Fitness Seller

sterkste man van nederland 2

met dank aan lichte blessures als ik me niet vergis :)

Die eeuwige discussie toch hé .

In Belgie was er eens een kerel die zei dat hij de sterkste man van Belgie was . En iemand anders was daar niet mee akkoord . Dus om zijn gelijk te bewijzen organiseerde hij een wedstrijd en versloeg deze zelfverkondigde kampioen zonder blikken of blozen en op zen dooie gemak .

Dus misschien is dit korte verhaaltje wel een tip om op te volgen ;)

t is alleen zo jammer dat het hier niet om twee mensen gaat maar om iets veel groters! En dat is t fijne van een discussie: het hoeft geen eind te hebben!

Laatst bewerkt:
Als je een wedstrijd in elkaar steekt met eerlijke onderdelen en je daagt iedereen uit dan zullen ze wel komen . De afwezigen hebben ongelijk zeggen ze wel eens ....

dan nu de grote vraag; wie gaat zoiets op poten zetten??;)
sponsors vinden is moeilijk ( sterkste man van nederland is de eigenlijk de enige die voor grote sponsoren aantrekkelijk is; citaat Geoffrey van Rangelrooij 05-08-06 in steenwijkerwold tijdens sterkste man van overijssel):cool:
en de onderdelen zullen ergens weg moeten komen en ik denk niet dat Men Mosterd en consorten hier aan mee gaan werken:eek:
of dan toch maar bij onze zuiderburen vragen of zij ons willen helpen :D

dan nu de grote vraag; wie gaat zoiets op poten zetten??;)
sponsors vinden is moeilijk ( sterkste man van nederland is de eigenlijk de enige die voor grote sponsoren aantrekkelijk is; citaat Geoffrey van Rangelrooij 05-08-06 in steenwijkerwold tijdens sterkste man van overijssel):cool:
en de onderdelen zullen ergens weg moeten komen en ik denk niet dat Men Mosterd en consorten hier aan mee gaan werken:eek:
of dan toch maar bij onze zuiderburen vragen of zij ons willen helpen :D

Onderdelen , precies of dat zijn gouden toestellen die je onmogelijk kan vinden of zelf in elkaar steken .
Sponsers why ?

Gewoon man tegen man 5 onderdelen .

Mmmmm.......een alternatieve competitie in elkaar steken is niet zo moeilijk.
Onderdelen zijn er genoeg in Nederland.
Het grootste probleem is om deelnemers te krijgen. De meesten kicken toch erop dat de Sterkste Man van Nederland op tv komt. De meesten die daar aan mee doen zullen niet ook nog eens meedoen aan een zelfde soort competitie (als ze daar al de kans voor zouden krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel), laat staan overstappen. En er zijn in Nederland geen 20 sterke mannen van het niveau Hams, Schonewille, Mossing, Hakvoort en Merckx (dit is een willekeurige en zeker niet limitatieve opsomming!!).

Maar ik geef een tip.......hou de toekomst in de gaten!

Het grootste probleem is om deelnemers te krijgen. De meesten kicken toch erop dat de Sterkste Man van Nederland op tv komt. De meesten die daar aan mee doen zullen niet ook nog eens meedoen aan een zelfde soort competitie (als ze daar al de kans voor zouden krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel), laat staan overstappen. En er zijn in Nederland geen 20 sterke mannen van het niveau Hams, Schonewille, Mossing, Hakvoort en Merckx (dit is een willekeurige en zeker niet limitatieve opsomming!!).

Klopt wat je zegt hoor . Maar hier is al voor de tweede keer die eeuwige strijd aan de gang over het eerlijk / niet eerlijk zijn van jullie sterkste man competitie .

En daarom blijf ik zeggen doe een man tegen man wedstrijd en kijk wat er gebeurt . Maar dit is blijkbaar een onmogelijke taak dus ....

hahaha mits we meneer mosterd van ze rechten afhelpen :p ziet het er inderdaad niet zonnig uit,
En t is wel waar die jongens zijn redelijk mediageil :D om t maar es zo te zeggen; is dus maar 1 oplossing voor als een ander het op poten gaat (durft) zetten,,,,,, veel Heeeeeel veel media uitnodigen :eek:
dan zal zelfs Jarno vreemd gaan denk ik :p

Het probleem is ook dat niet overal op de onderdelen getraind kan worden, anders zou de sport al veel groter zijn geweest.

Bij voetbal is het makkelijk. men pakt een bal en klaar.

Dit is andere koek.

Het probleem is ook dat niet overal op de onderdelen getraind kan worden, anders zou de sport al veel groter zijn geweest.

Bij voetbal is het makkelijk. men pakt een bal en klaar.

Dit is andere koek.

Het is ook wat mensen ervoor over hebben hé . Zijn toch wel een hoop zaken zelf te maken/kopen indien men dit wenst .

inderdaad, haal op de bouw een paar resten van stalen balken, las er een handvat aan (of laat dit doen) en je kunt de boerenloop doen.

En anders ga je de Hummer van je buurman door de wijk duwen, liefs bergop :)

Zoek een grote steen en gooi deze zo ver mogelijk weg....

enz.

Wees Creatief !

Waar ga je het thuis laten?
Moet je een flinke ruimte hebben hoor.

Ja zal inderdaad wel lastig zijn als je op een flat ofzo woont .
Met een paar mensen samen samen hé , ieders wat ineensteken , bijhouden .

Je weet wel , waar een wil is is een weg , ofzoiets :p

ga anders een kijken wat je aan 2e hands kan vinden (marktplaats of zo)
zo ben ik gratis aan een bankdrukbank gekomen met meer dan 100 kg aan gewichten erbij :p en t is wel oud maar t werkt wel hihi.... kan ik ook mooi deadliften (met een paar buurtkindjes aan de uiteinden erbij :D .....)
en anders kijk je eens bij een boer of die stalling heeft voor een klein prijsje per jaar.......?
er zijn voldoende opties hoor......+ die weg die er meestal wel is, moet je alleen die wil nog vinden :D

ga anders een kijken wat je aan 2e hands kan vinden (marktplaats of zo)
zo ben ik gratis aan een bankdrukbank gekomen met meer dan 100 kg aan gewichten erbij :p en t is wel oud maar t werkt wel hihi.... kan ik ook mooi deadliften (met een paar buurtkindjes aan de uiteinden erbij :D .....)
en anders kijk je eens bij een boer of die stalling heeft voor een klein prijsje per jaar.......?
er zijn voldoende opties hoor......+ die weg die er meestal wel is, moet je alleen die wil nog vinden :D

Kan wel met sterke man meetrainen is alleen 125 km ver. Dus is toch iets minder makkelijk natuurlijk. Maar als ik weer een beetje op kracht ben, komt dat wel goed.:D

Je ging toch met papa mike wedstrijden organiseren?
Ooit waren dit jouw eigen woorden!
We zullen afwachten ben benieuwd wanneer!:rolleyes:

Ik met Papa Mike wedstrijden organiseren? Nee hoor. Papa Mike wilde zelf een aantal grote wedstrijden organiseren dit jaar, maar door bepaalde omstandigheden (zeg maar) stond zijn hoofd daar dit jaar niet naar.

Terug
Naar boven