AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Vet k*t idd

Vandaag lb1.

Dl:
2X5X60
2X5X100
3X140
3X160
3X3X175 vpr

Zwaar, maar te doen. Vooral lockout heb k moeite mee. Volgende week dubbels denk ik, met 180.

Squat:
10X20
2X5X60
5X80
5X5X95

Wel lekker

Sldl:
8X60
6X80
4X6X110 vpr

Gvd kapot

Ghr:
6X
7X
8X

Echt helemaal op

Van de zwaarste trainingen word je het sterkst.

We're all gonna make it brah.

Sterk die VPR Sticks!:thumbs:

• #1.224
175, mirin :o
Flink doorzetten op zo'n training of niet?

• #1.226
175, mirin :o
Flink doorzetten op zo'n training of niet?

Thx

Op zich wel, maar betrap mezelf er wel op dat ik soms wat teveel rust tussen die sets door. Af en toe heb 'k het idee dat 't beter zou zijn om wat harder door te trainen.

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 18:33 ----------

Ub 2 vandaag.

Bench:
20x20
5x60
5x80
7x90 VPR
6x90
6x90
5x90

4x8 was de bedoels, gaf me slechte voels

BOR:
8x60
3x6x80 wel prima zo voorlopig

Lat PD:
4x10x80

Facepulls:
4x10xRed Band

2 Board press:
5x60
5x80
5x3x100 vpr

eerste keer, dus zegt niet zoveel

Tricep extensions:
4x

Krul:
3x

Niet echt tevreden over deze week als ik heel eerlijk ben. Voel me ook niet helemaal topfit. Last van m'n pens, keelpijn en fokking last van m'n knieën de afgelopen dagen. Dus zal me benieuwen hoe 't morgen met de squat gaat. Volgende week nog een weekje cutten en dan misschien maar kcals weer licht uppen, want dit schiet allemaal weer niet op.

Thx
Niet echt tevreden over deze week als ik heel eerlijk ben. Voel me ook niet helemaal topfit. Last van m'n pens, keelpijn en fokking last van m'n knieën de afgelopen dagen. Dus zal me benieuwen hoe 't morgen met de squat gaat. Volgende week nog een weekje cutten en dan misschien maar kcals weer licht uppen, want dit schiet allemaal weer niet op.
UIteindelijk krijgt iedere powerlifter daar last van :trollface:

J/k: beterschap kerel!

Als je zo aan t kwakkelen bent beter cals weer omhoog doen inderdaad. Verder toch wel lekker bench volume ondanks dat t geen topdag was.

Good bench.

Red band, als je voor pret bent..

7 - 6 - 6 - 5 pressen op 90 als 4 x 8 de bedoeling was en 7 x al een VPR is. Was 4 x 8 x 90 niet wat te hoog gegrepen dan?

Eerlijk is eerlijk, je bench is echt hard vooruit gegaan de afgelopen twee maanden. :thumb:

• #1.232
Red band, als je voor pret bent..

7 - 6 - 6 - 5 pressen op 90 als 4 x 8 de bedoeling was en 7 x al een VPR is. Was 4 x 8 x 90 niet wat te hoog gegrepen dan?

Eerlijk is eerlijk, je bench is echt hard vooruit gegaan de afgelopen twee maanden. :thumb:

Vorige week nog best easy 4x8x87,5 bro, dus vandaag :).

Zal ook wel weer beetje te maken hebben met kcal deficit

Vandaag Lb2.

Squat:
10x20
5x60
3x5x80 gestopt

voelde wat knakken in m'n rechterknie, ging niet over

DL:
tot 130 ofzo

Weer naar huis, compleet kansloze dag. Voel me al heel de week niet chill, en de trainingen werden er ook niet beter op. Nu weekendje rustig aan, beetje uitrusten. Ook weer even wat aanpassen qua voeding, misschien toch wel iets te laag atm.

Aah die bench sessie heb ik gemist in je log dan. My bad!

Wat is je opzet van de cut? Volg je een recomp of hanteer je elke dag een (kleine) kilocal deficit?

En wat betreft dat knakken in je knie, heb je dat wel eens eerder gehad? Welke deel van de beweging knakte je knie? Zit het aan de binnen / buitenkant van je knie? Heb je ook wel eens last van slotklachten of dat je opeens door je knie heen zakt tijdens het lopen?

• #1.234
Aah die bench sessie heb ik gemist in je log dan. My bad!

Wat is je opzet van de cut? Volg je een recomp of hanteer je elke dag een (kleine) kilocal deficit?

En wat betreft dat knakken in je knie, heb je dat wel eens eerder gehad? Welke deel van de beweging knakte je knie? Zit het aan de binnen / buitenkant van je knie? Heb je ook wel eens last van slotklachten of dat je opeens door je knie heen zakt tijdens het lopen?

Np. Opzet is gewoon dagelijks klein deficit. Voelde me de laatste weken van m'n bulk behoorlijk opgeblazen, dus daar wilde ik vooral wat aan doen.

Het knakte maar 1x eigenlijk, maar daarna bleef de pijn. De pijn kwam eigenlijk vooral bij het omhoog komen tijdens de squat. Wanneer je het bekijkt vanuit je eigen perspectief, is het aan de rechterkant, net boven de knieschijf zegmaar.

Geen gevoel van instabiliteit? En ook nooit eerder gehad?

Als beide het antwoord nee is zou ik komende week even squatten op geleide van je pijn. Niet provoceren of 'even er doorheen bijten' en dan is er waarschijnlijk weinig aan de hand als dat gewoon lukt.

• #1.236
Geen gevoel van instabiliteit? En ook nooit eerder gehad?

Als beide het antwoord nee is zou ik komende week even squatten op geleide van je pijn. Niet provoceren of 'even er doorheen bijten' en dan is er waarschijnlijk weinig aan de hand als dat gewoon lukt.

Nope, nope.

Was ook mijn insteek in ieder geval. Gewoon aankijken hoe het gaat, mocht 't gaan, dan ga ik gewoon zwaar, gaat 't niet, dan hou ik het licht of squat ik even niet.

Thx voor je tips.

Balen van de training. Je gaat de laatste tijd best hard, is een deload weekje misschien een optie?

• #1.238
Vandaag beetje rustig aan gedaan.

Bench: paused
20X20
5X60
5X70
3X80
5X3X92,5 vpr, lekker hard gingen ze

Bor:
8X60
3X6X80