peanutbutterjoe
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere dumbbell presses man, en inderdaad ook ik zeg weighted dipssss! heerlijk voor je borst moet ik zeggen
Prima training! Ik denk dat drie oefeningen voor je borst genoeg is als je daar diep genoeg op gaat!
Ziet er allemaal weer goed uit hier!
Zelf maak ik borst eigenlijk standaard af met cables (staande cable fly's, crossovers (low of high pull), cable fly's met bankje (incline/flat))
Je squat gaat lekker man, maak je mooie vorderingen mee. En lekker gepompt kerel, heb vanochtend ook armen wat opgepompt. Alleen niet zo uitgebreid als jou![]()
Ziet er goed uit! Waarom heb je CGBP in de smith gedaan?
Thx hee! Squat gaat wel aardig inderdaad, hoop dat het nog ff aanhoud.
Thanks! CGBP in de smith omdat ik daar wat meer triceps voel vergeleken met losse bar. Hier hoeven m´n schouders veel minder te corrigeren. En tevens vind ik het chill om af en toe eens wat te switchen :d.
Btw, kreeg vandaag een opmerking of ik nog steeds aan het cutten was, want kennelijk begin ik er steeds leaner uit te zien. Viel me zelf ook al op, maar kon het eigenlijk niet direct geloven. Kben nu een goeie week of 5/6 bezig met bulken (althans, 3 weken echt boven onderhoud) en ben een kilo'tje of 2,5 - 3 aangekomen. Alle lijnen blijven vrij goed zichtbaar, aders blijven ook allemaal goed te zien (en op m'n armen komen er nieuwe bij ;p).
Dus gaat wel lekker denk ik zo.

Mooie armen training gozer!
Lekker de wok leeggegeten gisteren?![]()
Dat vind ik ook altijd fijn als ik dat kan zeggen

Dat vind ik ook altijd fijn als ik dat kan zeggen
Sterke OHP trouwens!![]()
Lekkere trainingen, je rug ook flink op zijn donder gegeven man. Nice!
!Thanks bro! Zeker!
Vandaag rustdagje, lekker, geen moer gedaan ook behalve wat schoolwerk.
Zometeen eens een pakkie musclemeat kippa proberen!