- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx voor het benchen van hetzelfde gewicht als ik waardoor ik eventjes in de waan verkeerde dat wij vergelijkbare benches hebben. je bent een echte bro
zwaar? dat eerste 3tje met 180 zag er wel makkelijk uit.
Net zo makkelijk als Kimmonanot srssemi srs
lees de spoiler terwijl je dit kijkt
http://www.youtube.com/watch?v=FXRAsUOblV4
Squat:
10X20
2X5X60
2X5X80
5X5X100 zou ook vpr kunnen zijn
en jij traint ook al sinds juli 2011 zag ik in je andere log? no offence bro, maar je bent in geen positie om mij raad te komen geven.
Lol want iemand die een tijdlang aan heeft lopen modderen (wie niet op t begin) maar uiteindelijk verstandig is gaan trainen en nu heel snel groter en sterker aan t worden is kan jou geen tips geven?

niet als die "tip" een zoveelste krachtschema is dat hij in zn keel geramd heeft gekregen door een hoop dikke powerlifters![]()

dat fysiek komt net omdat ik zulke k*tschemas heb gevolgd die jullie aanprijzen![]()
dat fysiek komt net omdat ik een slappe homo ben die niet eens lift
Heb inderdaad totaal geen gains in spiermassa of kracht gemaakt met 1-6 reps. Misschien moet ik maar naar jou gaan luisteren.

en jij traint ook al sinds juli 2011 zag ik in je andere log? no offence bro, maar je bent in geen positie om mij raad te komen geven.
dat fysiek komt net omdat ik zulke k*tschemas heb gevolgd die jullie aanprijzen![]()