XXL Nutrition

StickySteeez 2k16

Mooie training man!:thumbs:

Laag volume op deads is wel lekkerder als hoog IMO. Of althans..het is 'makkelijker'...

• Topic Starter Topic Starter
Gaat goed met je kracht, keep it up :thumb:

Yeah, gaat zeker goed. Moet wel op blijven letten dat ik zo nu en dan m'n carbs wat verhoog.

Netjes man, 3x3 gaat je goed af.

Zekurr!

Laag volume op deads is wel lekkerder als hoog IMO. Of althans..het is 'makkelijker'...

Jaa is misschien wel zo, zeker qua progressie. Doe wel 1x per week high reps (10) deadliften, lekker afzien.

je gaat echt als speer vooruit, Sterke deadlifts misschien 137,5kg/140kg 3x3?

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

true true XD Soms begin je met laag gewicht op tewarmen 10/12 reps denk je pff zit er echt niet in vandaag... dan breek je als nog pr op zwaardere lifts

Hogere reps vind ik toch mentaal zwaarder

volgende week gewoon 3x3x140 man, laatste paar weken van '13 ff keihard afsluiten

Zal wel een lekkere pomp hebben gehad in je onderrug? :)

Denk jij dat 140 nog met mmc op je onderrug gaat lukken of ben je bang dat je ook met je glutes, hamstrings, quads, lats etc gaat trekken? Want dan kunnen we t allemaal wel natuurlijk. Ik zou voor de zekerheid gewoon 30 kilo er af halen.

Denk jij dat 140 nog met mmc op je onderrug gaat lukken of ben je bang dat je ook met je glutes, hamstrings, quads, lats etc gaat trekken? Want dan kunnen we t allemaal wel natuurlijk. Ik zou voor de zekerheid gewoon 30 kilo er af halen.
Succesfull :trollface:

:mad:
Conventionele deads zijn dan weer een totaal ander verhaal...voor SLDL's...zie mijn log:rolleyes:

Bij het deadliften altijd luisten naar die oude Ronnie kolenman uut Seroos
0556f987ed8f1fdf82039b52c908deff63db2287a2a775e55505e098f83cb0c9.jpg

Bullshit.
Je linkt het niet hebben van die zogenaamde mmc van je aan bad form en minder ROM of wat dan ook. Het een heeft niets met het ander te maken. Als er nu een groep krachtsporters is die juist enorm bezig zijn met juiste techniek en full ROM, dan zijn het wel powerlifters. Die moeten tenslotte op een wedstrijd een goedgekeurde beurt neerzetten en daarnaast ook nog langer dan vandaag meegaan.
Fyi: die mmc van je bestaat voor iedereen, als je spieren niet vanuit je hersenen zouden worden aangestuurd zou t lastig leven zijn namelijk. Daar heb je geen extra focus of concentratie voor nodig, dat gaat vanzelf al, tenzij je een hersenaandoening of beschadiging in je ruggenmerg hebt oid. Wat je waarschijnlijk bedoelt is focussen op techniek en juiste uitvoering, wat niet zozeer een zaak van t moment zelf is maar een eeuwigdurend proces van verbetering en aanpassing. En dus niets heeft te maken met die zogenaamde mmc van je.

Bullshit.
Je linkt het niet hebben van die zogenaamde mmc van je aan bad form en minder ROM of wat dan ook. Het een heeft niets met het ander te maken. Als er nu een groep krachtsporters is die juist enorm bezig zijn met juiste techniek en full ROM, dan zijn het wel powerlifters. Die moeten tenslotte op een wedstrijd een goedgekeurde beurt neerzetten en daarnaast ook nog langer dan vandaag meegaan.
Fyi: die mmc van je bestaat voor iedereen, als je spieren niet vanuit je hersenen zouden worden aangestuurd zou t lastig leven zijn namelijk. Daar heb je geen extra focus of concentratie voor nodig, dat gaat vanzelf al, tenzij je een hersenaandoening of beschadiging in je ruggenmerg hebt oid. Wat je waarschijnlijk bedoelt is focussen op techniek en juiste uitvoering, wat niet zozeer een zaak van t moment zelf is maar een eeuwigdurend proces van verbetering en aanpassing. En dus niets heeft te maken met die zogenaamde mmc van je.
Ik klaag ook niet over de powerlifters...meer over de gemiddelde fitnessboy waarbij gewicht > uitvoering.. ;) (Althans dat zie ik vaak..)

Maar begrijp je punt en misschien moet ik ook maar accepteren dat ik gewoon slap ben..en nooit heel sterk ga worden..:o

De beer van strooskerke beest er op los zo te lezen.

Die side raises voor je inclines en cgbp, beperken die je niet?

De beer van strooskerke beest er op los zo te lezen.

Die side raises voor je inclines en cgbp, beperken die je niet?

Was meer om wat tijd te besparen. Expres niet te zwaar gedaan.

Vandaag UB2.

5 minuten fietsen (bar was bezet)

Dynamisch opwarmen

OHP:
10x20
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

Benchpress:
10x20
10x50
10x60
10x60
10x60
10x60 - ver weg van failure

Incline Benchpress:
10x20
6x50
6x50
6x50
6x50 - opeens helemaal leeg, kwam ook door een bankje/rack combinatie die niet ideaal is.

BOR:
5x60
8x65
8x62,5
8x62,5
8x62,5 - prima

WG PD:
12x60
12x60
12x60
12x60 - weer heel ander gewicht als bij PHM, maar damn, deze ging echt lekker, onderarmen stonden ook goed in brand.

Facepulls:
15x25
15x25
15x25
15x25

BB curl:
12x30
12x30
10x30
10x30

Lekkere train, weinig speciaals, verder werken aan die OHP en schoudermobiliteit.

Zoals je zelf al aangaf een prima training, maar verder niks speciaals!

Bijna weekend:thumbs:

Zoals je zelf al aangaf een prima training, maar verder niks speciaals!

Bijna weekend:thumbs:

Lekker volume, volgende week weer hoger op OHP.

Vrijdag & Zaterdag naar A'dam geweest met le GF, was erg chill, voeding was wel om te huilen natuurlijk. Vandaag weer beetje beter, vanaf morgen weer 100% strak.

Vandaag getrained, niet veel, maar wel ff lekker aan techniek gewerkt.

Squats:
10x20
5x40
8x60
-- wat opmerkingen van tymen wat betreft techniek;
5x40
5x60
5x70
5x80
5x90
5x95
3x100
3x100
3x100 - VPR

Deadlift:
5x60
5x80
10x100
10x100
10x100
10x100 - volgende week 105

GHR:
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw

Geen 100% correcte GHR's, maar dat gaan we er wel in krijgen.

Farmer walks:
40m (toch vito?) x 60kg
40m x 60kg

Tevreden op zich, morgen UB.

Laatst bewerkt:
Netjes bro :thumb:

40m, de hal is 20m lang.

Nette squats, wat is je 1rm max?

4x10x100 is netjes man. Powerhouse pomphouse.

Leuk dat je naar amsterdam bent geweest met haar, vind amsterdam zelf een hele toffe stad.

Terug
Naar boven