Fitness Seller

sterkste man van nederland 2

jackalxl

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
ik opende net een soort gelijk topic om dingen met elkaar te delen over de sterkste man van nederland ... vervolgens komen er allemaal complot theorien om de hoek vliegen... ik zelf was voor tom vierstra maar jarno hams is gewoon heel en heel sterk en natuurlijk zal er manipulatie zijn geweest bij de voorbereiding van deze wedstrijd maar dat weerhoudt niet het feit dat jarno hams een beer is van een kerel en dat hij met andere onderdelen ook gwonnen had ... ik ben zeker geen fan van jarno ... in tegendeel zelfs ik ben meer anti jarno maar toch heb ik respect voor die man wat hij allemaal bereikt... iedereen te zeuren over complotten ... ook zonder vriendjespolitiek zal jarno het gevecht winnen ... dit wou ik gwoon even kwijt .... en hiermee is ook gelijkt het laatste woord erover gezegd .... laten we nu gwoon gezellig praten over de prachtige sport zelf ipv de larie koek erom heen .... idee ???

jackalxl zei:
ik opende net een soort gelijk topic om dingen met elkaar te delen over de sterkste man van nederland ... vervolgens komen er allemaal complot theorien om de hoek vliegen... ik zelf was voor tom vierstra maar jarno hams is gewoon heel en heel sterk en natuurlijk zal er manipulatie zijn geweest bij de voorbereiding van deze wedstrijd maar dat weerhoudt niet het feit dat jarno hams een beer is van een kerel en dat hij met andere onderdelen ook gwonnen had ... ik ben zeker geen fan van jarno ... in tegendeel zelfs ik ben meer anti jarno maar toch heb ik respect voor die man wat hij allemaal bereikt... iedereen te zeuren over complotten ... ook zonder vriendjespolitiek zal jarno het gevecht winnen ... dit wou ik gwoon even kwijt .... en hiermee is ook gelijkt het laatste woord erover gezegd .... laten we nu gwoon gezellig praten over de prachtige sport zelf ipv de larie koek erom heen .... idee ???

Allemaal goed voor mij . Heeft er iemand al een mooie fotoreportage over deze wedstrijd ?

sterkste man van nederland 2006

hier de uitslag voor degene die het nog niet wisten.

1. Jarno Hams-72pnt
2. Sjaak Ruska-59pnt
3. Tom Jansen-57,5pnt:eek:
4. Dave Mossing-51pnt
5. Geoffrey van Rangelrooy-47pnt
6. Fouad Hsaini-38,5pnt:eek:
7. Tom Vierstra-37,5pnt
8. Hans Lolkema-34pnt
9.Siemen Swarts-24,5pnt(na 5 onderdelen gestopt)blesure????
10.Edwin Hakvoort-14pnt:( (blessure na 2 onderdelen)
11.Simon Sulaiman-7,5pnt:( (blessure na 2 onderdelen)

jackalxl zei:
Is makkelijk om je mening te geven en dan meteen er achter aan te zeggen dat het laatste woord erover gezegd is!
Als alles eerlijk gaat is het nog maar de vraag of Jarno wint want om te beginnen zijn er dan al andere onderdelen die NIET van hem zelf zijn!
FEITEN zijn overigens GÉÉN speculaties!!!!!!!!!!

wie vonden jullie gisteren goed en wie niet en wie heeft je bv verrast en hoe ziet de toekomst eruit in de sterkste man sport volgens jullie??????

jigsaw zei:
wie vonden jullie gisteren goed en wie niet en wie heeft je bv verrast en hoe ziet de toekomst eruit in de sterkste man sport volgens jullie??????
Jarno was goed dat is een feit, Ruska begon slecht maar heeft alles gegeven voor de tweede plaats, Van Rangelrooij viel me behoorlijk tegen, Lolkema is sterk maar geen powerlifter en komt tekort met sterkste man.
Highland games is ie goed hoor! Dave Mossing slecht, tja zonde van Simon en Hakvoort.
De toekomst: heeft de sterkste man nog wel een toekomst?

mennie zei:
Jarno was goed dat is een feit, Ruska begon slecht maar heeft alles gegeven voor de tweede plaats, Van Rangelrooij viel me behoorlijk tegen, Lolkema is sterk maar geen powerlifter en komt tekort met sterkste man.
Highland games is ie goed hoor! Dave Mossing slecht, tja zonde van Simon en Hakvoort.

Tom Jansen zie ik niet in je rijtje staan? Die heeft zichzelf behoorlijk verbeterd tegenover vorig jaar.

Gunsy zei:
Tom Jansen zie ik niet in je rijtje staan? Die heeft zichzelf behoorlijk verbeterd tegenover vorig jaar.
ja dat klopt als een bus, heeft ie ook ,maar traint dan ook met Jarno en kijk er dus iets anders tegen aan als jij.

mennie zei:

En Fouad en Tom Vierstra vond ik ook goed presteren voor jongens die ook geen voorkennis van de onderdelen hebben
Fouad won ook nog het laatste onderdeel erg leuk voor hem

jigsaw zei:
En Fouad en Tom Vierstra vond ik ook goed presteren voor jongens die ook geen voorkennis van de onderdelen hebben
Fouad won ook nog het laatste onderdeel erg leuk voor hem
Ja hij was er ook erg blij mee. Leuk voor die jongens zeer zeker!
Alleen erg jammer dat ze niet allround zijn want dat is toch wel erg belangrijk om goed te eindigen, maar ze hebben het goed gedaan!

Dit topic blijft open zolang het over de wedstrijd gaat, we weten iedereen zen mening over de uitslag nu wel uit de vorige thread, dit moet niet opnieuw beginnen.

Het niveau verschil was dit jaar erg groot. De enigen die normaalgesproken een beetje met mekaar kunnen meekomen (met alle respect) waren al half uitgeschakeld. Sulaiman met z'n kuitblessure, Hakvoort met z'n verdraaide rug en een Van Rangelrooij die ook niet in z'n vel zat. Die ging na de medley, 2e onderdeel, langdurig onderuit. Dus die kon ook niet echt partij bieden. Sjaak Ruska was eigenlijk de enige die mee kon komen.
(Jarno was overigens vorig jaar 7e op de wereldranglijst, Hakvoort 24e)

voor een compleet verslag:
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2006/nederland/uitslag.htm

falcon zei:
Het niveau verschil was dit jaar erg groot. De enigen die normaalgesproken een beetje met mekaar kunnen meekomen (met alle respect) waren al half uitgeschakeld. Sulaiman met z'n kuitblessure, Hakvoort met z'n verdraaide rug en een Van Rangelrooij die ook niet in z'n vel zat. Die ging na de medley, 2e onderdeel, langdurig onderuit. Dus die kon ook niet echt partij bieden. Sjaak Ruska was eigenlijk de enige die mee kon komen.
(Jarno was overigens vorig jaar 7e op de wereldranglijst, Hakvoort 24e)

voor een compleet verslag:
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2006/nederland/uitslag.htm
Ik zal kort iets uitleggen over de ranglijst!
De ranglijst zegt op zich niets over een prestatie want neem bv Tommy Lotta die echt wel bij de wereldtop hoort staat op de 14e plaats en dit terwijl hij veel wedstrijden heeft gewonnen!
Jarno daarentegen wint niet vaak en staat toch zeven, dit heeft te maken met t feit dat hij naar zoveel mogelijk wedstrijden wordt gestuurd en daardoor komt hij toch aan zijn punten terwijl iemand anders die wel goed presteert misschien maar 8 wedstrijden krijgt toebedeeld.
Dit even voor de duidelijkheid!

Zodra je alle ins en outs van een sport weet, is een sport plots heel anders.

wat wou je daarmee zeggen? Datzelfde geldt ook voor de ranglijsten bij tennis...
Het niveau in NL is op dit moment lager dan eerder. Heb de onderdelen van afgelopen jaren eens naast mekaar gelegd en in principe worden alle onderdelen gerouleerd over een aantal jaren.

falcon zei:
wat wou je daarmee zeggen? Datzelfde geldt ook voor de ranglijsten bij tennis...
Het niveau in NL is op dit moment lager dan eerder. Heb de onderdelen van afgelopen jaren eens naast mekaar gelegd en in principe worden alle onderdelen gerouleerd over een aantal jaren.
Ik wil daar mee zeggen wat ik zeg!
En we hebben t hier toch niet over tennis?
Weet niet waar je t over hebt maar een ranglijst zegt niet alles over iemands prestaties.

• Topic Starter Topic Starter
ik vond zelf tom jansen , fouad hsouani en tom vierstra erg opvallen .... die 3 hebben en perfecte wedstrijd gedraaid voor hun doen ... sjaak ruska vond ik zelf een beetje tegenvallen ... ja en jarno was weer sterks asl van ouds

Foud Hsaini vond ik echt geweldig om te zien, topatleet!

Ik vind er niks meer aan eigenlijk. Het is altijd een gewicht zo vaak mogelijk optillen in 30 seconde ofzo. Of zo ver mogelijk lopen met iets. Als het echt sterkste man zou zijn zou het toch om het zwaarste gewicht gaan? Anders kun je het beter de snelste sterkste man gaan noemen.

jackalxl zei:
ik vond zelf tom jansen , fouad hsouani en tom vierstra erg opvallen .... die 3 hebben en perfecte wedstrijd gedraaid voor hun doen ... sjaak ruska vond ik zelf een beetje tegenvallen ... ja en jarno was weer sterks asl van ouds

helemaal mee eens!!!:D :D

Terug
Naar boven