AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Nee het is allebei gebiedende wijs. Vervang de werkwoorden maar eens door anderen.

Hef gewicht, ontvang gains.

Hierbij claim ik ook meteen copyright voor de uitspraak "hef gewicht, ontvang gains"®

Ik twijfel nog steeds

Nette OHP man, we blijven redelijk aan elkaar gewaagd op push kracht :o
Begin nu met BP in te lopen, terwijl jij met MP mij voorbij gaat, blijf achter de feiten aanlopen hier :roflol:

Je wort echt breedt :(

Dit is m'n lichte benchdag he ;p

Thx

zeg dan gewoon lift weight, become breed

zijn we van t gezeik af

Ja das m'n tweede sport man

Ja i know ;)
Bij je 1RM kom ik wel in de buurt, alleen je 3-reppers van 100kg kloppen me :p
MP ligt gelijk, alhoewel ik hem al een paar weken niet meer gedaan heb.

Succes met leren :thumbs:

Jammer van je eerste werkset van je OHP. Shit happens.
Zaad dodende vakken zo te lezen :o, wat studeer je?

• #1.104
Vandaag jack shit gedaan: pa jarig dus wilde niet te lang.

Dynamisch opgewarmd.

Squat:
10X20
5X60
5X80
5X5X100

Hup naar huis.

Gefeliciteerd met je pa! Doe em de groeten van DBB.

Belt al binnen?

• #1.107
Zeker ja! Had alleen gister geen tijd om pm te sturen. Is goed aangekomen man, ziet er nog top uit ook.

• #1.108
Wel lekkere train gezet vandaag, beetje rustig aan nog met m'n rug, doet nog steeds een beetje raar.

Dynamisch opgewarmd.

Bench paused:
20x20
5x60
5x70
3x80
5x5x85 VPR

BOR:
4x8x60 beetje rustig aan

CG Bench:
10x20
5x60
5x5x82,5 VPR easy as phuck

Pushpress:
5x20
1x60
1x60 - steekjes in m'n linker tricep, bij 't laten neerkomen van de bar. Lijkt er steeds meer op dat ik, wanneer m'n triceps al vermoeid zijn, weinig overhead werk meer kan doen.

T-BAR (superset met rear delt flyes):
4x8x50 ook nog rustig

Rear delt flyes:
4x10x5

Wel prima zo, donderdag rug weer wat zwaarder pakken en volgende week weer volle bak.

Ben wel blij met die bench, gaat echt zo chill vooruit de laatste tijd (naja, maanden).

Overall ook wel tevreden, best wat PR's gezet en het gaat gewoon lekker.

Laatst bewerkt:
Je gaat hard, young padawan

Prima training man! Niet zo'n rare veronderstelling dat de (lange kop?) triceps vermoeid is na paused werk én CGBP met 10 setjes?

Voor de rest gaat het gewoon lekker inderdaad sinds ik hier kijk! :thumb:

Waar heb je last van met je rug?
Ziet er prima uit verder.

• #1.112

thx brah, gaat lekker idd

Prima training man! Niet zo'n rare veronderstelling dat de (lange kop?) triceps vermoeid is na paused werk én CGBP met 10 setjes?

Voor de rest gaat het gewoon lekker inderdaad sinds ik hier kijk! :thumb:

Naja, 't zou toch geen pijn moeten doen lijkt me? En ook alleen bij het neerdalen van de bar. Maar goed, a.s. donderdag gewoon weer MP, en dan kijk ik wel ff wat ik nog met die PP doe.

Thx verder!

Waar heb je last van met je rug?
Ziet er prima uit verder.

wslnpt.png

Daar ongeveer, maar kan ook wat hoger zijn nog, verplaatst ook wel een beetje lijkt 't. Is in ieder geval al wel minder geworden, hoop dat 't gewoon volgende week helemaal weg is.

Plaatje is van m'n eigen rug overigens.

is dat je achtertorso

je mag je zwevende rib wel eens wat meer gaan trainen, volgens mij loopt ie achter

Ik heb bij mezelf gemerkt dat bij veel press en overhead werk mijn lange kop vd triceps snel wordt overbelast, wat zijn uit in een harde spierbuik en een beetje pijnlijk.

Ik heb daar door het volume iets omlaag geschroefd en hij is er mooier en groter op geworden de afgelopen twee maanden. Ik zat dus voorheen net over mijn grens. Ook al voelde dat qua volume niet zo ;)

• #1.115
is dat je achtertorso

je mag je zwevende rib wel eens wat meer gaan trainen, volgens mij loopt ie achter

gaan we daar maar eens aan werken he, beetje confusen morgen

Ik heb bij mezelf gemerkt dat bij veel press en overhead werk mijn lange kop vd triceps snel wordt overbelast, wat zijn uit in een harde spierbuik en een beetje pijnlijk.

Ik heb daar door het volume iets omlaag geschroefd en hij is er mooier en groter op geworden de afgelopen twee maanden. Ik zat dus voorheen net over mijn grens. Ook al voelde dat qua volume niet zo ;)

Misschien is dat het bij mij ook wel, zou goed kunnen, 10 sets in de +80% van m'n 1rm is natuurlijk wel vrij zwaar voor die triceps. Misschien pushpress er maar uit laten voorlopig en er weer in gooien wanneer m'n MP vastloop (volgende week dus :roflol:).

Misschien moet je wat meer pushdowns doen, zoals elke training

Denk je ook te weten waardoor het komt, de pijn in je rug?

• #1.118
  • #1.119
Lb1.

Dl:
2X5X60
2X5X100
3X140
5X3X165 vpr

Frontsquat:
10X20
5X60
5X5X70 vpr

Ghr:
4X8xBW gaat steeds beter

SL dl:
10X60
8X70
6X80
6X90
2X6X100 vpr

Ging wel goed kapot, maar goeie oefening.

Ook nog 3 uur broscience aangehoord, een pr wat ik nooit meer hoop te verbreken.

Laatst bewerkt:
Je hebt mij geïnspireerd om serieus te gaan overwegen om op de één of andere manier stiff legged deadlifts in mijn schema te verwerken. Mijn dank is groot.

Terug
Naar boven