AndroidHealthClinic

sterkste man van nederland 2

mennie zei:
Ik wil daar mee zeggen wat ik zeg!
En we hebben t hier toch niet over tennis?
Weet niet waar je t over hebt maar een ranglijst zegt niet alles over iemands prestaties.
Nee, het is geen tennis. Maar net als bij tennis: Blijkbaar haalt ie toch punten, en dat doe je niet als je niets kunt. Ik ben geen Jarno fan, laten we dat voorop stellen, maar ik vind die complottheorieen nergens op slaan.
De NLse bond heeft er NIETS aan om 1 atleet boven de rest te stellen met als simpele reden dat de competitie er dan dramatisch op achteruit zou gaan. Als iemand echt goed is, komt ie toch wel boven drijven.
De onderdelen rouleren elk jaar en tot nu toe heeft Jarno op bijna elk onderdeel wel gewonnen, ook in de tijd van Peter Baltus en Berend Veneberg.
Heb regelmatig contact met Dave Mossing en die traint ook gewoon op bijna alle onderdelen. De meeste van die jongens trainen regelmatig samen, dus...

maar even terugkomend op de wedstrijd. Hulde aan Sulaiman dat ie toch probeerde om door te gaan na z'n kuitblessure bij de truck pull. Iedereen zag wel dat het in feite zinloos was, maar hij heeft het gedaan voor het publiek en dat is toch netjes van hem! Jammer dat hij en Hakvoort af moesten haken, dat had aardig wat spanning in de wedstrijd kunnen brengen die er nu eigenlijk niet was.

was dit van het weekend op tv dat was toch kampioen van 2005

wel super alles gewonnen thats the man

falcon zei:
Nee, het is geen tennis. Maar net als bij tennis: Blijkbaar haalt ie toch punten, en dat doe je niet als je niets kunt. Ik ben geen Jarno fan, laten we dat voorop stellen, maar ik vind die complottheorieen nergens op slaan.
De NLse bond heeft er NIETS aan om 1 atleet boven de rest te stellen met als simpele reden dat de competitie er dan dramatisch op achteruit zou gaan. Als iemand echt goed is, komt ie toch wel boven drijven.
De onderdelen rouleren elk jaar en tot nu toe heeft Jarno op bijna elk onderdeel wel gewonnen, ook in de tijd van Peter Baltus en Berend Veneberg.
Heb regelmatig contact met Dave Mossing en die traint ook gewoon op bijna alle onderdelen. De meeste van die jongens trainen regelmatig samen, dus...

maar even terugkomend op de wedstrijd. Hulde aan Sulaiman dat ie toch probeerde om door te gaan na z'n kuitblessure bij de truck pull. Iedereen zag wel dat het in feite zinloos was, maar hij heeft het gedaan voor het publiek en dat is toch netjes van hem! Jammer dat hij en Hakvoort af moesten haken, dat had aardig wat spanning in de wedstrijd kunnen brengen die er nu eigenlijk niet was.
Ook in de tijd van veneberg en baltus?
Wat een onzin! Dan had ie de titel in 2003 toch ook gehad en in 2002.
Tuurlijk haalt ie punten maar ook door aanwezig te zijn.
Hij heeft Berend nog nooit verslagen dus doe wel je huiswerk goed.

De competitie is al achteruit gegaan mocht het je nog niet zijn opgevallen!
En de jongens trainen niet allemaal regelmatig samen want het zijn allemaal kleine groepjes binnen de grote groep!

mennie zei:
Ook in de tijd van veneberg en baltus?
Wat een onzin! Dan had ie de titel in 2003 toch ook gehad en in 2002.
Tuurlijk haalt ie punten maar ook door aanwezig te zijn.
Hij heeft Berend nog nooit verslagen dus doe wel je huiswerk goed.
Ik beweer niet dat ie hem verslagen heeft, maar als je dan ook al nipt 2e / 3e bent elke keer, dan ben je toch niet de slechtste lijkt me!

2002:
1 Berend Veneberg Borculo, 39 jaar en 136 kg 72,5
2 Sjaak Ruska Soesterberg, 36 jaar en 135 kg 68
3 Jarno Hams Vroomshoop, 28 jaar en 135 kg 60,5
4 Simon Sulaiman Almere, 31 jaar en 130 kg 41,5

2003:
1 Peter Baltus Uitgeest, 30 jaar en 143 kg 70,5
2 Jarno Hams Vroomshoop, 28 jaar en 135 kg 70
3 Sjaak Ruska Soesterberg, 37 jaar en 136 kg 58

mennie zei:
De competitie is al achteruit gegaan mocht het je nog niet zijn opgevallen!
En de jongens trainen niet allemaal regelmatig samen want het zijn allemaal kleine groepjes binnen de grote groep!
Ook beweer ik niet dat ze ALLEMAAL samen trainen, maar het is zeker niet zo dat ze allemaal alleen bezig zijn.

De competitie is idd achteruit gegaan, dat klopt. Maar om dat nu aan 1 atleet toe te schrijven....

Laatst bewerkt:
falcon zei:
Ook beweer ik niet dat ze ALLEMAAL samen trainen, maar het is zeker niet zo dat ze allemaal alleen bezig zijn.

De competitie is idd achteruit gegaan, dat klopt. Maar om dat nu aan 1 atleet toe te schrijven....
Schrijf dit zeker niet aan één atleet toe maar feit is dat alles er om heen er alles mee te maken heeft!
Baltus is niet voor niets gestopt!
En misschien volgen er meer.
Dat weten we volgend jaar dus nog ff afwachten!

Hij was afgelopen weekend wel vrolijk aanwezig om te kijken en Jarno te feliciteren, dus ZOVEEL problemen zal hij er niet mee hebben lijkt me...

falcon zei:
Hij was afgelopen weekend wel vrolijk aanwezig om te kijken en Jarno te feliciteren, dus ZOVEEL problemen zal hij er niet mee hebben lijkt me...
We hebben t nu over de hele organisatie er om heen en niet over een felicitatie.
Veel mensen willen graag de eer aan zichzelf houden maar heeft geen zin hier verder over te discusseren als je er beiden een andere mening op na houdt!
De buitenkant lijkt vaak anders dan de binnenkant!
Niemand zegt overigens dat hij problemen heeft met Jarno persoonlijk.

Als ik problemen zou hebben met de organisatie, dan ga ik er niet eens heen. Dan feliciteer ik hem wel een andere keer.

ik wacht wel op de feiten...

:D Wijze woorden!!!

ik doe niet anders ;)

daar zit inderdaad wel wat in ja :p
weet je wat ook zo jammer is; dat er geen sterkste vrouw meer is ( anders ging ik waarschijnlijk spontaan weer trainen;)..........)

je feliciteert toch een persoon, toch niet de organisatie?

nou dat ben ik niet helemaal met je eens; zonder organisatie heb je geen toernooi volgens mij? (zonder atleten uiteraard ook niet) gaat dus best wel samen :p
maar als een organisatie iets tot in de puntjes heeft georganiseerd vind ik best dat je ze mag feliciteren hoor;) zelfde geld voor een atleet ( al hoef je het niet altijd met ze eens te zijn.......?)

PowerChick zei:
nou dat ben ik niet helemaal met je eens; zonder organisatie heb je geen toernooi volgens mij? (zonder atleten uiteraard ook niet) gaat dus best wel samen :p
maar als een organisatie iets tot in de puntjes heeft georganiseerd vind ik best dat je ze mag feliciteren hoor;) zelfde geld voor een atleet ( al hoef je het niet altijd met ze eens te zijn.......?)
Jij haalt wat dingen door elkaar, waarschijnlijk heb je t begin niet meegekregen.
Verder niet zo belangrijk meer, waren er al over klaar.:rolleyes:

Terug
Naar boven