PowerChick
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dan nu de grote vraag; wie gaat zoiets op poten zetten??![]()
sponsors vinden is moeilijk ( sterkste man van nederland is de eigenlijk de enige die voor grote sponsoren aantrekkelijk is; citaat Geoffrey van Rangelrooij 05-08-06 in steenwijkerwold tijdens sterkste man van overijssel)![]()
en de onderdelen zullen ergens weg moeten komen en ik denk niet dat Men Mosterd en consorten hier aan mee gaan werken![]()
of dan toch maar bij onze zuiderburen vragen of zij ons willen helpen![]()
Mmmmm.......een alternatieve competitie in elkaar steken is niet zo moeilijk.
Onderdelen zijn er genoeg in Nederland.
Het grootste probleem is om deelnemers te krijgen. De meesten kicken toch erop dat de Sterkste Man van Nederland op tv komt. De meesten die daar aan mee doen zullen niet ook nog eens meedoen aan een zelfde soort competitie (als ze daar al de kans voor zouden krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel), laat staan overstappen. En er zijn in Nederland geen 20 sterke mannen van het niveau Hams, Schonewille, Mossing, Hakvoort en Merckx (dit is een willekeurige en zeker niet limitatieve opsomming!!).
Maar ik geef een tip.......hou de toekomst in de gaten!
ziet het er inderdaad niet zonnig uit,
om t maar es zo te zeggen; is dus maar 1 oplossing voor als een ander het op poten gaat (durft) zetten,,,,,, veel Heeeeeel veel media uitnodigen

Het probleem is ook dat niet overal op de onderdelen getraind kan worden, anders zou de sport al veel groter zijn geweest.
Bij voetbal is het makkelijk. men pakt een bal en klaar.
Dit is andere koek.
Het is ook wat mensen ervoor over hebben hé . Zijn toch wel een hoop zaken zelf te maken/kopen indien men dit wenst .
Waar ga je het thuis laten?
Moet je een flinke ruimte hebben hoor.

Ja zal inderdaad wel lastig zijn als je op een flat ofzo woont .
Met een paar mensen samen samen hé , ieders wat ineensteken , bijhouden .
Je weet wel , waar een wil is is een weg , ofzoiets![]()

en t is wel oud maar t werkt wel hihi.... kan ik ook mooi deadliften (met een paar buurtkindjes aan de uiteinden erbij
.....)
ga anders een kijken wat je aan 2e hands kan vinden (marktplaats of zo)
zo ben ik gratis aan een bankdrukbank gekomen met meer dan 100 kg aan gewichten erbijen t is wel oud maar t werkt wel hihi.... kan ik ook mooi deadliften (met een paar buurtkindjes aan de uiteinden erbij
.....)
en anders kijk je eens bij een boer of die stalling heeft voor een klein prijsje per jaar.......?
er zijn voldoende opties hoor......+ die weg die er meestal wel is, moet je alleen die wil nog vinden![]()

Mmmmm.......een alternatieve competitie in elkaar steken is niet zo moeilijk.
Onderdelen zijn er genoeg in Nederland.
Het grootste probleem is om deelnemers te krijgen. De meesten kicken toch erop dat de Sterkste Man van Nederland op tv komt. De meesten die daar aan mee doen zullen niet ook nog eens meedoen aan een zelfde soort competitie (als ze daar al de kans voor zouden krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel), laat staan overstappen. En er zijn in Nederland geen 20 sterke mannen van het niveau Hams, Schonewille, Mossing, Hakvoort en Merckx (dit is een willekeurige en zeker niet limitatieve opsomming!!).
Maar ik geef een tip.......hou de toekomst in de gaten!