AndroidHealthClinic

StickySteeez 2k16

thx voor het benchen van hetzelfde gewicht als ik waardoor ik eventjes in de waan verkeerde dat wij vergelijkbare benches hebben. je bent een echte bro

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
  • #1.243
Lb1

Deadlift:
2X5X60
2x5X100
2X3X140
3X160
3X3X180 vpr

Vet zwaar very ritsel

Squat:
10X20
2X5X60
2X5X80
5X5X100 zou ook vpr kunnen zijn

Sldl:
6X100
3X6X115 vpr

Ghr:
3X6xBw

Strong train

goed geritseld deze training

Je deadlift ging echt easy

zwaar? dat eerste 3tje met 180 zag er wel makkelijk uit.

Net zo makkelijk als Kimmona
not srs
semi srs

lees de spoiler terwijl je dit kijkt

http://www.youtube.com/watch?v=FXRAsUOblV4

Laatst bewerkt:
  • #1.247
goed geritseld deze training

thx dude

Was eigenlijk deload

zwaar? dat eerste 3tje met 180 zag er wel makkelijk uit.

Net zo makkelijk als Kimmona
not srs
semi srs

lees de spoiler terwijl je dit kijkt

http://www.youtube.com/watch?v=FXRAsUOblV4

We zouden serieus doen Srs

Semi srs

Je lift die 180kg nog lekker weg Sticks!

en jij traint ook al sinds juli 2011 zag ik in je andere log? no offence bro, maar je bent in geen positie om mij raad te komen geven.

Lol want iemand die een tijdlang aan heeft lopen modderen (wie niet op t begin) maar uiteindelijk verstandig is gaan trainen en nu heel snel groter en sterker aan t worden is kan jou geen tips geven?

Lol want iemand die een tijdlang aan heeft lopen modderen (wie niet op t begin) maar uiteindelijk verstandig is gaan trainen en nu heel snel groter en sterker aan t worden is kan jou geen tips geven?

niet als die "tip" een zoveelste krachtschema is dat hij in zn keel geramd heeft gekregen door een hoop dikke powerlifters:trollface:

huehuehueheuuehheuuheehheuueheu

dikke powerlifters

heuhuehheueheuheuuhejue

echt grappig en origineel man

niet als die "tip" een zoveelste krachtschema is dat hij in zn keel geramd heeft gekregen door een hoop dikke powerlifters:trollface:

34t5xft.jpg

Nuff said... Jij kunt nog een heel pak natty gainen, wellicht door wat meer kcal door je keel te rammen.

en jij traint ook al sinds juli 2011 zag ik in je andere log? no offence bro, maar je bent in geen positie om mij raad te komen geven.

Hé angelus, ik zag in jouw log wat sticky jouw adviseerde. Toevallig heeft die dat ook bij mij gedaan. Precies hetzelfde advies qua training.
Om eerlijk te zijn heeft het mij enorm geholpen en ga redelijk hard op dit moment. Als ik jou was zou ik het echt is proberen.

Laatst bewerkt:
dat fysiek komt net omdat ik zulke k*tschemas heb gevolgd die jullie aanprijzen:roflol:

"Jullie?" Ik heb jou nooit iets aangeprezen voorzover ik weet, zal ik ook niet doen want je luistert toch niet en weet zelf alles beter als ik t zo een beetje lees.
Hoe kan ik nou uberhaupt weten hoe jij traint, je logt nooit. Volgens mij hebben er al een aantal gasten nu aangeboden je te helpen maar je doet er niets mee. Beter gewoon ecto for life blijven dan en een beetje grappig lopen doen op een internetforum dan.

Terug
Naar boven