- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter een pre workbout
Ja, Maja die kut presses. Ga morgen toch maar gewoon trainen denk ik, smerig zwaar deadliften.Niet teveel aan denken dat het kut gaat..
Gewoon focus en proberen te knallen!
Anders misschien ff weekje wat lichter trainen en erna weer volle sjars?
Naja, succes jonge! Gas erop
Wut? Op dit niveau moet er juist nog constant progressie te boeken zijn. En ik wil niet een beetje op lb focussen, omdat ub kut gaat. Het moet gewoon allemaal in met steady pace omhoog gaan. Ben in ieder geval benieuwd naar de ub trainingen volgende week.Kan toch eigenlijk ook niet verwachten dat je constant vooruitgang boekt of dat uberhaubt de lifts elke training goed gaan?
Ik denk dat het mentale aspect ook een grote rol speelt.
Resetten zoals je zegt, als het kut blijft gaan, wellicht de beste keuze hier.
En gewoon vooral je aandacht focussen op de LB workouts.
---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------
En als je zo lang gestopt bent met overhead werk kan je er ook eigenlijk niet veel van verwachten.
Wut? Op dit niveau moet er juist nog constant progressie te boeken zijn. En ik wil niet een beetje op lb focussen, omdat ub kut gaat. Het moet gewoon allemaal in met steady pace omhoog gaan. Ben in ieder geval benieuwd naar de ub trainingen volgende week.
Thx mane. Train voelde goed.goeie training weer. Sterke bench wel
goeie pompings aan het eind.
Heb k in juli nog gehad man. Lb gaat nog steeds lekker, lag meer aan t Cutten denk ik.
rusten doe je maar als je dood bent
verstuurd vanaf mijn nokia 3210