Krentebol
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oldskoolio, generatieverschil, man met de nokiacurl.rusten doe je maar als je dood bent
verstuurd vanaf mijn nokia 3210
Ja ging ook beter. In ieder geval alles gehaald wat ik wilde halen en zonder al te ziek te moeten grinden.Deze ub tren ziet er nice uit, stukken beter dan vorige week. Ging het voor je gevoel ook beter?
![]()
Dat feel wanneer je met 4 oefeningen 1,5 uur bezig bent en de met die 3 10 minuten of zo.
Mjaa, dat gaat ook echt niet helpen. Heb geen idee waarom die kut UB trainingen nu ineens zo slecht gaan. Tijdens de cut ging het nog beter. Binnenkort maar weer resetten denk ik. Begin van het jaar was m'n overhead press nog sterker dan dat deze nu is, hoe kut is dat dan wel niet.

Thanks man. Twijfelde eerst nog, maar voelde er nog wel wat in zitten.Gratz met die tweede (geslaagde) poging op de 120 bench, was echt net aan die eerste, groot gelijk om het nog een keer te proberen!
Thx!
Thanks!
Thx!
Zeker! Vrijdag ook diploma uitreiking dus gelijk in een keer gedaan. Zaterdag lekker op stap geweest.
Thx gozer!Gefeliciteerd man, echt goed gebenched
Prachtig verjaardagscadeau right there!
Brb waar blijf jij met je Bens?brb 120kg bench
brb kut training
brb slingshot gebruiken om stenen op sticks te schieten cuz mirin hard![]()