magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nog maar net begonnen met pp, vandaar. Die zal nog wel flink uitlopen heb ik het idee.ook sicke OHP. Lekkere UB pompings, leef de leef
Push press OHP verhouding is wel een beetje laag?
Thx mane.
Sterk dat je na een 220 pull nog een zware 3 x 3 kan doen.
Thanks boys. Had eigenlijk wel zwaarder willen gaan, maar denk dat ik daar lang van te voren maar eens een dag voor moet plannen. Voorlopig maar even niet meer maxxen op lb.Mooie serie deadlifts na je squats. Die 220 en de setjes met 195 zijn gewoon prima.
Intensiteit op de Squat mag nog omhoog!
160, maanden terug. Veel gesukkeld met die Squat. Geen idee wat er nu in. Bench heeft ook best lang rond de 110 gehangen en een paar maanden veel volume net onder de 100kg bracht me nu ook ineens een 120kg bench. Dus wie weet is mijn Squat ook wel wat vooruit gegaan.
Mwaa, voorlopig even geen Max dl meer denk ik. Werksetjes kosten al genoeg energie.Ach ja, jammer van die deadlifts, volgende x gewoon wel.
Lekker in stappen die squat opkrikken qua intensiteit, kan zeker nog wel wat bij.
Thx mane
Vorige week 5x3x190, elke week 5kg erbij. Afhankelijk van hoe ik me voel 3 of 5 sets.Nice man... baseer je die 3x3 na je 220DL ergens op een percentage? Of meer op het gevoel af?
Thx !
Pp2?Tijdje geleden dus dat je sq gemaxt hebt. Oh en je had natuurlijk last van je knie tijdje terug? Merk je veel verschil met pp2 en sleeves?
Vorige week 5x3x190, elke week 5kg erbij. Afhankelijk van hoe ik me voel 3 of 5 sets.
Thx !
Pp2?