MuscleMeat

Sterkste man van Vlaanderen

bikerbabe zei:
dacht dat jimmy nu op dieet stond van 7000kcal, kan ook 6000 zijn, stond daar samen met Filip Onghena te praten en nog andere bb'er, was leuk gesprekje tussen de grote jongens ;)

dat kereltje dat naast filip stond was ik ;) (die kleine)

dan ken ik je nu ook he, had je eigenlijk niet herkend hoe groot ben je?

grtz

het was 7000 cal.. vind dat eigelijk wel niet overdreven voor zo een kerel want ik sta al op 6800...
@bikerbabe: ik kan het allemaal niet meer opnoemen hoor wat hij gezegt heeft ..was zoveel.. eigelijk weet ik niets van jou en we stonden 20 min naast elkaar..hihihi
jaja ikke 20 bikerbabe was die grote babe naast me...wist het zelf ook te laat

• Topic Starter Topic Starter
tja, k was beetje onder de indruk van jullie groote, dierf niet veel zeggen, komt nogal dom over ook he "hoi ik ben bikerbabe" :D ach ja, dat weten we dan voor volgende keer he!

nog wat verdere info gekregen via Dries:

Log Lift: start gewicht 80kg

Farmer Walks: 150kg PER HAND!!!

Atlas Stones: hoogte op 9 europalletten

Car Deadlift: Kruiwagen Grip, startgewicht 300kg.

bikerbabe zei:

Serieuze gewichten :eek:

kom waarschijnlijk wel eens piepen, het is maar op 2 km van mijn deur dus.... ;)

grtz

Hoe sterk moet je ongeveer zijn om te kunnen deelnemen?

bikerbabe zei:

Ik kom ook kijken want een vriend van me doet ook mee (Fouad Hsaini)
En nog 2 jongens uit nederland als het goed is.
Wordt een lekkere zware wedstrijd .
Zo hoort het.:D :D

Beerke120 zei:
anders moet je eerst eens meedoen aan de sterkste man van Merchtem, op 21 (voor deelnemers tot 85kg) en 22 (deelnemers vanaf 85kg) juli, daar denk ik dat de wedstrijd lichter is.

@ ikke 20: ik verwacht u daar ja :D

Beerke120 zei:

Heel sterk, Beerke :D

Het antwoord op je vraag lijkt me eigenlijk toch vrij duidelijk hé... Als je farmer walks kan doen met 150kg PER HAND en als je vlot een autootje kunt deadliften, dan ben je sterk genoeg. Kan je dat niet, tja dan ben je helaas niet sterk genoeg en zal je nog veel boterhammen moeten eten.

Dat doet me eraan denken. Tijd om nog wat boterhammen binnen te slaan.

Hallo Jongens & meisjes

Zeg nu al die onzin over de sterkste man van vlaanderen eens tegen mij want wil er wel wat over zeveren , als je het nog niet moest weten ik ben Jimmy Laureys de uitdager van de sterkste man de man die Florent Veldeman een kopje kleiner gaat maken en iedereen met een grote mond ook er is in belgie toch niemand sterker als ik zo ja laat hem dan inschrijven en ni zeveren op deze forum , trouwen da mopje van wat scherper staan is flauw ik weet dat ik ni scherp sta maar modder vet of vet ook ni kom er maar eens achter , als je kracht wil hebben moet je wat meer rezerve hebben ander lukt het je ni maar de meest goed inteligente jongens en meisjes onder jullie die al lang trainen en even hard core zijn als ik begrijpen dit beter dan wie dan ook , ik hou deze forum van af nu in het oog als er vragen zijn of kritiek kom maar op , voor de mensen met kritiek ni komen bleiten achter af van mijn antwoord of als we elkaar eens zien als je niet oprecht kan zijn.

Greetz Jimmy " the belgian beast " Laureys

Hey Jimmy, welkom op het forum, ik kom zeker kijken en supporteren ;)

waar ligt Bazel net?

Welkom kerel,

Paar vragen: hoe ziet een voorbeeld trainingsweek van jou eruit? Wat heb je allemaal van materiaal staan en hoe ben je hier aan gekomen?

Bedankt Jongens

En sorry van de leesteken ik was aan het chatten en aan bellen tegelijk , terwijl ik dat berichtje typte.
Ik train 4 x op de week in de gym en 1 x of soms 2 x thuis event training voor de sterkste man , ik heb nu al bijna een pak aan matriaal thuis ligen om te trainen.
maandag : borst / triceps
dinsdag : rug / biceps
donderdag : schouders / voorarmen / buikspieren
vrijdag : benen / kuiten
zaterdag : eventtraining
dan doe ik ook nog 2 x cardio op de week van 20 min op de stepper ,waneer : als ik tijd heb na mijn andere oefening maar doe ze zeker al was het dat ik zondag moest komen om cardio alleen te doen.

Terug
Naar boven