XXL Nutrition

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
omdat ik niet mijn plan ga aanpassen na één mindere training, k had vandaag eigenlijk 145 x 5 x 3 moeten doen, maar geen zin in lelijke repperts

vooralsnog geen reden om te stoppen met cutten

hoe lang blijf je nog cutten / heb je een doel qua gewicht of bf?

omdat ik niet mijn plan ga aanpassen na één mindere training, k had vandaag eigenlijk 145 x 5 x 3 moeten doen, maar geen zin in lelijke repperts

vooralsnog geen reden om te stoppen met cutten

Ik snap sowieso niet waarom je zou cutten met 100kg aan 1.90. Aan je avatar te zien ben je ook helemaal niet zo fatsig

• #2.824
kut dbb met die kut dubbelposts

---

ik cut ook niet omdat ik mezelf vadsig vind of zo, maar er kwamen de laatste tijd wel kilo's bij en m'n lifts gingen niet echt omhoog, dus vandaar

daarnaast train ik momenteel maar 3x per week en dat vind ik persoonlijk nogal weinig om fatsoenlijk volume te kunnen draaien (ook op assistance e.d.), dus al met al dacht ik dat dit wel een goed moment was om een korte cut in te zetten, max 2/3 maanden of zo

Laatst bewerkt:
  • #2.825
#Squat
140 x 3 x 5

#Bench press: touch and go, close grip
105 x 5
105 x 3 x 2

#Lat pulldown: wide grip
60 x 12 x 3

#DB shoulder press
24 x 8 x 3

#Hammer curl
24 x 6 x 3

Gisteren ziek geweest, niet veel gegeten, vandaag wel beter maar nog niet top. Kut training ook verder.

Op hoeveel % sta je nu ongeveer?
Af een toe een korte cut inlassen is zeker niet verkeerd hoor, zeker als enkel je bodyweight stijgt.

leef de shredder leef

• #2.828
Hopelijk knap je vandaag verder op..
Die training maar even vergeten :).

• #2.830
#Bench press: paused, medium
102.5 x 3 x 5

#DB bench press
30 x 10 x 3

#Lat pulldown: close grip
60 x 15 x 3

#Romanian deadlift (beltless)
60 x 10 x 3

#Hyper extensions
BW x 20 x 3

Nouuuu, fuckedup 'g. Vanmorgen wakker geworden met gruwelijk veel pijn aan m'n hamstring, ook een blauwe plek op die spot. Dus maar even niet gesquat en er een pomptrenning van gemaakt.

Dat klinkt niet goed.

• #2.832
Niet echt nee, gisteren echt met enorm veel pijn naar bed gegaan (niet wanneer ik m'n been strek, maar juist wanneer bijvoorbeeld m'n hak naar m'n bil probeer te krijgen, heel vreemd). Anyways, toen ik vanmorgen wakker werd leek het wel een stuk minder, dus wie weet.

Hopelijk trekt het niet door naar je bil/onderrug?

Naar de Fysio en meteen stoppen met belasten, hoe meer je nu doet hoe langer je ermee zit.

• #2.835
Hopelijk trekt het niet door naar je bil/onderrug?

Naar de Fysio en meteen stoppen met belasten, hoe meer je nu doet hoe langer je ermee zit.

Lijkt helemaal over, heel vaag. Hou het iig even in de gaten.

#Bench press: touch and go, wide grip
87.5 x 8 x 3

#DB row (l+r)
15 x 45
12 x 50
10 x 55
8 x 60

#DB shoulder press
24 x 8 x 3

#Lat pulldown: wide grip
65 x 8 x 3

#Bench press: touch and go, close grip
80 x 10 x 2

#Hammer curl
24 x 6 x 2

Hamstring lijkt helemaal over, volgende week weer eens voorzichtig buigen. Verder beetje gepompt. Volgende week kcals nog eens een beetje verlagen, gewicht stagneerd namelijk.

blauwe plek is normaal wel spierscheurtje , pas op

mirin db rows

• #2.838
begin die studie feels ook te krijgen. Doen wat belangrijk is kleurling. Doe het voor het papiertje

• #2.840
#Squat
130 x 6 x 3

#Deadlift
185 x 3 x 3

#Bench press: touch and go, wide grip
90 x 8 x 3

#Lat pulldown: close grip
70 x 12 x 3

#Spoto press
60 x 15 x 3