falcon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Nee, het is geen tennis. Maar net als bij tennis: Blijkbaar haalt ie toch punten, en dat doe je niet als je niets kunt. Ik ben geen Jarno fan, laten we dat voorop stellen, maar ik vind die complottheorieen nergens op slaan.mennie zei:Ik wil daar mee zeggen wat ik zeg!
En we hebben t hier toch niet over tennis?
Weet niet waar je t over hebt maar een ranglijst zegt niet alles over iemands prestaties.
De NLse bond heeft er NIETS aan om 1 atleet boven de rest te stellen met als simpele reden dat de competitie er dan dramatisch op achteruit zou gaan. Als iemand echt goed is, komt ie toch wel boven drijven.
De onderdelen rouleren elk jaar en tot nu toe heeft Jarno op bijna elk onderdeel wel gewonnen, ook in de tijd van Peter Baltus en Berend Veneberg.
Heb regelmatig contact met Dave Mossing en die traint ook gewoon op bijna alle onderdelen. De meeste van die jongens trainen regelmatig samen, dus...
maar even terugkomend op de wedstrijd. Hulde aan Sulaiman dat ie toch probeerde om door te gaan na z'n kuitblessure bij de truck pull. Iedereen zag wel dat het in feite zinloos was, maar hij heeft het gedaan voor het publiek en dat is toch netjes van hem! Jammer dat hij en Hakvoort af moesten haken, dat had aardig wat spanning in de wedstrijd kunnen brengen die er nu eigenlijk niet was.

Wijze woorden!!!