MuscleMeat

Sterkste Limburger 2010

Ik heb zo'n gevoel dat Ruben gaat vlammen.

1 2 en 3 zullen iig ruben, jeffrey en maurice worden volgorde bomt me niet :p. De rest geen id

We zullen het zien !

Mijn voorspelling is dezelfde als die van max maar ik zou nummer 6 en 7 nog wisselen

:p :p :p

• Topic Starter Topic Starter
Nou, vooruit dan, ik doe een gok.
Vergeef me als ik er compleet naast zit (hahaha...)

1.Ruben Scheepers
2.Maurice Janssen
3.Sebastiaan Moonen
4.Jefrey Meex
5.Teun Moors
6.Dominique Moonen
7.Max Blezer
8.Bert Thoonen
9.Enzo Tauro
10.Lambert Oosting
11.Dominique Janssen
12.Mystery Guest (omdat ik niet zou weten wie dit is?????)

Zal wel een compleet verkeerde gok zijn, gokken is dan ook niet mijn ding!!!!

Michel, we hadden toch afgesproken dat jij dit zou zijn;)

Bedankt voor het vertrouwen jongens, maar ik houd er zelf rekening mee dat het echt knokken wordt voor een podiumplaats, want sommigen van ons liggen nu erg dicht bij elkaar. We zien het wel wat het brengt!

Ik pak iig voldoende rust voor de wedstrijd en ga vlammen als een tierelier!!!

d*ck, ben je er zaterdag weer. Ik wil onderdelen gaan trainen en heb je nodig:)

Yup, will be there. Moet wel eerst nog wat pulls en loglift doen binnen, maar dat komt wel goed. Ben er rond 11.30u. Daarna naar buiten!!!

Het schijnt dat Dominique Janssen ook voor een top 3 notering gaat.

Absoluut!

Ik ga geen voorspelling hier plaatsen. Weet wel dat er een aantal jongens dicht bij elkaar in de buurt zitten en dat er een aantal jongens ook voor een verassing kunnen zorgen.

Verder hoop ik bloed zweet en tranen te zien ook bij mezelf en dat het maar een smerig mooie dag mag worden.

Janssen, als je zo stoer in de sportschool loopt te verkondigen dat je iedereen in gaat pakken, dan vind ik ook dat je man genoeg moet zijn om het hier bekend te maken!!!

:roflol:

er is idd vrij weinig over te zeggen ik denk dat er heeeeel veel mensen aan elkaar gewaagd zijn en dat degene die wint zich natuurlijk terecht de winner mag noemen..

@sanca:
prove me wrong ;) ik voel me erg goed in shape, beter als ooit eigenlijk... dus ik bedoel dit niet neerbuigend naar jou maar ik heb van mezelf hoge verwachtingen deze wedstrijd

Janssen, als je zo stoer in de sportschool loopt te verkondigen dat je iedereen in gaat pakken, dan vind ik ook dat je man genoeg moet zijn om het hier bekend te maken!!!

Lex dit snap ik ff niet. Ik ga ervan uit dat dit een grapje is, want volgens mij ben ik juist het toonbeeld van terughoudendheid t.a.v. voorspellingen.

Laatst bewerkt:
Als dit een grap was zou die die vandaag hebben geplaatst, erg jammer dat het op deze manier moet maurice :(

Lex dit snap ik ff niet. Ik ga ervan uit dat dit een grapje is, want volgens mij ben ik juist het toonbeeld van terughoudendheid t.a.v. voorspellingen.

HAHAHAHA, Janssen! Daarom juist!:D Maar je snapt ook niet zo veel dus dat is niet erg!

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Als dit een grap was zou die die vandaag hebben geplaatst, erg jammer dat het op deze manier moet maurice :(
HAHAHAHA, goed max!

Terug
Naar boven