MuscleMeat

Sterkste man van Vlaanderen

Bazel is een deelgemeente van kruibeke ligt tussen antwerpen & sint-niklaas.
er zijn voor de wedstrijd speciaal bordjes neer gezet en spandoek op de grote baan en in kruibeke zelf , en er is speciaal parkeer gelegenheid voor toeschouwers staat ook aan gegeven.

Waar kan ik informatie vinden over de sterkste man van merchtem?

Ik lees dat ze nu met twee gewichtsklassen werken:)
-85 :) zou goed uikomen...

Gewicht crucifix?
Wat is bolandelen?

In Wommelgem zou er dit weekend ook een sterkste man wedstrijd zijn ?
iemand hier info over ?

olav zei:
Gewicht crucifix?
Wat is bolandelen?

Joeri heeft mij verteld dat het om een Zwaard van 10kg zou gaan die je recht omhoog moet houden, ongeveer zoals deze foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bolwandelen is een afstand afleggen met een bol van de Balls of Strength, die je constant moet blijven vasthouden en zo ver mogelijk er mee lopen. Variant op de Husafeld stone.

Tof dat Jimmy hier ook is!

Ik was toeschouwer bij de sterkste man van Zuid Holland en moet zeggen dat je indrukwekkend was.

Succes!

Kijk maar uit met Jimmy.

Als ie boos wordt maakt ie mensen kopjes kleiner. En ook als je denkt sterker te zijn. Zo kan ik ook winnen Jimmy als je de complete concurentie koud maakt:)

Btw die loglift is imo veel te laag. Die farmers walk daar en tegen is erg lekker!!

waar haal je vandaan dat die laag is?

vanaf is idd niet zo hoog, volgens gingen ze in Vlaardingen al door tot de 150 ofzo. Is van Jimmy iig wel een sterk onderdeel dacht ik.

chunky zei:
vanaf is idd niet zo hoog, volgens gingen ze in Vlaardingen al door tot de 150 ofzo. Is van Jimmy iig wel een sterk onderdeel dacht ik.

Toppers in Nl gaan meestal 150-160. Mindere goden 130.
Maar startgewicht hoort imo minimaal 100 kg te zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Jimmy Laureys 110+ 120+ 140+ 140 kg
der was niemand met gewichten onder de 110

Wou zeggen.. denk dat ik 80 kg ook nog wel red, zou niet best zijn.

Hallo gasten

in verband met de log is het starters gewicht 80kg maar je kan ook passen en bv 100 kg proberen gaat het ni om hoog lig je er wel uit geen herkansing je hebt 90 sec de tijd om hem om hoog te krijgen
de grand pix , daar was de log heel dik en heb daar maar 140 kg kunnen pakken kon meer maar ik was ni zeker genoeg , in zuid nederland heb ik 150 kg boven mijn hooft gestokken met de log , en op training nu 165 kg ik heb een goeie techniek geleerd van de grote jongens.

in verband met de sterkste man van wommelgem kan ook worden terug gevonden op de site van www.realdutchpower.nl
daar bij er doet ook een atleet mee in wommelgem die ook meedoet aan vlaanderen Jefery Fhilips Sterke jongen ,goeie atleet en ook een goed powerlifter 100kg lichaamsgewicht en toch 320 kg deadlift ni slecht voor een klein kereltje

MonsterStrength zei:
Joeri heeft mij verteld dat het om een Zwaard van 10kg zou gaan die je recht omhoog moet houden, ongeveer zoals deze foto:
[Link niet meer beschikbaar]

Bolwandelen is een afstand afleggen met een bol van de Balls of Strength, die je constant moet blijven vasthouden en zo ver mogelijk er mee lopen. Variant op de Husafeld stone.

Die cricifix is te doen, is mijn sterkste punt ;)
Maar met die bollen heb ik toch traumatische ervaringen :p :D
Wel goed dat die damn band er niet meer inzit :)

Is die auto echt 180 of zoals verleden jaar, toen zijden ze beginnen met 150 en ze begonnen uiteindelijk met 250 :)
Nou ja 25€ is mooi meegenomen ;)

squatbeast zei:
Bedankt Jongens

En sorry van de leesteken ik was aan het chatten en aan bellen tegelijk , terwijl ik dat berichtje typte.
Ik train 4 x op de week in de gym en 1 x of soms 2 x thuis event training voor de sterkste man , ik heb nu al bijna een pak aan matriaal thuis ligen om te trainen.
maandag : borst / triceps
dinsdag : rug / biceps
donderdag : schouders / voorarmen / buikspieren
vrijdag : benen / kuiten
zaterdag : eventtraining
dan doe ik ook nog 2 x cardio op de week van 20 min op de stepper ,waneer : als ik tijd heb na mijn andere oefening maar doe ze zeker al was het dat ik zondag moest komen om cardio alleen te doen.

Toch eigelijk een vrij bodybuild-achtig schema. Ik had verwacht dat het meer op een powerliftschema zou lijken. Ook als je naar die stats kijkt:eek:

mja veel strongman delen zo in. Zie het wel in de context, bv een shoulder workout kan zijn push press, wat dumbbell overhead presses, .... ;)

Terug
Naar boven