AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

Mooi werk stickerttt. Ik sta nu met een gasmasker achter het fornuis te koken, scheelt toch weer wat kcal door de dampende fatties die ik anders inadem. Alluz voor du shape.

Die GHR's zijn taai maar hielpen bij mij echt goed voor dl. Deed ze wel altijd met hielen onder iets geklemd weges gebrek aan ghr machine.

• Topic Starter Topic Starter
Re: StickySteeez gettin' it done!

Mooi werk stickerttt. Ik sta nu met een gasmasker achter het fornuis te koken, scheelt toch weer wat kcal door de dampende fatties die ik anders inadem. Alluz voor du shape.

Die GHR's zijn taai maar hielpen bij mij echt goed voor dl. Deed ze wel altijd met hielen onder iets geklemd weges gebrek aan ghr machine.

Hahaha fatties inademen xd.

K vind deze ghr echt wel chill om te doen. Gaat ook elke keer weer beter. Alles voor een heavy ass deadlift. Halverwege volgend jaar moet k toch al wel de 200 aan kunnen tikken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Training van vanmiddag, beetje futloos, k*t geslapen ook.

OHP:
10x20
5x40
5x50
4x57,5
3x57,5
3x57,5
3x57,5
3x57,5 - VPR. Volgende week 5x3x60.

BOR:
8x60
8x70
8x70
8x70
8x70
8x70

Benchpress:
15x20
5x60
5x60
8x72,5
8x72,5
8x72,5
8x72,5 - VPR.

T-BAR row:
10x50
8x60
8x65
8x65
8x65 - volgende week 4x8x65

BB curl:
8x25
8x35
8x35
8x35 - genoeg ervan.

CGBP en Facepulls niet gedaan, had afgesproken beetje optijd terug te zijn. Haal die een andere keer wel weer in.

sterke rows en presses kerel!

Ik voel me nu al 5 dagen futloos.... Heb het gevoel dat ik alles kwijt ben wat ik heb opgebouwd haha

Laatst bewerkt:
Goeie train.

Dynamisch opwarmen.

Deficit deadlift (1ste keer)
10x60
5x80
5x100
5x120
5x130
5x130
5x130
5x130
5x130 - lekker

Squat, op techniek:
10x20
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Gaan steeds beter.

Ghr:
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw

Gaan ook bijna met 100% goeie form.

Nog een plank tussendoor, met een keg en een bench.

Sledpulls

100KG 20m vooruit + 20m achteruit
140KG 20m vooruit + 20m achteruit
180KG 20m vooruit + 20m achteruit
205KG 20m vooruit + 20m achteruit

Eerste keer dat k dit doe, kapotgaan op een heel ander niveau.

Zondag events.

Laatst bewerkt:
Intens
Zal t filmpje zo ff posten als ie klaar is

Sterke OHP, en voor de eerste keer deficit deadlift heb je het nog relatief zwaar gedaan. Netjes!

Op 't einde van m'n run donder ik ook bijna in elkaar :roflol:

Geen wonder die gains als je op zo'n plek traint.
Lijkt me echt sick man, sfeer lijkt me ook veel beter dan in de gym als je zo met een paar maten traint. Jelly.

Geen wonder die gains als je op zo'n plek traint.
Lijkt me echt sick man, sfeer lijkt me ook veel beter dan in de gym als je zo met een paar maten traint. Jelly.

Naja, je moet nog steeds goed eten, trainen en rusten hoor. Maar als het moment daar is, wordt je wel door de zware momenten heengetrokken. Heeft mij in ieder geval al veel gebracht, sowieso op gebied van motivatie en kennis, maar ook zeker op doorzettingsvermogen.

Naja, je moet nog steeds goed eten, trainen en rusten hoor. Maar als het moment daar is, wordt je wel door de zware momenten heengetrokken. Heeft mij in ieder geval al veel gebracht, sowieso op gebied van motivatie en kennis, maar ook zeker op doorzettingsvermogen.

Vooral dat laatste kan veel helpen.
Train zelf altijd alleen maar als er een keer een goede vriend van me meegaat, knal ik er sowieso een PR uit.
En dat gevoel dat je toch meer op je gemak bent omdat iedereen om je heen dezelfde mind state heeft en niet echt aan de rest hoeft te denken zoals in een gym, qua lawaai e.d.
Gewoon ziek :D

Nice decifit deadlift, zijn mooie gewichten.

Vooral dat laatste kan veel helpen.
Train zelf altijd alleen maar als er een keer een goede vriend van me meegaat, knal ik er sowieso een PR uit.
En dat gevoel dat je toch meer op je gemak bent omdat iedereen om je heen dezelfde mind state heeft en niet echt aan de rest hoeft te denken zoals in een gym, qua lawaai e.d.
Gewoon ziek :D

Das zeker goed, zeker vergeleken bij mn oude gym.

Nice decifit deadlift, zijn mooie gewichten.

Mjaa op zich, voelde wel veel te licht aan hoor. Maar ook met deze rustig opbouwen.

Goede hardcore locatie om te trainen, ziet er goed uit man. En dikke ruimte voor loop onderdelen

Hier nog wat voor je bulk

Tof filmpje! Brute trainingslocatie ook, beter dan die mainstream shit waar ik train. :sd:

Wow much cooking
such cookies

so eating

Goede hardcore locatie om te trainen, ziet er goed uit man. En dikke ruimte voor loop onderdelen

Zeker!

Hier nog wat voor je bulk

So doge

Tof filmpje! Brute trainingslocatie ook, beter dan die mainstream shit waar ik train. :sd:

Prima plek idd, ging aardig stuk in dat filmpje

Wow much cooking
such cookies

so eating

Much avatar so nice

Terug
Naar boven