- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is dat mijn schuld...ik heb hem geadviseerd niet met deads te beginnen als daarna de rest van je training en met name BOR's voor geen meter meer gaan. Kwestie van prioriteiten stellen denk

Volgens mij is dat mijn schuld...ik heb hem geadviseerd niet met deads te beginnen als daarna de rest van je training en met name BOR's voor geen meter meer gaan. Kwestie van prioriteiten stellen denk![]()
. Denk ook dat BOR een betere massabouwer is dan de deadlift.Volgens mij is dat mijn schuld...ik heb hem geadviseerd niet met deads te beginnen als daarna de rest van je training en met name BOR's voor geen meter meer gaan. Kwestie van prioriteiten stellen denk![]()

Exact. Denk ook dat BOR een betere massabouwer is dan de deadlift.
.
.Je moet het ook eerst koken..dat eet makkelijkerGa volgende week al voeding aanpassen, 'k vind 150gr droge rijst echt te ****ing veel. 50gr rijst er af, 50gr

Keertje proberen. Had al lang geen db flat gedaan, dus was benieuwd.
Training ziet er goed uit gozer! Mooi volume met mooie gewichten op die presses!![]()
Wat meer carbs aan t begin van de dag en vanaf daar taperen lijkt me alleen maar beter ook.
Ziet er prima uit. Wat je evt. kunt doen is 10-20g whey van de 4e meal verplaatsen en toevoegen aan je kwark. Beetje whey en water in de kwark en goed mengen, vind ik een stuk lekkerder dan kwark alleen.
-D
heftige training!Sterke leg press! Kuiten en benen ga je morgen wel goed voelen . Voeding gaat ook goed
keep up the good work.
Wel oppassen met je knieën he