MuscleMeat

StickySteeez 2k16

Gebruik dan een pwo voor je boute trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Mjaa, dat gaat ook echt niet helpen. Heb geen idee waarom die kut UB trainingen nu ineens zo slecht gaan. Tijdens de cut ging het nog beter. Binnenkort maar weer resetten denk ik. Begin van het jaar was m'n overhead press nog sterker dan dat deze nu is, hoe kut is dat dan wel niet.

tijd om te bulken
2yor8qp.jpg

• #2.105
Ja, doe ik ook. Maar ga niet als een bezetene vreten, dan kan 'k straks m'n pakken e.d. niet meer aan, en dat moeten we ook niet hebben. Zou ook nergens voor nodig moeten zijn imo, gewoon steady gainen en sterker worden. Dat heb ik sinds november gedaan, tot aan m'n cut en ben er wel van overtuigd dat dat de manier is voor mij.

Je hebt ook wel maarliefst twee hele mindere ub trainingen achter elkaar gehad

• #2.107
Mwaa, gaat al wel langer kut hoor. Die bench die ineens veel zwaarder voelt dan 4 weken geleden, het overhead werk wat maar niet op schiet. Maar je hebt gelijk, misschien niet te veel bij deze wat mindere trains stilstaan.

Niet teveel aan denken dat het kut gaat..
Gewoon focus en proberen te knallen!
Anders misschien ff weekje wat lichter trainen en erna weer volle sjars?
Naja, succes jonge! Gas erop

• #2.109
Niet teveel aan denken dat het kut gaat..
Gewoon focus en proberen te knallen!
Anders misschien ff weekje wat lichter trainen en erna weer volle sjars?
Naja, succes jonge! Gas erop
Ja, Maja die kut presses. Ga morgen toch maar gewoon trainen denk ik, smerig zwaar deadliften.

Je bent nu toch wel helemaal van die tricep/schouder/trap blessure af? Of is dat al een tijd helemaal weg.

• #2.111
Ja, dat is nu denk ik een een maand of 1,5 weg of zo. Zat vanmiddag even terug te lezen en eind februari ben ik gestopt met overhead werk en medio juli weer begonnen volgens mij.

Kan toch eigenlijk ook niet verwachten dat je constant vooruitgang boekt of dat uberhaubt de lifts elke training goed gaan?
Ik denk dat het mentale aspect ook een grote rol speelt.
Resetten zoals je zegt, als het kut blijft gaan, wellicht de beste keuze hier.

En gewoon vooral je aandacht focussen op de LB workouts.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

En als je zo lang gestopt bent met overhead werk kan je er ook eigenlijk niet veel van verwachten.

• #2.113
Kan toch eigenlijk ook niet verwachten dat je constant vooruitgang boekt of dat uberhaubt de lifts elke training goed gaan?
Ik denk dat het mentale aspect ook een grote rol speelt.
Resetten zoals je zegt, als het kut blijft gaan, wellicht de beste keuze hier.

En gewoon vooral je aandacht focussen op de LB workouts.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

En als je zo lang gestopt bent met overhead werk kan je er ook eigenlijk niet veel van verwachten.
Wut? Op dit niveau moet er juist nog constant progressie te boeken zijn. En ik wil niet een beetje op lb focussen, omdat ub kut gaat. Het moet gewoon allemaal in met steady pace omhoog gaan. Ben in ieder geval benieuwd naar de ub trainingen volgende week.

Wut? Op dit niveau moet er juist nog constant progressie te boeken zijn. En ik wil niet een beetje op lb focussen, omdat ub kut gaat. Het moet gewoon allemaal in met steady pace omhoog gaan. Ben in ieder geval benieuwd naar de ub trainingen volgende week.

Mjah ok idd als je precies je dieet en rust in orde hebt zou er in principe een constant stijgende lijn in moeten zitten.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Maar kan ook wel eens een kutweek hebben toch. Of training.

• #2.115
Betere train vandaag.

Ub1.

Bench: paused
20x20
20x20
5x60
5x80
3x90
3x95
3x95
3x95
3x95
3x95
10x80 touch n go

Beter

Chin ups:
8x
8x
8x

Even wat minder, om de ohp niet te vernken.

OHP:
10x20
5x40
3x50
3x62,5
3x62,5
3x62,5
3x62,5
3x62,5
6x50

Ook beter.

Lat pd: