AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

goeie squatters

Hoe breed sta je bij de sumo's? Goed bezig maat

Goede squat

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
Nice dat die squats eindelijk lekker gaan!

Yep. De crew vond ze er ook mooi uit zien, of althans, niet lelijk. Dus dat is vooral een goed teken. Moet nog even zien hoelang ik doorga met 7x3. Ga 150 denk ik nog wel proberen en daarna over op 5x3.

Thx mate.

Hoe breed sta je bij de sumo's? Goed bezig maat

Tja, ongeveer 5 cm tussen m'n voet en de binnenste schijf. Schenen net voorbij de ringen, misschien upload ik vandaag nog wel een filmpje.

Thx mate.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

#Bench press: paused
100 x 5 x 5

#Strict press
55 x 6 x 3

#Squat (beltless)
110 x 5 x 3

#Chin up
BW x 7 x 3

#Bench press: touch and go, close grip
80 x 8 x 3

#Hammer curl
20 x 10 x 3

#Tricep pushdown
20 x 15 x 3

#EZ Curl
37 x 10 x 3

Goeie training. Had eigenlijk 7x3x100 op de planning, maar het ging nog zo hard dat ik misschien nog wel even door ga bouwen met 5'jes. Kon niet bijzonder goed archen door een wond op m'n rug, dus daar zit nog wat winst. Voorderest weer flink doorgepompt (laatste 5 oefeningen in 20 minuten of zo).

• #2.625
#Bench press: paused, medium
110 x 3 x 2
100 x 5 x 3

#Log
80
80 x 2 x 5

#Chin up
BW x 5
BW+12.5 x 5 x 3

#Lat pulldown: close grip
40 x 15
60 x 15 x 3

#EZ Curl
27 x 15 x 3

#Bench press: paused, medium
60 x 10
100
115
125

Lekkere training. Op 't einde gemaxt omdat we met z'n allen besloten het schema over boord te gooien. Op zich wel prima, een +5kg PR op 't einde van de training. Zou dus wel een 130 of zo in moeten zitten. Noem die 'close grip' vanaf nu wel 'medium grip' omdat ik voor tricep isolatie echt close grip ga doen. Morgen beetje SSB buigen en veel sumo DL.

hoe breed sta je met de benen bij die lat pulldown

• #2.627
125

PR als accessory, is dit dan misschien het PHM geheim?

wie was gewoon bij de lift erbij zetten dat je bench PR had, dat valt me anders toch niet op

proficiat

• #2.631
Danku

6.2

#Sumo deadlift (beltless)
170 x 3 x 5

#Sumo deadlift
170 x 3 x 5  

#Stiff legged deadlift (beltless)
180 x 3 x 3  

#Strict press
60 x 5 x 5  

Goeie training. Veel sumo, om techniek te oefenen. Geen squats/bench vandaag. Heb een wond op m'n rug die nu eindelijk een beetje dichtgaat, dus die wil ik even laten genezen. Moet nog even zien hoe die er maandag bijstaat, anders misschien squats even verplaatsen. Verder ging alles hard. Volgende week maandag 5x3x175 sumo.

Gewoon even een dikke bench single aan het einde van je training, klasse.

• #2.635
#Squat
150 x 3 x 7

#Sumo deadlift (beltless)
175 x 3 x 5

#Deadlift: beltless
180 x 3
205 x 3
215 x 2
180 x 3

#Plate pinch (2 handen, in kg / sec / sets)
40 x 30 x 3

Lekkere training wel weer. Squats gingen harder dan/even hard als de 145 van vorige week. Dikke prima dus. Helaas is die wond op m'n rug wel weer open, dus dat schiet niet echt op. Heb m'n SSB vandaag overgeslagen, die doe ik dan morgen in plaats van normale backsquat. Deadlift gaat aardig, moet nog wel echt aan die techniek werken. Beltless deadlifts gingen echt nog hard, volgende week 3x180, 3x200 en 3x210, wel prima opbouw met voldoende volume.

Nette deads :D

• #2.637
Dankjewel. Ga maar eens een tijdje beltless conventional doen, wie weet wordt t nog wat. Inb4 260 beltless.

Wat gebeurde er eigenlijk bij die pinch? Leek wel alsof je ergens onmin last van had na de set.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Squats zagen er prima uit trouwens [emoji106]

hnnng harde squat

Terug
Naar boven