mennie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
falcon zei:Het niveau verschil was dit jaar erg groot. De enigen die normaalgesproken een beetje met mekaar kunnen meekomen (met alle respect) waren al half uitgeschakeld. Sulaiman met z'n kuitblessure, Hakvoort met z'n verdraaide rug en een Van Rangelrooij die ook niet in z'n vel zat. Die ging na de medley, 2e onderdeel, langdurig onderuit. Dus die kon ook niet echt partij bieden. Sjaak Ruska was eigenlijk de enige die mee kon komen.
(Jarno was overigens vorig jaar 7e op de wereldranglijst, Hakvoort 24e)
voor een compleet verslag:
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2006/nederland/uitslag.htm
falcon zei:wat wou je daarmee zeggen? Datzelfde geldt ook voor de ranglijsten bij tennis...
Het niveau in NL is op dit moment lager dan eerder. Heb de onderdelen van afgelopen jaren eens naast mekaar gelegd en in principe worden alle onderdelen gerouleerd over een aantal jaren.
Zijn het geen vrienden dan blijven ze op de bank.rararaIn principe wel ja, maar in praktijk niet echt!falcon zei:wat wou je daarmee zeggen? Datzelfde geldt ook voor de ranglijsten bij tennis...
Het niveau in NL is op dit moment lager dan eerder. Heb de onderdelen van afgelopen jaren eens naast mekaar gelegd en in principe worden alle onderdelen gerouleerd over een aantal jaren.
falcon zei:Nee, het is geen tennis. Maar net als bij tennis: Blijkbaar haalt ie toch punten, en dat doe je niet als je niets kunt. Ik ben geen Jarno fan, laten we dat voorop stellen, maar ik vind die complottheorieen nergens op slaan.
De NLse bond heeft er NIETS aan om 1 atleet boven de rest te stellen met als simpele reden dat de competitie er dan dramatisch op achteruit zou gaan. Als iemand echt goed is, komt ie toch wel boven drijven.
De onderdelen rouleren elk jaar en tot nu toe heeft Jarno op bijna elk onderdeel wel gewonnen, ook in de tijd van Peter Baltus en Berend Veneberg.
Heb regelmatig contact met Dave Mossing en die traint ook gewoon op bijna alle onderdelen. De meeste van die jongens trainen regelmatig samen, dus...
maar even terugkomend op de wedstrijd. Hulde aan Sulaiman dat ie toch probeerde om door te gaan na z'n kuitblessure bij de truck pull. Iedereen zag wel dat het in feite zinloos was, maar hij heeft het gedaan voor het publiek en dat is toch netjes van hem! Jammer dat hij en Hakvoort af moesten haken, dat had aardig wat spanning in de wedstrijd kunnen brengen die er nu eigenlijk niet was.

Is niet een kwestie van kloten hebben, misschien Hakvoort wel, maar Sjaak en Simon in elk geval niet!PowerChick zei:origineel gepost door:Mennie
Hakvoort is alweer hersteld van zijn "blessure" gaat eind volgende week naar Hongarije!
Vreemde sport!
ben er die zaterdag bij geweest en believe it or not;
Nadat Meneer Hakvoort bij de Medley aan zijn "blessure" toegaf en heel dramatisch bleef liggen en werd verzorgd e.d. vond ik het dan ook wel heel knap dat ie bij het volgende onderdeel al met een biertje langs de hekken stond........?![]()
Mijns inziens bleek toen hoe groot de invloed van Mijnheer Mosterd is......?:sob:
zou mij wel eens interessant lijken om de jongens eens zonder Mijnheer Mosterd te laten presteren; eens kijken wie er dan de kloten heeft om Jarno op z'n fl**ker te geven want ik twijfel er niet aan dat er iemand is die dat kan![]()
al twijfel ik niet aan de krachten van Sjaak en Simon?
ze kunnen het wel maar willen ze het ook??
hahahahaDenk dat iedereen wel weet dat er hier zoals jij t netjes zegt gesjoemeld wordt maar heb inderdaad nog nooit beweerd dat hij niet sterk is!falcon zei:Nee, maar wel dat er in NL gesjoemeld wordt omdat hij altijd wint en internationaal niks voorstelt. Deze uitslag geeft aan dat hij toch best heel erg sterk is en het misschien toch wel gewoon terecht is dat hij de sterkste man van NL is geworden (zonder complot theorieen daaromheen).
Dat wou ik even aangeven, meer niet...