XXL Nutrition

Aankondiging Sterkste man "Voor rondes Van België 2011"

haha,filip loos ook actief op het forum zie :-)

Man,man,.. dan gebruikte al is een afkorting van u naam.:D

Het was toch de bedoeling om de sport groter te maken.
Daarom effe account aangemaakt, en als er iemand kennis wil maken uit de buurt, mag die altijd eens meerijden.

Dat: mensen denken: "wat ga ik komen doen bij Jimmy? Die overklast toch alles" ;) :p

dat lijkt alleen maar zo, in het echte leven is hij niet zo intimiderend hoor, eens je door de ruwe bolster kijkt zie je een zachte kastanje vanbinnen:p
(lol, ga volgende keer op mijn doos krijgen denk ik...let's bring it on!:o)

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Daarom effe account aangemaakt, en als er iemand kennis wil maken uit de buurt, mag die altijd eens meerijden.

welkom op dbb, mag ik u op voorhand waarschuwen voor de grote almachtige wijsheid van sommige keyboardwarriors alhier:D

Jimmy is idd gewoon zacht van binnen... mmm lekker hé voske... ge weet wel wat ik wil zeggen...:D

Jimmy juice :roflol:

Niks verdienen ?? Ik moet de 1ste powerlifting wedstrijd of Body building wedstrijd in België nog zien waar de atleten zoveel prijzen geld krijgen en iedereen natura prijzen ?? (Bij de NSMB dan toch)

De 1ste 5 a 6 hebben altijd iets bij ons. Ja voor de rest lukt dat nog niet. Maar dat is een rede te meer om wat meer je best te doen op competitie en harder te trainen en nadenken in off seizoen.

Mijn meening :

Weet je wat ik door heb dat er veel bang zijn van mij en een paar andere gasten. En zo de strijd al opgeven ( En ja sommige kunnen er ook niet aan doen dat ze genetisch bevooroordeeld zijn.) Of ze zijn bang voor afgang of dergelijke (bv ook het gele busje)
Of jongens die zich zelf neer trekken of het lef missen om het te proberen. Wat mij ook veel opvalt is dat er veel niet mogen van de powerlifting bonden of trainers. En ook alleen internationale powerlifting wedstrijden doen (rarara)
Power lifting is de Basis van onze sport, waar zijn die gasten bang voor ???
En ook een Berg Jaloersheid (De Himalaia is er niks tegen)
Veel Highland gamers hebben soms ook een grote mond, maar als je het vraagt, trekken ze zich terug of is het hun ding niet (50% is het zelfde als bij ons ???) Komaan gasten zeg !!!

Ik wijs niemand met de vinger of dergelijke (sommige mensen uit bepaalde takken ben ik zeer dankbaar voor hun lef en inzet), maar dit is wat ik opvang en hoor, hier en daar.
Dat zijn mijn punten en mijn opvattingen in België en vind dit spijtig.
In de gym of prive zijn het allemaal olympianen of super helden. Op sport en competitie vlak zie je geen 1 van deze personen en dat is de waarheid en triestig.
Daarom gaat de sport niet van de grond in België !!!

Vind persoonlijk dat jullie goed bezig zijn,maar een niet alledaagse sport heeft meer tijd nodig om te groeien dan elke andere sport.

En kompetitie doen is dan ook weer een drempel waar velen over vallen.
Zal een voorbeeldje geven over merchtem, denk dat hugo ongeveer 90 persoonlijke schema's schrijft alleen voor bench press. Als het dan clubkampioenschappen zijn doen er nog 35 mee. Daarvan zijn er zeker 30 die iets kunnen betekene op nationaal vlak! Als het belgische kampioenschappen zijn krygen de meeste diaree, ze moeten studeren,ze moeten op familiebezoek maw elke reden is goed om zich ni te moeten meten met andere die eventueel beter zijn!

Maar zou zeggen doe verder zoals jullie bezig zijn en het loopt wel los!
Misschien iets om te doen, maak een affiche met al jullie wedstrijden in het begin van het jaar stuur deze op naar alle clubs in belgie met de vraag of ze deze willen omhoog hangen in de gym! Mensen met intresse supporters of deelnemers gaan zo de sport ni uit het hoog verliezen!
En ja van de 100 zullen er waarschijnlijk wel 50 of meer in de vuilbak belanden maar die andere hangen dan toch wel omhoog he!

nice spamming fellers ;)

• Topic Starter Topic Starter
Jezus gasten, daar gaat onze rep :D

Waarom niet een rondvraag organiseren in gyms om te weten te komen wat de mensen weerhoudt om deel te nemen aan Sterkste Man wedstrijden. Hoe ze denken over Sterkste Man wedstrijden. Wat hen zou kunnen motiveren om er aan deel te nemen?

sorry maat:p
maar eens je wedstrijden doet is het gedaan met anoniem te zijn:p.
iedereen kent hier elkaar zowat.
tot dan;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja Bart lijkt me allemaal een goed idee, maar wie gaat die lijst samen stellen en verspreiden. En hoe gaan we die terug krijgen ??

Ik heb persoonlijk weining tijd (zelf trainen, Demo's, Sponsors, TV, organiseren, secretaris NSMB, en ik werk ook nog en heb 2 kideren. Dus er schiet niet veel over)

Maar als iemand anders zich er mee bezig houd en het plant, kunnen de grrote jongens wel meewerken aan deze demo's, rondvragingen en groeps sessie's.

Maar daar voor moeten wel eens samen zitten (met de bestuursleden en de voorzitter) En dan kan het pas in werking komen. Mensen die zich al voor deze taak willen opgeven dat mag en zeg u vrije dagen voor eens samen te komen.

Waarom zoveel moeite doen om mensen te zoeken. Atleten komen vanzelf als ze daar zin in hebben. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of ze willen meedoen. Toen ik voor de eerste keer een powerlifting-wedstrijd zag, dacht ik: "dit wil ik ook doen". Daarna zag ik een sterkste man wedstrijd en was meteen verkocht aan de sport. Je moet als individu zelf gedreven zijn om in deze wereld te komen. De gym's aflopen voor rondvraag is niet nodig. Via internet, tv en de kranten weet iedereen dat er in België een sterkste man federatie is.
Mensen die niet gedreven zijn houden het toch niet lang vol in welke sport dan ook.

veel weten niet dat het relatief eenvoudig is om te beginnen met sterkse man training. als ik de advertentie voor de NCC niet had gezien was het ook nooit in me opgekomen

Terug
Naar boven