- Waardering
- 113
Haha, niet aan gedacht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat: mensen denken: "wat ga ik komen doen bij Jimmy? Die overklast toch alles"![]()
![]()

)Man,man,.. dan gebruikte al is een afkorting van u naam.
Het was toch de bedoeling om de sport groter te maken.
Daarom effe account aangemaakt, en als er iemand kennis wil maken uit de buurt, mag die altijd eens meerijden.

Jimmy is idd gewoon zacht van binnen... mmm lekker hé voske... ge weet wel wat ik wil zeggen...![]()

and repeatNiks verdienen ?? Ik moet de 1ste powerlifting wedstrijd of Body building wedstrijd in België nog zien waar de atleten zoveel prijzen geld krijgen en iedereen natura prijzen ?? (Bij de NSMB dan toch)
De 1ste 5 a 6 hebben altijd iets bij ons. Ja voor de rest lukt dat nog niet. Maar dat is een rede te meer om wat meer je best te doen op competitie en harder te trainen en nadenken in off seizoen.
Mijn meening :
Weet je wat ik door heb dat er veel bang zijn van mij en een paar andere gasten. En zo de strijd al opgeven ( En ja sommige kunnen er ook niet aan doen dat ze genetisch bevooroordeeld zijn.) Of ze zijn bang voor afgang of dergelijke (bv ook het gele busje)
Of jongens die zich zelf neer trekken of het lef missen om het te proberen. Wat mij ook veel opvalt is dat er veel niet mogen van de powerlifting bonden of trainers. En ook alleen internationale powerlifting wedstrijden doen (rarara)
Power lifting is de Basis van onze sport, waar zijn die gasten bang voor
En ook een Berg Jaloersheid (De Himalaia is er niks tegen)
Veel Highland gamers hebben soms ook een grote mond, maar als je het vraagt, trekken ze zich terug of is het hun ding niet (50% is het zelfde als bij ons) Komaan gasten zeg !!!
Ik wijs niemand met de vinger of dergelijke (sommige mensen uit bepaalde takken ben ik zeer dankbaar voor hun lef en inzet), maar dit is wat ik opvang en hoor, hier en daar.
Dat zijn mijn punten en mijn opvattingen in België en vind dit spijtig.
In de gym of prive zijn het allemaal olympianen of super helden. Op sport en competitie vlak zie je geen 1 van deze personen en dat is de waarheid en triestig.
Daarom gaat de sport niet van de grond in België !!!
eens je door de ruwe bolster kijkt zie je een zachte kastanje vanbinnen![]()
Jimmy is idd gewoon zacht van binnen... mmm lekker hé voske... ge weet wel wat ik wil zeggen...![]()

komop cp, not your cup of tea?

sorry maatMan,man,.. dan gebruikte al is een afkorting van u naam.
Het was toch de bedoeling om de sport groter te maken.
Daarom effe account aangemaakt, en als er iemand kennis wil maken uit de buurt, mag die altijd eens meerijden.

.