MuscleMeat

sterksteman onderdelen logg

supercees

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
150kg
ik ga hier de vorderingen bij houden van onze onderdelen training van mij supercees en big bubba piet en lang en tall wesley

Hahah mooi ik ben de eerste hier..Wat doen we vanavond Cees?

• Topic Starter Topic Starter
yoke 300 kilo sprints
ik hoop dat jan de steen mee neemt van 140kg dan doen we stenen
laadrace voor cardio
wheel flip
lijkt me mooi maar we verandere toch altijd hahaha

Hahah precies..

Ik zie morgen wel wat het geworden is ;)

Weer een sterkse man log :D Leuk! Deze ga ik ook goed in de gaten houden.
Succes ;)

Leuk! Succes met trainen en met je log.:thumbup:

Succes ermee, train ze!

Gister onderdelen getraind met BIG BUBBA PIET en JAN REALDUTCHPOWER HAARING

yoke/20m sprints

opwarmen

100kgx20mx3
200kgx20mx2

het echte werk

300kgx20mx1
300kgx20mx1
300kgx20mx1
300kgx20mx1

en we gingen als een speer piet rond 11sec jan rond de 12sec en ik rond de 10sec

boom
70kgx6
90kgx6
110kgx3
120kgx1
130kgxfailed
6x100kg

piet en ik hadden het zelfde probleem onze rug was spanningsloos we hadden de dag ervoor zwaar gedeathlift en gesqaut dus we konden geen explosieve spanning opbouwen piet moest afhaken op de 120kg en ik op 130kg terwijl we zeker allebei 10kg meer kunnen bomen

jan ging heel goed hij vind de boom een rot oefening maar als hij zo doorgaat zit de 120 eraan te komen 3x3x90kg en daarna 2x95kg

100kg timbers op grip
jan 62sec makkelijk
piet 52sec
ik 36sec

nee het is niet mij oefening maar goed je kunt niet altijd de oefeningen doen waar je goed in ben

stones

jan en piet deden 3runs van 90-105-115-120-135kg
allemaal rond de 20sec
ik zelf deed 2runs rond de 30sec want ik was gesloopt nog van de training van de dag daarvoor maar we krijgen steeds meer lucht en kracht en daar doen we het allemaal voor
en de 145kg en de 160kg stenen komen eraan we wachten met smart

Laatst bewerkt:
Ja Kees het ging eigelijk best wel lekker, maar kan altijd beter he!

Ik sla vandaag maar een dag over en doe morgen upperbody/overhead, voel me eigen best wel door de mangel gehaald maat...haha.

Lekker No Nonsence topic erbij KNALLEN DUDE'S!!

Heb je geen problemen met de yokerace als je weinig spanning in je rug hebt dan? Ik kan me zo voorstellen dat 300kg in je nek niet echt lekker aanvoelt als je er ook nog eens mee moet lopen.

Met de yoke heb ik er minder last van, was ook een licht gewicht he en sprints. Eigelijk begint het pas bij 360...

360? Damn! Moeilijk om daar iets bij voor te stellen als je het nog nooit gedaan hebt. Geen idee of ik er zelfs maar beweging in zou krijgen.

je lichaam moet heel erg wennen aan die gewichten en je moet geen grote sprongen maken als je onderrug niet zo heel sterk is wat bij mij het geval was lijkt het net als of je na de yoke 5cm kleiner bent je hele ruggegraat word in elkaar gedrukt en nu dat ik met mijn maat piet train is deze een stuk sterker en heb je er minder last van maar geloof me bij de 360 ben ik ook 5cm kleiner

360? Damn! Moeilijk om daar iets bij voor te stellen als je het nog nooit gedaan hebt. Geen idee of ik er zelfs maar beweging in zou krijgen.

Op internatinonale wedstrijden is de yoke vaak 400kg en op de laatste Arnold was ie zelfs 500kg, we zijn dus nog beginners Viking!

ja 500kg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk als je hem kan lopen dan hoor je echt bij de top maar big bubba piet en ik gaan over 3 weken met 400KILO trainen en kijken hoe dat uitpakt anders word het nooit wat met ons
we houden jullie op de hoogte

Haha..Ik wil 400 best proberen!

Oh nee doen...lol

Terug
Naar boven