AndroidHealthClinic

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
vanmiddag rug biceps en buik met LANG and TALL
bent over rows
small roeien is goed voor het vrachtwagen trekken
latpully opborst

Biceps halter
dumbbells
hammeren

buik buik buik en nogeens buik

Morgen bovenlijf met BIG BUBBA PIET LANG and TALL WESLEY en REALDUTCHPOWER JANTJE

dat word weer een klein feestje

Komt Jan ook morgen dan Cees?

hij zou wat kijken of hij wat kon regelen

Ok zou wel leuk zijn als die er kan zijn morgen.

ik ben weer helemaal bij en heb zin om te knallen verzin jij ff wat leuks BIG PIET wat we allemaal gaan doen

Is goed Cees, denk dat morgen me laatste training is en dan een weekje rust, of volgende week 1 of 2 lichte trainingen om een beetje te rusten of "deloaden" met een mooi word.

Precies, en dan in het nieuwe jaar er weer met frisse tegenzin er tegen aan, haha!

Eigelijk Viking wil ik alleen maar doorgaan dat is me hart dat spreekt maar me verstand me hoofd dus zegt dat ik af en toe toch moet rusten en volgende week is daar een mooie week voor denk ik.

Dat denk ik ook. Ik wil ook altijd doorgaan maar ik heb nu een flinke griep te pakken en een lichte blessure aan mijn borst dus mijn lichaam dwingt me om mijn rust te pakken. Soort zelfbescherming denk ik dus dan maar LIGGEN, ETEN EN FEESTEN. Er zijn ergere dingen in het leven dacht ik zo!

Je word er alleen maar sterker van rust is progressie

Weekje rust zo af en toe is gewoon super, kom je ook weer mega gemotiveerd van terug. Kleine blessuretjes kunnen dan ook altijd weer ff helemaal herstellen.

Idd.

Ik zit er aan te denken om zaterdag nog 1 keer de 135kg op de boom te proberen ik kan het me eigelijk niet veroorloven om achter te blijven en het is de allerlaatste kans van dit jaar dan. Ik weet dat het niet echt doordacht is trainings gewijs gezien, maar **** it!, ik zie morgen wel.

Ik wil dus doen,

Boom, max single of triple.

Militairy strict press, 3x3.

One arm dumbbell press, 1 all out set met 45-50kg dumbel.

Incline small gripp bench press, 5x5.

French press, rep werk, bv 4x10.

Pushdowns, rep werk, bv 4x10.

Lichte pull downs, 4x10.

Veel werk maar we hebben daarna ook rust he..en een heleboel voedsel in het verschiet!!!

IF YOU SMELL WHAT SUPERCEES IS COOKING

super piet ik ga voor de triples

en jij doet gewoon ff 135kg ITS ALL IN THE HEAD

word een rommelige week voormij moet mijn bad kamer verbouwen dus ik doe misschein geen onderdelen maar probeer wel in de sportschool te trainen maar BIG BUBBA PIET LANG and TALL WESLEY en REALDUTCHPOWER JANTJE trainen wel gewoon ik hou hun vorderingen wel bij

Who's your Daaadddyyyy!!!!

hahah

Er is vandaag onder andere een yoke van 380kg gelopen!!.

Terug
Naar boven