MuscleMeat

Sterkste man van Sint Job 2009

****ing sterk van Frank!!

Davy had ik hoger ingeschat.. blessure oid?

nee davy was beetje traag maar hij was eigk wel 2 plaatsen hoger geweest als zn eelt nie was gescheurd @ timbers

Jawel mensen, op 1 mei 2009 is het zover, de allereerste sterkste man van Sint Job. :)
Met dank aan Wim Jammaer!

Dit zijn de proeven van de twee categorieën:

-21 jarigen en/of -90kg

-Boomstam (max)
-Powerstairs (120-140-155kg - 4 treden)
-Cardeadlift (max of reps)
-Vrachtwagentrekken (10.5ton - 20 m -vermoedelijk met harnas)
-Wheelflip (275kg x 10)
-Timberwalk (2x85kg - 80m)
-Medley: kruiwagen (20m - 160kg) duckwalk (20m - 120kg) Carflip (Fiat Panda)

Deelnemers:

1. Yannick Van Roy 97kg
  2. Bjorn Slagmeulders 64kg
  3. Tim Boniver 80kg
  4. Sven Foubert 82kg
  5. Dominique Moonen
  6. Thoonen Bert 92kg
  7. Sander de Graaff 102kg
  8. Johan De Pauw 76kg
  9. Berry Kruif 90kg
  10. Peter Rottine 85kg
  11. Dominic Janssens
Open categorie

-Boomstam (max)
-Powerstairs (120-155-210kg - 4 treden)
-Cardeadlift (max of reps)
-Vrachtwagentrekken (10.5ton - 20m - vermoedelijk met harnas)
-Wheelflip (5x 400kg)
-Timberwalk (105kg/stuk - 80m)
-Medley: kruiwagen (20m - 210kg) duckwalk (20m - 150kg) Carflip (Fiat Panda)

Deelnemers:

1. Stefan Van der Ha 126kg (InSiDeOuT)
  2. Matthieu Onderdijk 115kg (Matthieu)
  3. Simon De Vogelaere 124kg (Snoob)
  4. Alexander Moonen 150kg
  5. Jules Bremers 105kg (JBremers)
  6. Joeri Polfliet 97kg
  7. Karel Vanhulsel 115kg
  8. Steve Ringoot 116kg (Genetic)
  9. Jeffrey Meex 102kg (Jeffrey24)
  10. Maurice Janssen
  11. Wim Jammaer 121kg (Jammaer)
  12. Johan Caenen 93kg (Sanca)
De volgorde van de proeven kan verschillen met de volgorde zoals hierboven is vermeld.
De 2 wedstrijden gaan naast elkaar door.
Zoals jullie zien zit de open categorie al vol.
Atleten kunnen zich wel nog inschrijven maar zullen dan op de reserve lijst komen te staan.

Scheidsrechters van dienst: JAN HAARING & SARKO ALBERTS

Mijn stagebegeleider heeft hier in het verleden eens aan mee gedaan :)

behalve dat het voor het eerst was:P maar je bedoeld gewoon een sterkste man wedstrijd

WTF happend to max...eentje met toch wat sm ervaring in de lightweight klasse...

Berry: Gefeliciteerd met de 9e plaats. Daar mag je trots op zijn jongen, echt. Top gedaan!

Totale uitslag:

1. Yannick van Roy
2. Dominique Moonen
3. Frank Peters
4. Bert Thoonen
5. Sander de Graaff
6. Tim Boniver
7. Max Blezer
8. Dominique Janssen
9. Berry de Kruif
10. Davy van Houtum
11. Johan de Pauw
12. Bjorn Slachmuylders

Das max van hiero toch?
Bedoelde hij heeft toch al wat wedstrijdjes gedraait, traint al een tijdje bij jules....? En er deden toch een aantal nieuwtjes mee, vandaar ik max wat hoger dan 7e had ingeschat...

Max is er een tijdje tussen uit geweest ivm blessure's, dus heeft toen volgens mij ook geen onderdelen getraind. Maar dat kan hij het beste zelf toelichten denk ik.

Berry: Gefeliciteerd met de 9e plaats. Daar mag je trots op zijn jongen, echt. Top gedaan!

Thnx man;)

En de uitslag open categorie?

Das max van hiero toch?
Bedoelde hij heeft toch al wat wedstrijdjes gedraait, traint al een tijdje bij jules....? En er deden toch een aantal nieuwtjes mee, vandaar ik max wat hoger dan 7e had ingeschat...

sorry kauwerd, zat bij de eerste lijst te kijken. my bad. hij zal daar wel langs de kant hebben gestaan en zich spontaan hebben bedacht mee te doen

En de uitslag open categorie?
1) Alexander
2) Simon
3) Wim
4) Matthieu

Was zeker een mooie wedstrijd, echt iedereen ging balls to the wall, was mooi om zien. Heb massa's foto's en filmpjes van de -21 jaar klasse. Maar helaas was de batterij leeg bij de open klasse.

Iederen echt top gepresteerd!

1) Alexander
2) Simon
3) Wim
4) Matthieu

Was zeker een mooie wedstrijd, echt iedereen ging balls to the wall, was mooi om zien. Heb massa's foto's en filmpjes van de -21 jaar klasse. Maar helaas was de batterij leeg bij de open klasse.

Iederen echt top gepresteerd!

5. Karel
6. Maurice Janssen
7.
8.
9.
-> weet ik niet meer precies, maar iig: didi, david en polfliet

10. Insideout
11. Sanca

Mijn verslag van de wedstrijd. Ik heb meegedraaid in de -21 klasse. Ben uiteindelijk (teleurstellend) 4e geworden.

Allereerst wil ik zeggen dat de wedstrijd top georganiseerd was, heel mooi publiek had en in mijn ogen perfecte sfeer had. Sterkste man zoals het moet zijn!

1e onderdeel log

1e beurt 100 kg -easy
2e beurt 110 kg fail en duizelig
3e beurt 110 kg blackout tijdens press en werd terug wakker op de grond

Klotegevoel omdat ik een week geleden die 110 nog easy deed op training. Hier faal ik twee keer erop terwijl ik ervan uit ging dat ik hem ging pakken. 1e keer fail omdat ik duizelig gevoel kreeg en tweede keer gingen de lichten ook daadwerkelijk uit. gedeeld vierde geeindigd en een deel kostbare punten verloren. Had ik de 110 gehaald had ik 3 punten meer.

2e onderdeel power stairs

eerste keer dat ik dit deed. Had hem gedaan in 36: nog iets seconden. Nogal stuntelig gedaan. Veel balans issues en de details om hem fatsoenlijk en snel op de laatste trede te zetten hebben mij toch iets te veel tijd gekost. 3e hierop dacht ik.

btw, congrats @ frenkpie met die monsterrun van 28 seconden!

3e onderdeel car deadlift

Heb 16 reps gedaan waarvan er een werd afgekeurd omdat ik niet op het startsignaal heb gewacht. Dus kreeg ik 15 reps en daarmee gedeeld eerste (verdomme!)

4e onderdeel truckpull

Viel mee. Een tijd van 47:nog iets seconden. 4e geeindigd hierop.

5e onderdeel Wheelflip

Was redelijk makkelijk. Mijn tijd was 38 seconden. Een halve seconde tot een seconde trager dan drie man. Vierde geworden hierop. Balen als je weet dat het zo een klein verschil is met de rest.

6e onderdeel Timbers

Ik stond op 3e plaats met nog 2 punten voorsprong op Frenkpie. Ik wist dat ik goed moest presteren om hem voor te blijven. Helaas pindakaas. Ik ben zo al technisch niet goed in lange afstand timbers. Die timbers sloegen constant tegen mijn benen aan + daarbovenop kreeg ik al snel een dikke eeltscheuren op drie plekken in mijn hand. Iets of wat grip was onmogelijk met die hand want de timber gleed gewoon door de open huid. Ik kon niet meer verder op 65 meter door die ****ing eeltscheuren. Vies veel punten verloren en de derde plaats moeten afstaan. Nu zit ik hier nog met een half bebloede hand.

Het was een mooie wedstrijd. Maar toch baal ik van al die kleine details die misliepen waardoor ik een betere plaats heb misgelopen. Maar kom, ik ga er niet teveel over klagen :). Gefeliciteerd aan iedereen voor de inzet!

@ frenkpie:
Idd zieke powerstairs, niemand kwam zelfs in de buurt daarbij!

@ tito:
twas idd uwen dag ni, eerst die blackout, dan u hand. Hopelijk is dat snel voorbij en dan zie ik u nog wel is bij Wim ofzo, of miss bij Jimmy!

Was eigelijk een zeer zware C wedstrijd aangezien er enorm goede atleten meededen. Ga het morgen zeker voelen :D

Terug
Naar boven