Fitness Seller

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Hoi mariqu

Welkom mariqu
Ja snap je niet he
Jwz

Lb1.

Squat:
10x20
10x20
5x60
5x80
5x100
2x120
3x125
3x125
3x125
3x125
3x125
3x125
3x125

Deadlift: conventional
5x60
5x100
3x140 belt om
2x160
1x180
3x200
3x200
3x200
3x200
3x200 VPR. Hard ook allemaal. Alleen de pomp in mn quads is zo kut.

Deadlift: deficit, beltless
5x155
5x155
5x155

Hyper extensions:
20x bw
20x bw+10
20x bw+20

Leg raises:
20x
20x
20x

Lekker train.

sicke deadlift

Mirin hard

hard deadlift

sicke mirin

Een dikke VPR zitten en dan lopen te zeuren over de pomp... Tsja. Not sure what to say :(

goeie deadlift

Deadlifts gingen allemaal nog hard.

Niet resetten, gewoon liften

Oeh nice dl!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.188
Thx
Jij mier?
Een dikke VPR zitten en dan lopen te zeuren over de pomp... Tsja. Not sure what to say :(
Wel kut als je amper in startpositie kunt komen.
Thx!
Deadlifts gingen allemaal nog hard.

Niet resetten, gewoon liften
Dat be It mane
Thx!

moer je deadlift

Train je met pwo? Taurine al overwogen?

Stronk training bruh

pwo is voor homofielen

Lekkere dl man

Flinke train man ! Me jelly

hmja

nee

nou vooruit

heb je echt dmaa of geraniumwortel of een andere (verboden) adrenaline booster nodig om datgene te doen wat je het liefste doet? Heb je er zo weinig zin in dat je jezelf een stoot adrenaline toe moet dienen om naar de gym te gaan? Moet je dan niet gewoon lekker iets anders gaan doen?
En al die andere pre workouts die dat spul niet bevatten werken niet of nauwelijks, dan kun je dus net zo goed een bak sterke koffie of een cafeinepilletje nemen

preworkout is echt de grootste geldklopperij in de supp branche die je je maar kan bedenken

ik ga gans loco van cafeine pillen man, daarvan sta ik op trippen en kan ik niet meer trainen. lijkt net alsof mijn hoofd ontploft en ik concentratie stoornis heb

srs

pwo geeft me gwoon energie

heb je echt dmaa of geraniumwortel of een andere (verboden) adrenaline booster nodig om datgene te doen wat je het liefste doet? Heb je er zo weinig zin in dat je jezelf een stoot adrenaline toe moet dienen om naar de gym te gaan? Moet je dan niet gewoon lekker iets anders gaan doen?
En al die andere pre workouts die dat spul niet bevatten werken niet of nauwelijks, dan kun je dus net zo goed een bak sterke koffie of een cafeinepilletje nemen

lol goede argumentatie. Je "vergeet" de bewezen effectiviteit van supps die in vrijwel elke pwo te vinden zijn. Combineer dat met luiheid en je koopt een pwo. En daarnaast traint een pwo gewoon fijn, dat wil niet zeggen dat mensen die af en toe met een pwo trainen zonder pwo geen plezier hebben in het trainen.

lol goede argumentatie. Je "vergeet" de bewezen effectiviteit van supps die in vrijwel elke pwo te vinden zijn. Combineer dat met luiheid en je koopt een pwo. En daarnaast traint een pwo gewoon fijn, dat wil niet zeggen dat mensen die af en toe met een pwo trainen zonder pwo geen plezier hebben in het trainen.

lol goede argumentatie.
Vrijwel alle overige ingrediënten doen weinig tot niets. Enige wat je dan nog over houdt is cafeine/taurine en creatine.
Die kun je makkelijk zelf supplementeren en dan ben je tien keer goedkoper uit.
En doet niets af aan mijn opmerking, als je geen zin hebt om te gaan trainen moet je t gewoon lekker niet doen joh

Terug
Naar boven