squatbeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
olav zei:
chunky zei:
chunky zei:vanaf is idd niet zo hoog, volgens gingen ze in Vlaardingen al door tot de 150 ofzo. Is van Jimmy iig wel een sterk onderdeel dacht ik.
MonsterStrength zei:Joeri heeft mij verteld dat het om een Zwaard van 10kg zou gaan die je recht omhoog moet houden, ongeveer zoals deze foto:
[Link niet meer beschikbaar]
Bolwandelen is een afstand afleggen met een bol van de Balls of Strength, die je constant moet blijven vasthouden en zo ver mogelijk er mee lopen. Variant op de Husafeld stone.

squatbeast zei:Bedankt Jongens
En sorry van de leesteken ik was aan het chatten en aan bellen tegelijk , terwijl ik dat berichtje typte.
Ik train 4 x op de week in de gym en 1 x of soms 2 x thuis event training voor de sterkste man , ik heb nu al bijna een pak aan matriaal thuis ligen om te trainen.
maandag : borst / triceps
dinsdag : rug / biceps
donderdag : schouders / voorarmen / buikspieren
vrijdag : benen / kuiten
zaterdag : eventtraining
dan doe ik ook nog 2 x cardio op de week van 20 min op de stepper ,waneer : als ik tijd heb na mijn andere oefening maar doe ze zeker al was het dat ik zondag moest komen om cardio alleen te doen.