- Waardering
- 6.992
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, vooruit dan, ik doe een gok.
Vergeef me als ik er compleet naast zit (hahaha...)
1.Ruben Scheepers
2.Maurice Janssen
3.Sebastiaan Moonen
4.Jefrey Meex
5.Teun Moors
6.Dominique Moonen
7.Max Blezer
8.Bert Thoonen
9.Enzo Tauro
10.Lambert Oosting
11.Dominique Janssen
12.Mystery Guest (omdat ik niet zou weten wie dit is??)
Zal wel een compleet verkeerde gok zijn, gokken is dan ook niet mijn ding!!!!

Mijn voorspelling is dezelfde als die van max maar ik zou nummer 6 en 7 nog wisselen
![]()
![]()
![]()

Michel, we hadden toch afgesproken dat jij dit zou zijn![]()

Meneer plaatst zn eigen even 4 plaatsten boven me, it's on Max, it's on 
ik voel me erg goed in shape, beter als ooit eigenlijk... dus ik bedoel dit niet neerbuigend naar jou maar ik heb van mezelf hoge verwachtingen deze wedstrijdJanssen, als je zo stoer in de sportschool loopt te verkondigen dat je iedereen in gaat pakken, dan vind ik ook dat je man genoeg moet zijn om het hier bekend te maken!!!
Janssen, als je zo stoer in de sportschool loopt te verkondigen dat je iedereen in gaat pakken, dan vind ik ook dat je man genoeg moet zijn om het hier bekend te maken!!!
Lex dit snap ik ff niet. Ik ga ervan uit dat dit een grapje is, want volgens mij ben ik juist het toonbeeld van terughoudendheid t.a.v. voorspellingen.
Maar je snapt ook niet zo veel dus dat is niet erg!HAHAHAHA, goed max!Als dit een grap was zou die die vandaag hebben geplaatst, erg jammer dat het op deze manier moet maurice![]()