35m fail tegen de rand, jammer, had echt gedacht deze te laden maar zat er gewoon totaal door

Uiteindelijk 10de plaats gepakt van de 12, klein beetje teleurgesteld maar al bij al was het toch wel de zwaarste wedstrijd die ik gedaan heb en de tegenstanders waren ook niet van de minste, ondanks de wat tegenvallende ranking dus toch wel tevreden

Dikke props voor Alex want deze wedstrijd was echt wel 100% inorde qua organisatie, dit mag zeker gezegd worden!

Je hebt een super wedstrijd gedraaid sanca:bow2:

Nr 1: Wat een toporganisatie! Zelden zo'n goed georganiseerde wedstrijd gezien/meegemaakt. Je ziet dat deze mensen verstand en passie voor de sport hebben!

Nr 2: Super sfeer!! Maar ja kan ook niet anders in Limburg he jongens:D

Nr 3: IK HAD GEWOON MEE WILLEN DOEN!! Het jeukte gewoon om alles ook op te pakken..

En spannend tot het eind zeg. Had Ruben de laatste steen gelegd had hij volgens mij gelijk of 1 punt voor gestaan op Teun zelfs.

Nr 1: Wat een toporganisatie! Zelden zo'n goed georganiseerde wedstrijd gezien/meegemaakt. Je ziet dat deze mensen verstand en passie voor de sport hebben!

Nr 3: IK HAD GEWOON MEE WILLEN DOEN!! Het jeukte gewoon om alles ook op te pakken..

En spannend tot het eind zeg. Had Ruben de laatste steen gelegd had hij volgens mij gelijk of 1 punt voor gestaan op Teun zelfs.

dat had ik ook al gezien dat je graag mee zou willen doen

Vond je me druk dan? Dat ben ik anders nooit:p

Gijsmans, waar was je?

Heb nog een rondje gereden over het terrein, maar nergens een Golf 1 met een blonde flapdrol erin te bekennen.. ???

Zo te zien heb je de weg toch terug gevonden uit het zuidelijkste puntje van Nederland!

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Hier ook maar mijn verslagje:

Vandaag: Sterkste Limburger 2010

2de plaats!

1) Overhead Medley
65kg biervat - 80kg boom - 50kg fat dumbbell - 100kg boom - 90kg biervat - 110kg axle - 120kg boom

Had zelf stiekem gedacht toch wel tot en met de axle van 110kg te komen, maar man oh man, wat was dit conditioneel zwaar alles achter elkaar. Uiteindelijk tot en met het 90kg biervat gestrand. Die was trouwens nog erg lastig te pressen na de rest. Gedeeld 2e met een hele hoop anderen.

2) Hummertire deadlift
begonnen met 220 - 240 - 260 - 280 - 290 PR - FAIL 300

uittillen zo'n 10cm onder de knie, wat voor mij normaal een vervelende hoogte is. Kan zo weinig explosiviteit maken. Toch een hele nette lift met 290 en dik tevreden hiermee. 300 moest ik 2 minuten na de 290 en rug was nog niet hersteld en helaas niet meer dan 2cm van de grond. Teun Moors pakte trouwens nog vrij easy de 300 dus probs daarvoor!
Gedeeld 2de plek samen met Maurice Janssen.

3) Medley
110kg timbers 15m - 280kg yoke 15m - 3x tireflip 340/360kg

Timbers vlogen, yoke wilde ik te snel en verloor balans en dat heeft tijd gekost, flips gingen weer erg snel. Weet niet meer de tijd, maar geloof een 4de of 5de plek hierop.

4) Laadrace 15m afstand, laden op 1m20
75kg postzak - 90kg biervat - 110kg mijnwagonas - 110kg ankerketting, tijd 59,.. sec.

dit was tricky, met name de ankerketting. Truuk was om die met een slimme techniek op 1m20 te laden. Ik begon met de as van 110kg, daarna biervat, toen de postzak en als laatste de ankerketting. Bij de ankerketting gewoon één uiteinde zoveel mogelijk erop gooien en dan de rest erop takelen. Uiteindelijk een nette tijd van 59,... seconden. 3e plek hierop.

5) Aambeeld walk, 155kg om de 15m draaipunt
ca. 31-32m.

Dit was een viezerik. Vuil misselijk kloteding. Erg zwaar uittillen en daarna gelijk heel weinig lucht. Riemsluiting moest op de rug, dus hier heb ik geen gebruik van kunnen maken. Gewoon op de borst en lopen maar. Uiteindelijk met pijn en moeite iets van 31,5m gehaald en samen met het aambeeld op de grond geflikkerd. Achteraf hoorde ik dat het 5cm had gescheeld of ik was mijn rechterduim kwijt geweest... Gelukkig heb ik nog alles, want die duim heb ik hard nodig! Ik had geluk dat Teun Moors hierop slechter presteerde, dus qua punten niet veel verloren. Ergens in de middenmoot geeindigd.

6) Stones of Strength
90kg 1m55 - 95kg 1m45 - 120kg 1m35 - 140kg 1m30 - 160kg 1m30

Dit was erg spannend. Als ik de 160kg stone erop zou gooien en Teun niet, dan maakte ik wellicht nog een kans op de 1e plek. Helaas kwam ik maar tot en met de 140 stone in een redelijke tijd. De 160 wel easy gelapped maar de rug kreeg hem niet meer gestrekt om de stone te laden. Helaas, de 5 onderdelen vooraf hadden hun tol geeist.. Uiteindelijk toch nog ruim 2de geworden en ondanks m'n slechte stone serie, toch heel erg tevreden. Meer zat er niet in.

Probs aan de organisatie, Alex geweldige speaker en Gijs thanks voor het oppeppen en voor het assisteren. Heb Gijs zelfs nog zover kunnen krijgen dat hij fijn voor mij de stones vooraf heeft gepoetst..
Jules, jij ook bedankt voor mij op te peppen met de oh medley en de deadlift!

Gijs, sorry, je had gevraagd of je achter mij aan kon rijden, maar heb je nergens meer gezien. Heb nog een rondje om het terrein gereden maar zag je nergens staan. Hoop dat je de weg terug hebt kunnen vinden!

Verder aan alle atleten mn complimenten. Iedereen heeft ervoor gevochten en hebben sterke dingen laten zien! Enzo en Max geweldige prestatie met het aambeeld! En Johan had mooi gevochten voor zijn 270 deadlift! Jeffrey heel mooi 3de geworden, heeft er hard voor gewerkt dit jaar! Maurice, jij was ook erg sterk, maar jammer dat je geen podium plek had kunnen pakken. Ik weet dat het erin zit bij jou, volgende keer gewoon! Zag aan je dat je er zelf ook niet tevreden over was. Toch mooi gestreden maat!

Hoop niemand meer te zijn vergeten.. Ben ook kapot op dit moment!

Gr

idd+1;)

Ik was vandaag zeer onder de indruk van zowel de goede organisatie (met dank aan de inzet van vele enthousiaste vrijwilligers) - en inderdaad; Alex is een goede speaker! - als de prestaties van alle atleten :thumbs:.
Iedereen heeft zijn beste beentje voorgezet en het was een uitermate spannende wedstrijd wat op zich voor het publiek natuurlijk leuk is.

Ik vond het opvallend dat sommige atleten deden uitblinken in een bepaald onderdeel en daar de volle winst ophaalden maar helaas op andere onderdelen dan weer kostbare puntjes lieten liggen, waardoor de "kaarten" na ieder onderdeel weer opnieuw geschudt werden.
Dat laat weer eens zien dat je heel erg allround moet zijn om in de top te kunnen eindigen...SM is een cocktail van kracht, techniek, conditie, snelheid, ervarenheid en behendigheid...uitermate boeiend om te zien :)!

Gijsmans, waar was je?

Heb nog een rondje gereden over het terrein, maar nergens een Golf 1 met een blonde flapdrol erin te bekennen.. ???

Zo te zien heb je de weg toch terug gevonden uit het zuidelijkste puntje van Nederland!

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Hier ook maar mijn verslagje:

Vandaag: Sterkste Limburger 2010

2de plaats!

1) Overhead Medley
65kg biervat - 80kg boom - 50kg fat dumbbell - 100kg boom - 90kg biervat - 110kg axle - 120kg boom

Had zelf stiekem gedacht toch wel tot en met de axle van 110kg te komen, maar man oh man, wat was dit conditioneel zwaar alles achter elkaar. Uiteindelijk tot en met het 90kg biervat gestrand. Die was trouwens nog erg lastig te pressen na de rest. Gedeeld 2e met een hele hoop anderen.

2) Hummertire deadlift
begonnen met 220 - 240 - 260 - 280 - 290 PR - FAIL 300

uittillen zo'n 10cm onder de knie, wat voor mij normaal een vervelende hoogte is. Kan zo weinig explosiviteit maken. Toch een hele nette lift met 290 en dik tevreden hiermee. 300 moest ik 2 minuten na de 290 en rug was nog niet hersteld en helaas niet meer dan 2cm van de grond. Teun Moors pakte trouwens nog vrij easy de 300 dus probs daarvoor!
Gedeeld 2de plek samen met Maurice Janssen.

3) Medley
110kg timbers 15m - 280kg yoke 15m - 3x tireflip 340/360kg

Timbers vlogen, yoke wilde ik te snel en verloor balans en dat heeft tijd gekost, flips gingen weer erg snel. Weet niet meer de tijd, maar geloof een 4de of 5de plek hierop.

4) Laadrace 15m afstand, laden op 1m20
75kg postzak - 90kg biervat - 110kg mijnwagonas - 110kg ankerketting, tijd 59,.. sec.

dit was tricky, met name de ankerketting. Truuk was om die met een slimme techniek op 1m20 te laden. Ik begon met de as van 110kg, daarna biervat, toen de postzak en als laatste de ankerketting. Bij de ankerketting gewoon één uiteinde zoveel mogelijk erop gooien en dan de rest erop takelen. Uiteindelijk een nette tijd van 59,... seconden. 3e plek hierop.

5) Aambeeld walk, 155kg om de 15m draaipunt
ca. 31-32m.

Dit was een viezerik. Vuil misselijk kloteding. Erg zwaar uittillen en daarna gelijk heel weinig lucht. Riemsluiting moest op de rug, dus hier heb ik geen gebruik van kunnen maken. Gewoon op de borst en lopen maar. Uiteindelijk met pijn en moeite iets van 31,5m gehaald en samen met het aambeeld op de grond geflikkerd. Achteraf hoorde ik dat het 5cm had gescheeld of ik was mijn rechterduim kwijt geweest... Gelukkig heb ik nog alles, want die duim heb ik hard nodig! Ik had geluk dat Teun Moors hierop slechter presteerde, dus qua punten niet veel verloren. Ergens in de middenmoot geeindigd.

6) Stones of Strength
90kg 1m55 - 95kg 1m45 - 120kg 1m35 - 140kg 1m30 - 160kg 1m30

Dit was erg spannend. Als ik de 160kg stone erop zou gooien en Teun niet, dan maakte ik wellicht nog een kans op de 1e plek. Helaas kwam ik maar tot en met de 140 stone in een redelijke tijd. De 160 wel easy gelapped maar de rug kreeg hem niet meer gestrekt om de stone te laden. Helaas, de 5 onderdelen vooraf hadden hun tol geeist.. Uiteindelijk toch nog ruim 2de geworden en ondanks m'n slechte stone serie, toch heel erg tevreden. Meer zat er niet in.

Probs aan de organisatie, Alex geweldige speaker en Gijs thanks voor het oppeppen en voor het assisteren. Heb Gijs zelfs nog zover kunnen krijgen dat hij fijn voor mij de stones vooraf heeft gepoetst..
Jules, jij ook bedankt voor mij op te peppen met de oh medley en de deadlift!

Gijs, sorry, je had gevraagd of je achter mij aan kon rijden, maar heb je nergens meer gezien. Heb nog een rondje om het terrein gereden maar zag je nergens staan. Hoop dat je de weg terug hebt kunnen vinden!

Verder aan alle atleten mn complimenten. Iedereen heeft ervoor gevochten en hebben sterke dingen laten zien! Enzo en Max geweldige prestatie met het aambeeld! En Johan had mooi gevochten voor zijn 270 deadlift! Jeffrey heel mooi 3de geworden, heeft er hard voor gewerkt dit jaar! Maurice, jij was ook erg sterk, maar jammer dat je geen podium plek had kunnen pakken. Ik weet dat het erin zit bij jou, volgende keer gewoon! Zag aan je dat je er zelf ook niet tevreden over was. Toch mooi gestreden maat!

Hoop niemand meer te zijn vergeten.. Ben ook kapot op dit moment!

Gr

super wedstrijd ruben

gratz gasten!

Je hebt een super wedstrijd gedraaid sanca:bow2:

Thanks Frans, ik heb mn best gedaan!

Heb ook een paar filmpjes die mn vrouwtje gefilmd heeft maar ambeeld wandelen staat er jammer genoeg niet bij

Misschien dat Ninja die me kan doorsturen???

http://www.youtube.com/watch?v=faiPdHThTqY

http://www.youtube.com/watch?v=cJxpT8LPn_I

http://www.youtube.com/watch?v=Bf0Ut3wOX4I

http://www.youtube.com/watch?v=cMYQjkz_cgU

http://www.youtube.com/watch?v=xK3wX8fSEYY

Thanks Frans!

@sanca: Die 270 was mooi om te zien kerel. Die heb je meer dan verdient!

Zal mijn verslag ook maar eens hier neervlammen :)

OH Medley
Tot aan de 100 kg log geen probleem. Dat biervat van 90 kg was een b*ch voor te cleanen. Ik had nog amper energie over voor te pressen. Spijtig want ik wou echt die axle pakken! Gedeeld 5e met een stuk of 6 man.

Deadlift
Tot 260 kg geraakt. Ik had de stang wat scheef vast wat me bijna de beurt kostte. Heb het toch nog net kunnen uitlocken. Heb voor de veiligheid 270 eens geprobeerd met straps te liften maar ik kan echt niet met die dingen om. Redelijk kansloos op dit gewicht. Ergens in de middenmoot geeindigd.

Farmer/Yoke/Tire medley
Ik wou hier absoluut punten op pakken want ik wist dat ik alle onderdelen hier goed kan en mijn conditie redelijk genoeg is. Farmers waren niks, Yoke ging ook heel vlot, tire was een b*ch vanaf de tweede rep mja... op 59 seconden afgerond en heb heel lang eerste hiermee gestaan! Toen kwam op het laatste Teun Moors en verkrachtte ie mijn tijd met maar liefst tien seconden :D 2e dus

Laadrace
Ik was hiervoor superzenuwachtig omdat ik hier tegen Teun Moors moest opgaan en ik 2 van de objecten nooit had vastgehad. Ik had het gevoel dat ik goed snel ging tot ik die rotketting moest erop krijgen. Het ding vloog er iedere keer terug af :mad: veel kostbare tijd verloren en ook veel punten weggegeven hierdoor. 7e-8e plaats dacht ik?

Aambeeld wandelen (155 kg)
Voor mij zag ik iedereen redelijk rap sneuvelen.. niet al te best voor het zelfvertrouwen dus :o Heb toch goede prestatie neergezet met iets van een 62 meter. 3e plaats hierop.

Stones
De vierde plaats tot en met de 8e plaats hadden tot hier exact evenveel punten. Alles ging dus afhangen van de prestatie op de stones. Helaas heb ik het minste van die middenmoot gepresteerd hier. Tot 120 kg geraakt en heel lang gesukkeld met de 140 kg te lappen. Toen ik hem eindelijk gelapt had was de pijp uit.

Hierdoor dus 8e in het algemeen klassement. Ben toch tevreden van mijn wedstrijd. Een beetje aan het balen van die k*tketting en die laatste stone mja.... ik vond het toch plezant! ;)

Super sfeer (uiteraard ;)), mooi publiek en quasi perfecte organisatie. Zo moesten alle wedstrijden zijn! Heel nice job van Alex! Hij deed het ook super als speaker!

Laatst bewerkt:
Thanks Ruben, jij hebt ook echt wel een dikke wedstrijd gedraaid man, respect!

@Bert, kom eens op msn pie :D

mocht iemand straps gevodnen hebben van xxl ik ben de mijne kwijt !! ik zal me verslag zo posten !

Zal mijn verslag ook maar eens hier neervlammen :)

OH Medley
Tot aan de 100 kg log geen probleem. Dat biervat van 90 kg was een b*ch voor te cleanen. Ik had nog amper energie over voor te pressen. Spijtig want ik wou echt die axle pakken! Gedeeld 5e met een stuk of 6 man.

Deadlift
Tot 260 kg geraakt. Ik had de stang wat scheef vast wat me bijna de beurt kostte. Heb het toch nog net kunnen uitlocken. Heb voor de veiligheid 270 eens geprobeerd met straps te liften maar ik kan echt niet met die dingen om. Redelijk kansloos op dit gewicht. Ergens in de middenmoot geeindigd.

Farmer/Yoke/Tire medley
Ik wou hier absoluut punten op pakken want ik wist dat ik alle onderdelen hier goed kan en mijn conditie redelijk genoeg is. Farmers waren niks, Yoke ging ook heel vlot, tire was een b*ch vanaf de tweede rep mja... op 59 seconden afgerond en heb heel lang eerste hiermee gestaan! Toen kwam op het laatste Teun Moors en verkrachtte ie mijn tijd met maar liefst tien seconden :D 2e dus

Laadrace
Ik was hiervoor superzenuwachtig omdat ik hier tegen Teun Moors moest opgaan en ik 2 van de objecten nooit had vastgehad. Ik had het gevoel dat ik goed snel ging tot ik die rotketting moest erop krijgen. Het ding vloog er iedere keer terug af :mad: veel kostbare tijd verloren en ook veel punten weggegeven hierdoor. 7e-8e plaats dacht ik?

Aambeeld wandelen (155 kg)
Voor mij zag ik iedereen redelijk rap sneuvelen.. niet al te best voor het zelfvertrouwen dus :o Heb toch goede prestatie neergezet met iets van een 62 meter. 3e plaats hierop.

Stones
De vierde plaats tot en met de 8e plaats hadden tot hier exact evenveel punten. Alles ging dus afhangen van de prestatie op de stones. Helaas heb ik het minste van die middenmoot gepresteerd hier. Tot 120 kg geraakt en heel lang gesukkeld met de 140 kg te lappen. Toen ik hem eindelijk gelapt had was de pijp uit.

Hierdoor dus 8e in het algemeen klassement. Ben toch tevreden van mijn wedstrijd. Een beetje aan het balen van die k*tketting en die laatste stone mja.... ik vond het toch plezant! ;)

Super sfeer (uiteraard ;)), mooi publiek en quasi perfecte organisatie. Zo moesten alle wedstrijden zijn! Heel nice job van Alex! Hij deed het ook super als speaker!

mooi man;)

Bert, je hebt sterke staaltjes laten zien! Vooral snelheid en looponderdelen zijn echt jouw ding! Mooie wedstrijd neergezet!

Sterkste Limburger 2010 :

Mijn eerste wedstrijd voor dit jaar, en meteen ( voor mij ) de belangrijkste. Allereerst de complimenten voor de organisatie. De rust tussen de onderdelen was perfect waardoor je ook warm bleef.

Ik had in het begin echter veel last van zenuwen maar na de ‘’opkomst’’ had ik hier niet of nauwelijks nog last van.

Overhead Medley :
Ik had in gedachte de axel te voltooien echter was dit iets te veel van het goeie. Het ging allemaal vrij goed echter het biervat was een b*ch ! deze slokte vrijwel al mijn energie weg. Hierdoor een gedeelde 2e plaats met nog 4 andere geloof ik.

Deadlift:
220kg
240kg
260kg voor mijn gevoel vrij easy
270kg tot over die knieën, wilde erin gaan hangen echter voelde ik een halve cm poep uit het gaatje komen dus durfde niet verder te gaan :roflol: gedeelde 3e met heel veel geloof ik.

Laad race :
Ik had in gedacht om de trein as als eerste te pakken vervolgens de zak en dan het biervat en de ketting… Echter verspilde ik aanzienlijk veel tijd bij de treinas… ik moest gewoon een paar cm groter zijn… uiteindelijke toch alles erop gekregen en hiermee een 7e plaats geloof ik.

Medley :
Timbers 110kg: ging lekker snel !
Yoke: 3 drops maar vrij snel weer uit kunnen pakken, moet wel toegeven dat ik wat meters gesnoept hebt omdat de yoke doorschoof op de vloer.
Wheelfip: De tank was vrijwel leeg maar heb nog 3 flips kunnen maken.

Een 6e plaats hierop

Aambeeld lopen:
Het was de bedoeling om met een aambeeld van 155kg zolang mogelijk te lopen. Ik zag hier echter heel erg tegenop en daarnaast had ik hem nog nooit in handen gehad.

Ik ging erg goed en op een gegeven gingen me de lampen uit en werd ik gelukkig opgevangen door Papa Maurice Hellenbrand! Ik verbaasde mezelf hier dan ook ontzettend mee om er een 2e plaats mee te pakken!

Op het moment dat ik hiermee klaar was stond ik hiermee 1e, en ben ik geïnterviewd door L1 en tv-Loo. Dit is natuurlijk erg leuk maar heb volgens mij heb ik een paar domme antwoorden gegeven aangezien het me een beetje onverwachts werd gevraagd.

Stones :
90kg @ 1.55m
100kg @ 1.45m vloog
120kg@ 1.35m
140kg @ 1.15m(geloof ik ) PR
155kg kreeg hem niet meer van de vloer.

Uiteindelijk 4e geworden gedeeld met Dominique Moonen. Dik tevreden en ik denk dat iedereen dat over zichzelf mag zijn want we hebben allemaal het uiterste gegeven! De sfeer was in ieder geval top en we hebben wederom laten zien dat in deze sport veel positieve concurrentie zit:thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven